Panda Ramen to restauracje specjalizujące się w kuchni japońskiej. Pierwszy lokal został otwarty w 2016 roku w samym centrum Wrocławia. Już w pierwszym roku działalności marka zwróciła uwagę mediów, a jej przedstawiciele udzielili wywiadu w gazecie Franchising.pl oraz Radiu Ram. W roku 2020 Wrocław mógł cieszyć się aż trzema placówkami firmy, a w Lublinie pojawiła się pierwsza restauracja działająca na zasadach franczyzy.

W restauracyjnym menu gości przede wszystkim oryginalna japońska potrawa, czyli ramen. Danie powstaje na bazie bulionu. W Panda Ramen klient może wybierać spośród 7 rodzajów bulionu i samodzielnie dobrać do swojej potrawy dodatki, takie jak kimchi, pędy bambusa, marynowane tofu, grzyby mun czy korzeń lotosu.

W większych miastach miesięczny utarg Panda Ramen może sięgać powyżej 150 tysięcy złotych. Oferta franczyzowa skierowana jest do ambitnych i przedsiębiorczych inwestorów, którzy chcą mieć dostęp do unikalnego know how i działać pod szyldem solidnej marki.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

panda

Wymagania dla franczyzobiorcy

  • ambitny, przedsiębiorczy, dynamiczny
  • otwarty i chętny do współpracy
  • chętny i gotowy na szkolenia
  • egzekwujący najwyższej jakości produkty oraz poziomu obsługi Klienta
  • posiada kapitał do zainwestowania
  • nastawiony na sukces

Wymagania dla lokalu

  • lokal przystosowany pod gastronomie
  • lokal parterowy
  • dwa wejścia
  • przeszklone witryny
  • powierzchnia 80 – 130 mkw

Zobacz również franczyzę Telekomunikacja IT AGD/RTV.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • dokładne szkolenie franczyzobiorcy
  • szkolenie pracowników
  • wsparcie w początkowym okresie
  • system zakupowy
  • wykaz potrzebnych sprzętów
  • prawa autorskie
  • doradztwo marketingowe
  • social media
  • HCCP/GHP
Share.

Zostaw komentarz