Panda Ramen to restauracje specjalizujące się w kuchni japońskiej. Pierwszy lokal został otwarty w 2016 roku w samym centrum Wrocławia. Już w pierwszym roku działalności marka zwróciła uwagę mediów, a jej przedstawiciele udzielili wywiadu w gazecie Franchising.pl oraz Radiu Ram. W roku 2020 Wrocław mógł cieszyć się aż trzema placówkami firmy, a w Lublinie pojawiła się pierwsza restauracja działająca na zasadach franczyzy.
W restauracyjnym menu gości przede wszystkim oryginalna japońska potrawa, czyli ramen. Danie powstaje na bazie bulionu. W Panda Ramen klient może wybierać spośród 7 rodzajów bulionu i samodzielnie dobrać do swojej potrawy dodatki, takie jak kimchi, pędy bambusa, marynowane tofu, grzyby mun czy korzeń lotosu.
W większych miastach miesięczny utarg Panda Ramen może sięgać powyżej 150 tysięcy złotych. Oferta franczyzowa skierowana jest do ambitnych i przedsiębiorczych inwestorów, którzy chcą mieć dostęp do unikalnego know how i działać pod szyldem solidnej marki.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wymagania dla franczyzobiorcy
- ambitny, przedsiębiorczy, dynamiczny
- otwarty i chętny do współpracy
- chętny i gotowy na szkolenia
- egzekwujący najwyższej jakości produkty oraz poziomu obsługi Klienta
- posiada kapitał do zainwestowania
- nastawiony na sukces
Wymagania dla lokalu
- lokal przystosowany pod gastronomie
- lokal parterowy
- dwa wejścia
- przeszklone witryny
- powierzchnia 80 – 130 mkw
Zobacz również franczyzę Telekomunikacja IT AGD/RTV.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- dokładne szkolenie franczyzobiorcy
- szkolenie pracowników
- wsparcie w początkowym okresie
- system zakupowy
- wykaz potrzebnych sprzętów
- prawa autorskie
- doradztwo marketingowe
- social media
- HCCP/GHP