Papa John’s Pizza to sieć pizzerii, która znajduje się w światowej trójce z ponad 5 tysiącami lokali w 46 krajach. Historia marki rozpoczyna się w 1985 roku, kiedy to w Jeffersonville w stanie Indiana powstaje pierwsza restauracja. W Polsce pierwszy punkt gastronomiczny z logiem sieci został otwarty w 2017 roku w Warszawie, a rok później w tym samym mieście pojawił się kolejny lokal, tym razem z obsługą kelnerską.
W menu Papa John’s Pizza znajdują się przede wszystkim wieloskładnikowe, skomponowane w unikalny sposób pizze, w tym także z opcją dla wegan. Oprócz tego można zamówić przystawki takie jak pieczony kurczak czy ziemniaki oraz zimne napoje. Pizzerie należące do sieci słyną z wysokiej jakości świeżych składników, pochodzących od lokalnych dostawców.
Franczyzobiorcy zainteresowani współpracą z Papa John’s pizza mogą liczyć na całodobowe wsparcie ze strony sieci. Dodatkową zachętą ma być także szybki zwrot inwestycji, który następuje po około 4 latach.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Zalety franczyzy
- Coroczny wzrost obrotów w stosunku do porównywalnych restauracji
- Program lojalnościowy Papa Bonus
- Ekskluzywny system POS
- Sprawdzony model franczyzowy
- Scentralizowane dostawy produktów do restauracji
- Międzynarodowy program „Tajemniczy klient”, który umożliwia zachowanie stałej kontroli nad jakością produkcji
- Szkolenie dla pracowników w centrum szkoleniowym w Warszawie
- Całodobowe wsparcie franczyzowe
- Rynek dostaw jedzenia z prognozowanym stabilnym wzrostem
- Gwarancja ciągłości funkcjonowania biznesu w dostawie
- Nagroda „Newcommer 2018” przyznawane przez CEE Retail Awards
- Nagroda Laur Konsumenta „Odkrycie roku 2018”
- Nagroda No. 1 Pizza Brand of the Year 2012 & 2017 w sondażu Harris Poll
- Pierwsze miejsce w konkursie Choice of the Year 2016 w dwóch kategoriach: Pizzeria sieciowa Nr 1, Dostawa pizzy Nr 1
- Miejsce w rankingu TOP 20 najlepszych franczyz w USA
- Marka nr 1 wg poziomu zadowolenia konsumentów wśród wszystkich krajowych pizzerii sieciowych na podstawie Amerykańskiego Indeksu Satysfakcji Klientów (ACSI)
Sprawdź także franczyzę Turystyka i hotele.
Przewidywany koszt inwestycji
- Od 400 000 – 600 000 PLN – Koszt inwestycji związanej z przygotowaniem jednej restauracji „pod klucz”
- 10 000 USD – Opłata ryczałtowa
- 4% – Miesięczna opłata licencyjna
- 3,5% – Miesięczna opłata marketingowa
- 3,5% – Miesięczna opłata marketingowa
- Ok. 4 lat – Okres zwrotu inwestycji dla jednej restauracji