Papa John’s Pizza to sieć pizzerii, która znajduje się w światowej trójce z ponad 5 tysiącami lokali w 46 krajach. Historia marki rozpoczyna się w 1985 roku, kiedy to w Jeffersonville w stanie Indiana powstaje pierwsza restauracja. W Polsce pierwszy punkt gastronomiczny z logiem sieci został otwarty w 2017 roku w Warszawie, a rok później w tym samym mieście pojawił się kolejny lokal, tym razem z obsługą kelnerską.

W menu Papa John’s Pizza znajdują się przede wszystkim wieloskładnikowe, skomponowane w unikalny sposób pizze, w tym także z opcją dla wegan. Oprócz tego można zamówić przystawki takie jak pieczony kurczak czy ziemniaki oraz zimne napoje. Pizzerie należące do sieci słyną z wysokiej jakości świeżych składników, pochodzących od lokalnych dostawców.

Franczyzobiorcy zainteresowani współpracą z Papa John’s pizza mogą liczyć na całodobowe wsparcie ze strony sieci. Dodatkową zachętą ma być także szybki zwrot inwestycji, który następuje po około 4 latach.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

papa

Zalety franczyzy

  • Coroczny wzrost obrotów w stosunku do porównywalnych restauracji
  • Program lojalnościowy Papa Bonus
  • Ekskluzywny system POS
  • Sprawdzony model franczyzowy
  • Scentralizowane dostawy produktów do restauracji
  • Międzynarodowy program „Tajemniczy klient”, który umożliwia zachowanie stałej kontroli nad jakością produkcji
  • Szkolenie dla pracowników w centrum szkoleniowym w Warszawie
  • Całodobowe wsparcie franczyzowe
  • Rynek dostaw jedzenia z prognozowanym stabilnym wzrostem
  • Gwarancja ciągłości funkcjonowania biznesu w dostawie
  • Nagroda „Newcommer 2018” przyznawane przez CEE Retail Awards
  • Nagroda Laur Konsumenta „Odkrycie roku 2018”
  • Nagroda No. 1 Pizza Brand of the Year 2012 & 2017 w sondażu Harris Poll
  • Pierwsze miejsce w konkursie Choice of the Year 2016 w dwóch kategoriach: Pizzeria sieciowa Nr 1, Dostawa pizzy Nr 1
  • Miejsce w rankingu TOP 20 najlepszych franczyz w USA
  • Marka nr 1 wg poziomu zadowolenia konsumentów wśród wszystkich krajowych pizzerii sieciowych na podstawie Amerykańskiego Indeksu Satysfakcji Klientów (ACSI)

Sprawdź także franczyzę Turystyka i hotele.

Przewidywany koszt inwestycji

  • Od 400 000 – 600 000 PLN – Koszt inwestycji związanej z przygotowaniem jednej restauracji „pod klucz”
  • 10 000 USD – Opłata ryczałtowa
  • 4% – Miesięczna opłata licencyjna
  • 3,5% – Miesięczna opłata marketingowa
  • 3,5% – Miesięczna opłata marketingowa
  • Ok. 4 lat – Okres zwrotu inwestycji dla jednej restauracji
Share.

Zostaw komentarz