Pierrot to firma produkcyjno-handlowa zajmująca się dystrybucją napojów na bazie naturalnej wody źródlanej. Produkty firmy Pierrot nie są dostępne w sprzedaży tradycyjnej, dzięki czemu wyłączność na nie mają jedynie franczyzobiorcy, którzy odpowiedzialni są za obrót towarem i budowanie pozytywnego wizerunku marki, co przekłada się zarówno na korzystne ceny oraz zaufanie i lojalność klientów.

Firma prowadzi sprzedaż detaliczną i świadczy usługi dowozu towarów oraz przyjmuje opakowania zwrotne. Dostawa jest bezpłatna, a za opakowania nie jest pobierana kaucja. Pierrot stawia przede wszystkim na świadczenie jak najlepszych usług nabywcom indywidualnym, dzięki czemu zapewnia sobie stabilną pozycję na rynku oraz spore grono stałych klientów.

Zyski partnerów marki to przede wszystkim marża, która ma sprawić, że współpraca z Pierrotem będzie opłacalnym konceptem biznesowym. Dodatkowym atutem ma być wyłączność franczyzobiorców na sprzedaż produktów.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

pierrot

Wymagania

  • Magazyn 50 m2 na jeden samochód – Samochód dostawczy o ładowności do 1,5t
  • Działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia – Przestrzeganie procedur i standardów przyjętych w sieci Pierrot
  • Kapitał początkowy 28 000 złotych

Sprawdź także franczyzę Artykuły dziecięce.

Korzyści

  • Szkolenie dla franczyzobiorcy oraz jego pracowników w zakresie: Teoretycznym Główne założenia sieci Pierrot System dystrybucji (standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania rejonem Pierrot). System do zarządzania opakowaniami i bazą klientów. Praktycznym – wspólna praca w terenie Prowadzenie bieżącej sprzedaży Pozyskiwanie klientów Prowadzenie dokumentacji i obsługa systemu do zarządzania opakowaniami i bazą klientów.
  • Przekazanie towaru na start. 24 000 butelek wody i napojów przy każdym zakupie 1000 opakowań Licencja terytorialna Wyłączność do sprzedaży produktów na zdefiniowanym terenie geograficznym.
  • Sprawdzony system pozyskiwania klientów. Pomoc ze strony doświadczonych kierowców przy uruchamianiu rejonu. Komplet materiałów drukowanych – ulotki informacyjne i reklamowe, projekty graficzne.
  • System zarządzania opakowaniami, który umożliwia: Budowanie bazy klientów (bieżąca rejestracja klientów) Ewidencjonowanie opakowań przekazywanych klientom (efektywne zarządzanie opakowaniami) Planowanie pracy dostawców (tworzenie i bieżąca modyfikacja planu pracy kierowców na podstawie bazy klientów) Analizę struktury klientów oraz rotacji opakowań.
  • Sprawdzony system dystrybucji. Opieka koordynatora Pomoc w rekrutacji pracowników Standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem Rekomendowany system sprzedaży.
Share.

Zostaw komentarz