Franczyza Pijalna Wódki i Piwa

Franczyza Pijalna Wódki i Piwa

Pijalnia Wódki i Piwa to sieć lokali, które charakteryzują się specyficznym klimatem lat 60 oraz bogatą ofertą alkoholi. W całej Polsce można znaleźć około 34 lokale oznaczone logiem marki, między innymi w miastach takich jak Toruń, Gdańsk, Katowice, Sosnowiec, Szczecin czy Wrocław. Udało się także otworzyć jeden lokal poza granicami kraju w Berlinie.

W karcie Pijalni Wódki i Piwa można znaleźć przede wszystkim piwo, shoty, drinki oraz rozmaite alkohole, a także flagowy energy-drink lokalu, Tajfun. Nie zabraknie również przekąsek typowych dla klimatu, w którym utrzymane jest miejsce, jak na przykład żurek, śledź czy zimne nóżki.

Oferta franczyzowa Pijalni Wódki i Piwa skierowana jest zarówno do osób, które dopiero startują w branży, jak i do tych, którzy posiadają już lokal i chcą zwiększyć obroty, oznaczając go logiem znanej marki. Preferowane są miasta liczące powyżej 50 tysięcy mieszkańców.

pwip

Franczyzodawca oferuje

  • Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
  • Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
  • Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
  • Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
  • Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych;
  • Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
  • Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane;
  • W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia;
  • Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
  • Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
  • Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
  • Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
  • Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;

Przewidywana suma inwestycji

  • Od 60 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
  • Od 100-120 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.

Podstawowe wymagania sieci

  • Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
  • Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
  • Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
  • Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
  • Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
  • Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;
  • Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” firmowej ekipy; pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci.
  • Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;
  • Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;
  • Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków , shotów , obsługa barmańska;
  • Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola , napoje alkoholowe , piwo;
  • Dbanie o wizerunek firmy;
  • Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale , które już powstały;
  • Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
  • Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;
  • Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
  • Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;
  • Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;
  • Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Meron

Franczyza Meron

Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.

Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.

Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.

meron

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętności interpersonalne
  • stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
  • chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
  • środki finansowe

Korzyści

  • wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
  • pomoc w aranżacji wnętrza
  • kosztorys
  • kompleksowe doradztwo
  • wyposażenie kuchni
  • system szkoleń
  • księga znaku
  • regularne audyty
  • podręcznik operacyjny
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Japanos

Franczyza Japanos

Japanos to renomowana marka gastronomiczna, która kuchnię japońską łączy z praktykowaniem zdrowego odżywiania oraz serwowaniem zbilansowanych posiłków. Lokale należące do sieci charakteryzują się oryginalnym i nowoczesnym wystrojem nawiązującym do japońskiej kultury, przyjazną atmosferą oraz rozbudowanym menu. Obecnie w Rumunii, gdzie powstał koncept biznesowy, funkcjonuje 6 lokali.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Erbil Doner Kebab

Franczyza Erbil Doner Kebab

Erbil Doner Kebab to koncept gastronomiczny oparty na kuchni Bliskiego Wschodu oraz daniach street foodowych. Zaletą punktów gastronomicznych należących do marki jest smaczne jedzenie, świeże składniki, szybkość serwowania posiłków oraz miła obsługa. Obecnie w sieci funkcjonują 4 jednostki własne i około 5 placówek franczyzowych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Easy Wine

Franczyza Easy Wine

Easy Wine to wyjątkowy koncept biznesowy, który łączy najlepszej jakości wino i pyszne dania z nowoczesną technologią. W lokalach oznaczonych szyldem marki, można próbować win, nalewanych ze specjalnego automatu. Wystarczy włożyć kartę do maszyny, wybrać wino i jego ilość, a potem podstawić kieliszek. Na miejscu można także spróbować pysznych przekąsek oraz dań kuchni hiszpańskiej czy śródziemnomorskiej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Donuterie

Franczyza Donuterie

Donuterie to marka związana z branżą cukierniczą od 2014 roku, kiedy to pierwsza placówka powstała w rumuńskim mieście Targu Mures. Intensywna, wielomiesięczna praca nad recepturami, składnikami oraz słodkimi dekoracjami opłaciła się i już rok później powstała kolejna pączkarnia, która podbiła serca klientów. W przeciągu kolejnych kilku lat udało się zaplanować powstanie około 15 kawiarni Donuterie w całej Rumunii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Piramid Pizza

Franczyza Piramid Pizza

Piramid Pizza to marka, która jest jednym z wielu konceptów franczyzowych firmy Wojtex, znanej chociażby z uruchomienia sieci pizzerii Biesiadowo. W przeciwieństwie do Biesiadowa, słynącego ze staropolskiego klimatu, Piramid Pizza nawiązuje do starożytnego Egiptu. Marka wystartowała w 2010 roku i od tamtej pory z sukcesem funkcjonują pod nią około 4 placówki franczyzowe.

W menu Piramid Pizza można znaleźć włoskie potrawy oraz przede wszystkim pizzę opartą o różnego rodzaju kompozycje składników. Zainteresować klientów ma zarówno wysoka jakość serwowanych dań, jak i oryginalny wystrój.

Do współpracy franczyzowej zachęcać ma szerokie doświadczenie firmy Wojtex w zakresie tworzenia odnoszących sukcesy modeli biznesowych oraz przewidywany szybki zwrot inwestycji. Wojtex posiada także własną specjalistyczną hurtownię, dzięki której zaopatruje lokale Piramid Pizza w niezbędne artykuły do wyrobu pizzy.

pp

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii
  • wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy
  • kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych

Jak zacząć?

  • Podpisujesz umowę,
  • Dostajesz szczegółowy instruktaż prowadzenia placówki,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt aranżacji lokalu,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt technologiczny,
  • Dostajesz wszystkie potrzebne materiały i receptury.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *