Pijalnia Wódki i Piwa to sieć lokali, które charakteryzują się specyficznym klimatem lat 60 oraz bogatą ofertą alkoholi. W całej Polsce można znaleźć około 34 lokale oznaczone logiem marki, między innymi w miastach takich jak Toruń, Gdańsk, Katowice, Sosnowiec, Szczecin czy Wrocław. Udało się także otworzyć jeden lokal poza granicami kraju w Berlinie.

W karcie Pijalni Wódki i Piwa można znaleźć przede wszystkim piwo, shoty, drinki oraz rozmaite alkohole, a także flagowy energy-drink lokalu, Tajfun. Nie zabraknie również przekąsek typowych dla klimatu, w którym utrzymane jest miejsce, jak na przykład żurek, śledź czy zimne nóżki.

Oferta franczyzowa Pijalni Wódki i Piwa skierowana jest zarówno do osób, które dopiero startują w branży, jak i do tych, którzy posiadają już lokal i chcą zwiększyć obroty, oznaczając go logiem znanej marki. Preferowane są miasta liczące powyżej 50 tysięcy mieszkańców.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

pwip

Franczyzodawca oferuje

  • Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
  • Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
  • Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
  • Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
  • Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych;
  • Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
  • Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane;
  • W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia;
  • Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
  • Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
  • Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
  • Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
  • Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;

Przewidywana suma inwestycji

  • Od 60 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
  • Od 100-120 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.

Zobacz również franczyzę Usługi dla konsumentów.

Podstawowe wymagania sieci

  • Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
  • Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
  • Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
  • Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
  • Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
  • Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;
  • Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” firmowej ekipy; pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci.
  • Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;
  • Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;
  • Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków , shotów , obsługa barmańska;
  • Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola , napoje alkoholowe , piwo;
  • Dbanie o wizerunek firmy;
  • Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale , które już powstały;
  • Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
  • Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;
  • Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
  • Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;
  • Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;
  • Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
Share.

Zostaw komentarz