Pijalnia Wódki i Piwa to sieć lokali, które charakteryzują się specyficznym klimatem lat 60 oraz bogatą ofertą alkoholi. W całej Polsce można znaleźć około 34 lokale oznaczone logiem marki, między innymi w miastach takich jak Toruń, Gdańsk, Katowice, Sosnowiec, Szczecin czy Wrocław. Udało się także otworzyć jeden lokal poza granicami kraju w Berlinie.
W karcie Pijalni Wódki i Piwa można znaleźć przede wszystkim piwo, shoty, drinki oraz rozmaite alkohole, a także flagowy energy-drink lokalu, Tajfun. Nie zabraknie również przekąsek typowych dla klimatu, w którym utrzymane jest miejsce, jak na przykład żurek, śledź czy zimne nóżki.
Oferta franczyzowa Pijalni Wódki i Piwa skierowana jest zarówno do osób, które dopiero startują w branży, jak i do tych, którzy posiadają już lokal i chcą zwiększyć obroty, oznaczając go logiem znanej marki. Preferowane są miasta liczące powyżej 50 tysięcy mieszkańców.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Franczyzodawca oferuje
- Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
- Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
- Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
- Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
- Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych;
- Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
- Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane;
- W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia;
- Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
- Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
- Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
- Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
- Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;
Przewidywana suma inwestycji
- Od 60 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
- Od 100-120 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.
Zobacz również franczyzę Usługi dla konsumentów.
Podstawowe wymagania sieci
- Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
- Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
- Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
- Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
- Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
- Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;
- Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” firmowej ekipy; pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci.
- Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;
- Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;
- Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków , shotów , obsługa barmańska;
- Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola , napoje alkoholowe , piwo;
- Dbanie o wizerunek firmy;
- Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale , które już powstały;
- Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
- Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;
- Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
- Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;
- Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;
- Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.