Pod Magnolią to działająca od 2008 roku sieć nowoczesnych placówek zapewniający dzieciom najlepszą opiekę i najwyższy poziom edukacji. Zwracają szczególną uwagę nad bezpieczeństwem dzieci i zdrowym żywieniem, efektywnym nauczaniem języków obcych oraz zapewniają dowóz dzieci do przedszkola i do domu.

W ofercie sieci można znaleźć edukację językową, matematyczną, przyrodniczą, artystyczną, zdrowotną jak i profilaktykę logopedyczną czy program języka angielskiego. Oprócz języka angielskiego dzieci mogą nauczyć się niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i chińskiego. „Nowa Trampolina” to program wydawnictwa PWN, na którym oparta jest edukacja w przedszkolu.

Przedszkole Pod Magnolią wyszło z inicjatywą stworzenia współpracy na drodze franczyzy. Franczyzobiorca decydujący się musi liczyć się z całkowitym kosztem inwestycyjnym w okolicy 240 000 – 340 000 zł. Występuję również miesięczna opłata franczyzowa na poziomie 2 000 – 5 000 zł.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • możliwość działania w ramach znanej i stale rozwijającej się marki,
  • wiedzę know-how na temat prowadzenia przedszkola,
  • współudział w rekrutacji wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i dyrektora,
  • szkolenia dla pracowników i właściciela placówki,
  • wsparcie przy załatwianiu wszelkich spraw formalnych, dotyczących otwierania działalności gospodarczej,
  • pomoc przy uzyskiwaniu pozwoleń od sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy i Straży Pożarnej,
  • pomoc w otrzymaniu dotacji z budżetu samorządowego,
  • wsparcie w prowadzeniu księgowości,
  • pomoc prawną,
  • potrzebny sprzęt i wyposażenie,
  • sprawdzone standardy i procedury ułatwiające funkcjonowanie przedszkola,
  • pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji nowego przedszkola,
  • pomoc w wyborze atrakcyjnej aranżacji lokalu,
  • profesjonalną reklamę i marketing,
  • stronę internetową,
  • wsparcie promocji przedszkola po otwarciu oraz sieciowe akcje marketingowe,
  • doradztwo i pomoc przez cały czas trwania umowy.

Wymagania:

  • wniesienie wstępnej opłaty franczyzowej,
  • terminowe opłacanie bieżącej opłaty franczyzowej,
  • utrzymywanie standardów marki Pod Magnolią,
  • zachowanie w tajemnicy wiedzy know-how, udostępnianej przez franczyzobiorcę zarówno w trakcie obowiązywania umowy, jak i po jej wygaśnięciu.
Share.

Zostaw komentarz