Pod Magnolią to działająca od 2008 roku sieć nowoczesnych placówek zapewniający dzieciom najlepszą opiekę i najwyższy poziom edukacji. Zwracają szczególną uwagę nad bezpieczeństwem dzieci i zdrowym żywieniem, efektywnym nauczaniem języków obcych oraz zapewniają dowóz dzieci do przedszkola i do domu.
W ofercie sieci można znaleźć edukację językową, matematyczną, przyrodniczą, artystyczną, zdrowotną jak i profilaktykę logopedyczną czy program języka angielskiego. Oprócz języka angielskiego dzieci mogą nauczyć się niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i chińskiego. „Nowa Trampolina” to program wydawnictwa PWN, na którym oparta jest edukacja w przedszkolu.
Przedszkole Pod Magnolią wyszło z inicjatywą stworzenia współpracy na drodze franczyzy. Franczyzobiorca decydujący się musi liczyć się z całkowitym kosztem inwestycyjnym w okolicy 240 000 – 340 000 zł. Występuję również miesięczna opłata franczyzowa na poziomie 2 000 – 5 000 zł.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- możliwość działania w ramach znanej i stale rozwijającej się marki,
- wiedzę know-how na temat prowadzenia przedszkola,
- współudział w rekrutacji wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i dyrektora,
- szkolenia dla pracowników i właściciela placówki,
- wsparcie przy załatwianiu wszelkich spraw formalnych, dotyczących otwierania działalności gospodarczej,
- pomoc przy uzyskiwaniu pozwoleń od sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy i Straży Pożarnej,
- pomoc w otrzymaniu dotacji z budżetu samorządowego,
- wsparcie w prowadzeniu księgowości,
- pomoc prawną,
- potrzebny sprzęt i wyposażenie,
- sprawdzone standardy i procedury ułatwiające funkcjonowanie przedszkola,
- pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji nowego przedszkola,
- pomoc w wyborze atrakcyjnej aranżacji lokalu,
- profesjonalną reklamę i marketing,
- stronę internetową,
- wsparcie promocji przedszkola po otwarciu oraz sieciowe akcje marketingowe,
- doradztwo i pomoc przez cały czas trwania umowy.
Wymagania:
- wniesienie wstępnej opłaty franczyzowej,
- terminowe opłacanie bieżącej opłaty franczyzowej,
- utrzymywanie standardów marki Pod Magnolią,
- zachowanie w tajemnicy wiedzy know-how, udostępnianej przez franczyzobiorcę zarówno w trakcie obowiązywania umowy, jak i po jej wygaśnięciu.