PSB Mrówka jest częścią Grupy PSB Handel S.A., czyli sieci hurtowni z materiałów budowlanych oraz marketów typu dom i ogród. Na rynku przedsiębiorstwo funkcjonuje już od 22 lat i zrzesza łącznie 397 małych i średnich firm. Z inicjatywy Grupy PSB powstało około 325 placówek PSB Mrówka, w tym wiele działa na zasadzie franczyzy.

Pod szyldem istniejącej od 2002 roku marki PSB Mrówka, kryją się samoobsługowe sklepy, w których znaleźć można produkty niezbędne do prac remontowych, wyposażenia i utrzymania domu, a także pielęgnacji ogrodu. Oferta skierowania jest do klienta indywidualnego.

Jako punkty sprzedaży detalicznej w sektorze dom i ogród, PSB Mrówka jest największą siecią w naszym kraju. Szacuje się, że co roku powstaje około 3o nowych placówek. Osoby chętnie podjąć współpracę franczyzową z PSB Mrówka, są zobowiązane wykupić pakiet akcji Grupy PSB.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

psb

Franczyzodawca wymaga

  • Stabilnej sytuacji finansowej.
  • Zaangażowania w prowadzenie sklepu osób, które zagwarantują wysoką jakość świadczonych usług.
  • Umiejętności dostosowania się do obowiązujących zasad współpracy w sieci i działanie zgodne z jej zasadami opisanymi w Umowie
  • Partnerskiej i procedurami zawartymi w Operacyjnej Księdze Sklepu.
  • Gotowość do realizacji przyjętej strategii działania.

Zobacz również franczyzę PV Green Energy.

Korzyści dla Twojego biznesu

  • Dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej dającej możliwość zatowarowania sklepu po konkurencyjnych cenach.
  • Dynamiczny rozwój sieci PSB Mrówka gwarantujący coraz lepsze warunki handlowe u dostawców.
  • Dostęp do systemu informatycznego dostosowanego do funkcjonowania sklepu z branży DIY, który umożliwia działanie operacyjne sklepu i pozwala przeprowadzać szereg analiz (sprzedaży, zapasu, rotacji itp.) niezbędnych do skutecznego zarządzania sklepem.
  • System szkoleń związanych z zarządzaniem placówką, systemem informatycznym i nowościami produktowymi.
  • Liczne działania marketingowe, w tym gazetka z nowościami i promocjami, ulotki, event marketing.
  • Możliwość czynnego udziału w pracach struktur centrali Grupy PSB.
  • Realizowanie dostaw poprzez nowoczesne centra logistyczne, gwarantujące sprawny łańcuch dostaw.
  • Rabaty potransakcyjne od dostawców uzależnione są od wielkości obrotów.
  • Stale aktualizowany zbiór procedur zestawionych w Operacyjnej Księdze Sklepu.

 

Share.

Zostaw komentarz