Historia marki modowej Quiosque rozpoczęła się w roku 1992, kiedy powstał pierwszy sklep pod jej szyldem. Dynamiczny rozwój firmy przyczynił się do podjęcia decyzji o utworzeniu sieci franczyzowej w roku 2004. 7 lat później przedsiębiorstwo świętowało otwarcie setnego salonu. Za swoją działalność marka została wielokrotnie wyróżniona, między innymi nagrodą „Super Produkt” Świata Kobiety, „Kobiecej Marki Moku 2017” oraz „Gwiazdą Jakości Obsługi 2019”.

Ubrania Quiosque są tworzone przez kobiecy zespół i właśnie do kobiet są kierowane. Oferta zawiera kreacje na różne okazje oraz fasony i rozmiary, które pozwalają dopasować odzież do różnych typów figury. Warto odnotować, że ponad połowa kolekcji jest produkowane w Polsce.

Do sieci franczyzowej Quioque należy obecnie ponad 180 sklepów. Współpracę z marką warto podjąć ze względu na korzyści takie jak praca w ciekawej branży oraz wsparcie wyborze lokalizacji czy rekrutacji pracowników.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

q

Korzyści

  • Pomoc w doborze lokalizacji sklepu
  • Negocjacje z centrum handlowym jeśli zaistnieje konieczność,
  • Realizacja projektu architektonicznego, wraz z projektami branżowymi oraz meblowaniem sklepu,
  • Pozyskiwanie zezwoleń budowlanych w przypadku centrów handlowych,
  • Udostępnienie obowiązującego w sieci oprogramowania i systemu komputerowego,
  • Stałe zaplecze marketingowe,
  • Stałe zabezpieczenie oferty towarowej sklepu, bieżąca analiza jej sprzedaży oraz reakcja sprzedażowa, zgodna z rotacją towaru,
  • Rozwiązywanie problemu stoku, minimalizacja ilości oraz odbieranie niesprzedanego towaru po sezonie,
  • Objęcie sklepu programem lojalnościowym,
  • Pomoc w weryfikacji personelu, na etapie naboru oraz pracy bieżącej,
  • Niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami QUIOSQUE,
  • Stała opieka i bieżąca pomoc ze strony Regionalnego Managera Sprzedaży.

Sprawdź także franczyzę Reporter Young.

Wymagania

  • Minimalna kwota inwestycji to od około 1 000 do 2 000 zł netto na 1 m2,
  • Opłata za udzielenie licencji – BRAK,
  • Opłata wstępna za projekt architektoniczny, pilotaż techniczny i marketingowy, logo, sprzęt komputerowy i inne – 19 500 zł netto,
  • Zabezpieczenie w postaci weksla In blanco wraz z porozumieniem wekslowym oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej na rzecz
  • PBH SA w kwocie 40 000 zł, bieżące opłaty marketingowe – BRAK,
  • Szacowany okres zwrotu inwestycji – 2 lata,
  • Stałe zaplecze marketingowe,
  • Lokalizacja sklepu – miasta powyżej 25 000 mieszkańców, centra handlowe lub ulice handlowe. Każdorazowo lokalizacja wymaga akceptacji ze strony właściciela marki QUIOSQUE,
  • Wielkość sklepu – nie mniej niż 90 m2 i nie więcej jak 150 m2,
  • Tytuł prawny do lokalu – umowa najmu lub akt własności, stanowią załącznik do umowy.
Share.

Zostaw komentarz