Reporter Young to marka odzieżowa, której oferta jest skierowana przede wszystkim do młodzieży. Na polskim rynku firma cieszy się wysoką pozycją, jeśli chodzi o ubrania dla dzieci i nastolatków. Dzięki prężnemu rozwojowi sieci, powstało około 120 placówek własnych i partnerskich.

Oprócz sprzedaży detalicznej w swoich salonach, działalność firmy obejmuje także sprzedaż hurtową, na przykład we współpracy ze sklepami multibrandowymi. Reporter Young prowadzi także dystrybucję w sieci poprzez sklep internetowy. Dostępny asortyment obejmuje przede wszystkim odzież młodzieżową oraz dziecięcą, która inspirowana jest streetwearem, stylem rebel oraz freak. Ubrania są różnorodne, a ich zadaniem jest podkreślać indywidualizm noszącego.

W związku z ciągłym rozwojem firmy, Reporter Young poszukuje partnerów biznesowych. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na każdym etapie współpracy i otrzymuje dostęp do know how marki.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

ry

Modele współpracy

  •  sprzedaż franczyzowa
  • sprzedaż hurtowa – kraj
  • sprzedaż hurtowa – zagranica

Zobacz również franczyzę Vistula.

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • unikalne know how marki
  • rentowność inwestycji
  • wsparcie na każdym etapie współpracy
  • dbałość o dobre relacje z partnerami
Share.

Zostaw komentarz