Stokrotka to sieć marketów ogólnospożywczych, mająca swoje początki w Lublinie, która powstanie notuje na rok 1994. Sklepy znaleźć można zarówno na osiedlach, jak i w centrach handlowych. Obecnie jest ich już ponad 650. Ponadto co roku powstaje około 100 sklepów w różnych formatach, w tym Stokrotka Supermarket, Market czy Optima. Istnieje także sklep internetowy. Stokrotka Sp. z o.o. Od 2018 roku należy do pochodzącej z Litwy grupy handlowej Maxima.
Sklepy Stokrotka zaopatrują się u lokalnych dostawców, posiada także własną markę produktów oraz bogaty asortyment wyselekcjonowanych produktów i świeżych warzyw, owoców, mięs, wędlin i pieczywa. Klienci znajdą także na półkach chemię gospodarczą, kosmetyki i alkohole.
Oferta franczyzowa firmy skierowana jest do przedsiębiorców, którzy poszukują sprawdzonej koncepcji biznesowej lub osób, które prowadzą już podobną działalność i chciałyby robić to dalej pod szyldem Stokrotki.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- Lokal 120 m2 lub większy
- Uiszczenie opłaty wstępnej 2000 zł
- 0,5% od miesięcznego obrotu
- Możliwości finansowe, które pozwolą na otwarcie placówki (ustalane indywidualnie)
Sprawdź także franczyzę Finanse.
Korzyści
- swobodnie prowadzisz swój własny biznes
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, możesz korzystać z dostawców regionalnych
- swoboda w kwestii kreowania polityki cenowej i asortymentowej
- otrzymujesz dofinansowanie na start i limit kupiecki
- generujesz wysokie marże detaliczne
- otrzymujesz atrakcyjne ceny zakupu
- długie terminy płatności
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- reklama w radiu i telewizji ogólnopolskiej, internecie oraz audiomarketing „Stokrotka”
- programy lojalnościowe i profitowe
- dostosowanie placówki do sprawdzonych standardów sieci
- darmowa, cotygodniowa gazetka i dystrybucja o nakładzie do 4000 sztuk/sklep
- nieodpłatne billboardy
- dodatkowe wsparcie sklepów w postaci dedykowanych gazetek i ulotek
- profesjonalna impreza otwarciowa
- rozbudowana, własna sieć logistyczna
- kompleksowa oferta asortymentowa
- gwarancja stałych dostaw, nawet 6 w tygodniu
- dostawy owoców, warzyw, mięsa i wędlin
- terminowe dostawy produktów najwyższej jakości
- dostęp do nowości rynkowych
- stała opieka doświadczonego doradcy sklepu
- wsparcie grupy otwarciowej w okresie przed i po uruchomieniu placówki
- szkolenia z zakresu obsługi klienta, zarządzania salą sprzedaży
- wsparcie IT w zakresie sprzętowym i software’owym
- analizy ekonomiczne wspierające zarządzanie asortymentem
- sprawdzone i przetestowane standardy zarządzania sklepem spożywczym
- układ sklepu oraz asortymentu dostosowany indywidualnie do każdej lokalizacji
- kontakt z centralą za pomocą dedykowanej platformy komunikacyjnej
- stały monitoring konkurencji
- rozpoznawalna marka
- zgodny z nowoczesnymi trendami i przyjazny klientowi system identyfikacji wizualnej
- wychodzenie naprzeciw potrzebom Franczyzobiorcy
- ponad 500 produktów marki własnej w trzech segmentach cenowych – ekonomicznym, MWD i lider
- marża detaliczna dochodząca do 40%