Stokrotka to sieć marketów ogólnospożywczych, mająca swoje początki w Lublinie, która powstanie notuje na rok 1994. Sklepy znaleźć można zarówno na osiedlach, jak i w centrach handlowych. Obecnie jest ich już ponad 650. Ponadto co roku powstaje około 100 sklepów w różnych formatach, w tym Stokrotka Supermarket, Market czy Optima. Istnieje także sklep internetowy. Stokrotka Sp. z o.o. Od 2018 roku należy do pochodzącej z Litwy grupy handlowej Maxima.

Sklepy Stokrotka zaopatrują się u lokalnych dostawców, posiada także własną markę produktów oraz bogaty asortyment wyselekcjonowanych produktów i świeżych warzyw, owoców, mięs, wędlin i pieczywa. Klienci znajdą także na półkach chemię gospodarczą, kosmetyki i alkohole.

Oferta franczyzowa firmy skierowana jest do przedsiębiorców, którzy poszukują sprawdzonej koncepcji biznesowej lub osób, które prowadzą już podobną działalność i chciałyby robić to dalej pod szyldem Stokrotki.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

stokrotka

Wymagania

  • Lokal 120 m2 lub większy
  • Uiszczenie opłaty wstępnej 2000 zł
  • 0,5% od miesięcznego obrotu
  • Możliwości finansowe, które pozwolą na otwarcie placówki (ustalane indywidualnie)

Sprawdź także franczyzę Finanse.

Korzyści

  • swobodnie prowadzisz swój własny biznes
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możesz korzystać z dostawców regionalnych
  •  swoboda w kwestii kreowania polityki cenowej i asortymentowej
  • otrzymujesz dofinansowanie na start i limit kupiecki
  •  generujesz wysokie marże detaliczne
  •  otrzymujesz atrakcyjne ceny zakupu
  •  długie terminy płatności
  •  atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
  •  reklama w radiu i telewizji ogólnopolskiej, internecie oraz audiomarketing „Stokrotka”
  •  programy lojalnościowe i profitowe
  •  dostosowanie placówki do sprawdzonych standardów sieci
  •  darmowa, cotygodniowa gazetka i dystrybucja o nakładzie do 4000 sztuk/sklep
  •  nieodpłatne billboardy
  •  dodatkowe wsparcie sklepów w postaci dedykowanych gazetek i ulotek
  •  profesjonalna impreza otwarciowa
  • rozbudowana, własna sieć logistyczna
  •  kompleksowa oferta asortymentowa
  •  gwarancja stałych dostaw, nawet 6 w tygodniu
  •  dostawy owoców, warzyw, mięsa i wędlin
  •  terminowe dostawy produktów najwyższej jakości
  •  dostęp do nowości rynkowych
  •  stała opieka doświadczonego doradcy sklepu
  •  wsparcie grupy otwarciowej w okresie przed i po uruchomieniu placówki
  •  szkolenia z zakresu obsługi klienta, zarządzania salą sprzedaży
  •  wsparcie IT w zakresie sprzętowym i software’owym
  •  analizy ekonomiczne wspierające zarządzanie asortymentem
  •  sprawdzone i przetestowane standardy zarządzania sklepem spożywczym
  •  układ sklepu oraz asortymentu dostosowany indywidualnie do każdej lokalizacji
  •  kontakt z centralą za pomocą dedykowanej platformy komunikacyjnej
  •  stały monitoring konkurencji
  •  rozpoznawalna marka
  •  zgodny z nowoczesnymi trendami i przyjazny klientowi system identyfikacji wizualnej
  •  wychodzenie naprzeciw potrzebom Franczyzobiorcy
  • ponad 500 produktów marki własnej w trzech segmentach cenowych – ekonomicznym, MWD i lider
  •  marża detaliczna dochodząca do 40%
Share.

Zostaw komentarz