Subway to słynąca z kanapek sieć punktów gastronomicznych, która znana jest niemal na całym świecie. Marka na rynku działa już od 1965 roku, a początek dał jej 17-letni przedsiębiorca z Connecticut w Stanach Zjednoczonych. Dziś, dzięki systemowi franczyzowemu istnieje ponad 42 500 restauracji należących do partnerów biznesowych sieci, z czego 5000 to placówki znajdujące się w Europie.
Oryginalne kanapki z Subway są przygotowywane w taki sposób, aby stanowić kompromis między smacznym fast foodem, a zdrowym i zbilansowanym jedzeniem. Menu zostało skonstruowane z myślą o tym, aby coś dla siebie mogli znaleźć miłośnicy mięsnych kanapek, wegetarianie, fani ostrego jedzenia, lekkich posiłków oraz wielu innych klientów z indywidualnymi potrzebami.
Franczyzobiorcy sieci Subway mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w prowadzeniu działalności. Gwarancją tego jest 6 rozmieszczonych w Europie biur regionalnych oraz 90 Agentów ds. Rozwoju, którzy przeprowadzają nowych partnerów biznesowych przez proces rozpoczęcia działalności.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- Entuzjazm
- Radość
- Myślenie handlowca
- Poczucie odpowiedzialności
- Zaangażowanie
Korzyści
- Ulubiony produkt – Sandwicze są tak indywidualne jak apetyty klientów: duże, małe, ostre lub z małą zawartością tłuszczu.
- Marka znana wszystkim – Zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych rankingach Subway® niezmiennie plasuje się pomiędzy znanymi i lubianymi markami branży.
- System pełen możliwości – Jako franczyzobiorca Subwaya® będziesz mógł skorzystać z zalet sprawdzonego systemu. Przystępny proces okaże się dla Ciebie nieocenionym wsparciem w prowadzeniu restauracji.
- Wsparcie na którym możesz polegań.
Sprawdź także franczyzę Usługi dla konsumentów.
Przewidywany koszt inwestycji
- Koszt licencji franczyzy Subway® wynosi 7500 euro.
- Minimalny koszt inwestycji we franczyzę Subway® wynosi 120 000 euro. Franczyzobiorca musi mieć zdolność pokrycia 1/3 całości kosztów. Kwota minimalna jest indywidualna dla każdego franczyzobiorcy, dlatego zalecamy omówienie całej inwestycji z kierownikiem regionalnym.
- Opłaty licencyjne wynoszą 8% od sprzedaży netto i są przeznaczone na stały rozwój systemu oraz produktów.
- Opłaty marketingowe to 4,5% od sprzedaży netto. Kierowane są do krajowej puli marketingowej, zarządzanej przez wybranych przedstawicieli franczyzobiorców, i przeznaczane na budowanie wizerunku marki w Polsce.
- Dodatkowa licencja 3750 euro.