Subway to słynąca z kanapek sieć punktów gastronomicznych, która znana jest niemal na całym świecie. Marka na rynku działa już od 1965 roku, a początek dał jej 17-letni przedsiębiorca z Connecticut w Stanach Zjednoczonych. Dziś, dzięki systemowi franczyzowemu istnieje ponad 42 500 restauracji należących do partnerów biznesowych sieci, z czego 5000 to placówki znajdujące się w Europie.

Oryginalne kanapki z Subway są przygotowywane w taki sposób, aby stanowić kompromis między smacznym fast foodem, a zdrowym i zbilansowanym jedzeniem. Menu zostało skonstruowane z myślą o tym, aby coś dla siebie mogli znaleźć miłośnicy mięsnych kanapek, wegetarianie, fani ostrego jedzenia, lekkich posiłków oraz wielu innych klientów z indywidualnymi potrzebami.

Franczyzobiorcy sieci Subway mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w prowadzeniu działalności. Gwarancją tego jest 6 rozmieszczonych w Europie biur regionalnych oraz 90 Agentów ds. Rozwoju, którzy przeprowadzają nowych partnerów biznesowych przez proces rozpoczęcia działalności.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

subway

Wymagania

  • Entuzjazm
  • Radość
  • Myślenie handlowca
  • Poczucie odpowiedzialności
  • Zaangażowanie

Korzyści

  • Ulubiony produkt – Sandwicze są tak indywidualne jak apetyty klientów: duże, małe, ostre lub z małą zawartością tłuszczu.
  • Marka znana wszystkim – Zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych rankingach Subway® niezmiennie plasuje się pomiędzy znanymi i lubianymi markami branży.
  • System pełen możliwości – Jako franczyzobiorca Subwaya® będziesz mógł skorzystać z zalet sprawdzonego systemu. Przystępny proces okaże się dla Ciebie nieocenionym wsparciem w prowadzeniu restauracji.
  • Wsparcie na którym możesz polegań.

Sprawdź także franczyzę Usługi dla konsumentów.

Przewidywany koszt inwestycji

  • Koszt licencji franczyzy Subway® wynosi 7500 euro.
  • Minimalny koszt inwestycji we franczyzę Subway® wynosi 120 000 euro. Franczyzobiorca musi mieć zdolność pokrycia 1/3 całości kosztów. Kwota minimalna jest indywidualna dla każdego franczyzobiorcy, dlatego zalecamy omówienie całej inwestycji z kierownikiem regionalnym.
  • Opłaty licencyjne wynoszą 8% od sprzedaży netto i są przeznaczone na stały rozwój systemu oraz produktów.
  • Opłaty marketingowe to 4,5% od sprzedaży netto. Kierowane są do krajowej puli marketingowej, zarządzanej przez wybranych przedstawicieli franczyzobiorców, i przeznaczane na budowanie wizerunku marki w Polsce.
  • Dodatkowa licencja 3750 euro.
Share.

Zostaw komentarz