Sushi World to sieć franczyzowa, która specjalizuje się w daniach kuchni japońskiej, a w szczególności popularnym ostatnio sushi. Atutami tego konceptu biznesowego jest szybkie serwowanie jedzenia oraz możliwość zabrania ze sobą potraw na wynos. Marka ma na swoim koncie liczne nagrody oraz wyróżnienia, takie jak Najlepsza Restauracja Sushi w Polsce 2020 od portalu pyszne.pl.

W menu znajdują się sety skomponowane przez kucharzy Sushi World, jednak klient ma możliwość także samodzielnego stworzenia własnego zestawu sushi. Oprócz tego w menu można znaleźć między innymi tatar z łososia, pierożki gyoza czy egzotyczne sałatki.

Franczyza Sushi World to dobry pomysł na zyskowny biznes nawet w miastach, które liczą od 20 tysięcy mieszkańców. Na otwarcie lokalu pod szyldem marki zdecydowali się już inwestorzy w miejscowościach takich jak Poznań, Bydgoszcz, Łódź czy Kraków.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

sushi

Korzyści

  • Model take away – Sushi na wynos? To możliwe! Jest to korzystna opcja zarówno dla klientów, jak i Twojego biznesu. Lokalizacja nie jest od teraz ograniczeniem. To unikatowe podejście, które bardzo dobrze się sprawdza w gastronomi.
  • Nowa koncepcja – Tradycyjne formy podawania sushi nie zakładają pośpiechu, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby to zmienić. Teraz każdy może zamówić w Sushi World i już po kilkunastu minutach delektować się świetnym smakiem.
  • Szybka dostawa – Samo przyrządzenie dania to nie wszystko – trzeba je jeszcze dowieźć do klientów. Tutaj również firma stawia na błyskawiczne tempo. Sushi World dba o to, by logistycznie wszystko było dopięte na ostatni guzik.
  • Sprawdzone i unikalne menu – Menu Sushi World dostosowane jest do różnych gustów i smaków, zawiera smaki z całego świata. Dzięki temu każdy gość znajdzie tu coś dla siebie, nawet jeśli wcześniej nie próbował azjatyckiej kuchni.
  • Pomoc w aranżacji – Twój lokal będzie piękny i funkcjonalny. Specjaliści firmy pomagają na etapie projektowania i aranżacji, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twoi klienci, otrzymacie wyjątkową restaurację.
  • Rekrutacja i szkolenia – Możesz liczyć na wsparcie w postaci szkoleń, kursów i podczas rekrutacji personelu. Twoja załoga będzie świetnie przygotowana do pracy, a franczyza już od samego otwarcia będzie przynosić Ci zyski.

Sprawdź także franczyzę Artykuły dziecięce.

Wsparcie marketingowe

  • Branding Sushi World
  • Wystrój Twojego lokalu
  • Grafiki i zdjęcia
  • Księga znaku Sushi World
  • Opakowania na produkty
  • Reklama zewnętrzna restauracji
  • Materiały drukowane
  • Sprawdzone menu
  • Strona internetowa
Share.

Zostaw komentarz