TeaClub już od 1990 roku swoją kontynuuje swoją misję szerzenia kultury picia herbaty i zapoznaje Polaków z przeróżnymi smakami i aromatami z bogatej oferty gatunków herbat. Firma powstała z myślą o szerzeniu kultury picia herbaty, chociaż w asortymencie znajdują się także wyjątkowe gatunki kaw, o które TeaClub nieustannie poszerza swoją ofertę.
Ponad dwieście herbat i kilkadziesiąt kaw najwyższej jakości zostało wyselekcjonowane przez lata działalności przedsiębiorstwa w taki sposób, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów oraz udowodnić, że herbata może być produktem ekskluzywnym. Na sklepowych półkach w placówce TeaClub znaleźć można dziś herbaty czarne, zielone, białe, żółte czy oolongi, a także wyjątkowe towary takie jak blooming tea balls. Nie brakuje także herbat z domieszką ziół czy suszów owocowych.
Potencjalny franczyzobiorca będzie musiał wziąć odpowiedzialność za herbaciarnię oraz sklep z asortymentem. Znajdą się w nim herbaty luzem, w pudełkach, koperty z piramidkami oraz kawa i akcesoria do parzenia.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- kapitał na pokrycie kosztów związanych z inwestycją przystąpienia do sieci
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
- odpowiednia lokalizacja/lokal
- akceptacja obowiązkowego asortymentu i polityki cenowej
Sprawdź także franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- stały dostęp do najwyższej jakości herbat i kaw
- wyselekcjonowany dobór akcesoriów do parzenia herbat i kaw
- projekt sklepu lub herbaciarni
- stałe wsparcie w projektach innowacyjnych
- wprowadzanie nowego asortymentu, produktów sezonowych
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu
- pełne szkolenie z zakresu parzenia herbaty i kawy
- standardy profesjonalnej obsługi
- procedury wdrożeniowe
- wsparcie marketingowe