Początki The Sadovsky Barbershop sięgają 2019 roku, gdzie w Rzeszowie został otworzony pierwszy salon fryzjerski. Włascicielem jest Alex Sadovsky, który w oparciu o wieloletnie doświadczenie i pasję w barberingu postanowił otworzyć swój biznes. To salon z historią, gdzie klient jest częścią ogromnej rodziny Sadovsky.

W ofercie firmy można znaleźć strzyżenie włosów męskich, golenie brody i twarzy, pielęgnacji brody, zabiegów regeneracyjnych na twarz oraz pielęgnacji paznokci i dłoni. Obsługują wyłącznie mężczyzn w każdym wieku. Odwiedzają ich również dzieci, które chcą mieć wspaniałą fryzurę już w młodym wieku.

The Sadovsky Barbership mają jedną jednostkę własną. Kierują oni chęć współpracy na drodze franczyzy. Franczyzobiorca otrzymuje sprawdzony i pewny pomysł na biznes. W zależności od budżetu franczyzobiorcy może on podjąć współpracę wybierając jedną z 3 opcji: Half, Partial lub Full.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • know how, czyli wszystkie informacje na temat otwarcia i prowadzenia salonu,
  • stworzenie indywidualnej strony salonu na platformie www.thesadovsky.pl korzystanie z logo marki The Sadovsky,
  • pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca na nowy lokal (od 45 m2 do 100 m2)
  • przygotują projekt wnętrza z uwzględnieniem dopasowania i wykończenia
  • przeprowadzą remont i zaopatrzą Twój lokal w wyposażenie najwyższej półki
  • pracownicy z akademii barberów
  • skonstruowanie marketingowego planu pracy (od pre-startu do pierwszych 3 miesięcy,
  • przygotowanie materiałów reklamowych (ulotek, wizytówek, banerów oraz city-lightów),
  • organizacja kampanii reklamowych w social mediach
  • szkolenia, warsztaty oraz stałe podwyższanie kwalifikacji pracowników
  • dodanie salonu do aplikacji mobilnej The Sadovsky

Zobacz również franczyzę Spożywcze i przemysłowe.

Wymagania:

  • poszukiwane osoby kreatywne, z pasją i są w stanie dbać o wizerunek marki
  • poszukiwane osoby, które chcą rozwijać się razem z marką
  • oczekiwanie wywiązania się z umowy oraz stałego i dobrego kontaktu z właścicielem salonu
  • szukają partnerów, którzy podejdą do prowadzenia salonu i biznesu z sercem, oraz nie ustaną w dążeniu do najbardziej wymagających celów
Share.

Zostaw komentarz