Franczyza Western Chicken

Franczyza Western Chicken

Western Chicken to sieć lokali gastronomicznych, której menu opiera się przede wszystkim na kurczaku w panierce. Do wyboru klienci mają zestawy z frytkami, kubełki, tortille, kanapki, a nawet kebab z kurczakiem. Dania są serwowane na ostro lub wersji łagodnej, zależnie od upodobań klienta. 

Koncept biznesowy, który stoi za powstaniem sieci to jedna z kilku propozycji prężnie działającego operatora franczyz Wojtex. Obok inspirowanego dzikim zachodem Western Chicken, Wojtex posiada w ofercie modele biznesowe takiej jak folklorystyczna pizzeria Biesiadowo czy Piramid Pizza z wystrojem wnętrz nawiązującym do Starożytnego Egiptu.

Western Chicken to franczyza, która cechuje się stosunkowo niskim kosztem inwestycji, przy jednoczesnym szybkim zwrocie. Szczegółowe kalkulacje dotyczące kosztów można otrzymać od franczyzodawcy po wyrażeniu chęci dołączenia do sieci.

wc

 

Jak dołączyć?

  •  Znaleźć odpowiedni lokal oraz uzgodnić telefonicznie z siecią czy lokalizacja, w której znajduje się dany lokal nie koliduje z innymi placówkami sieci. Następnie franczyzobiorca powinien podpisać umowę najmu lokalu.
  • Podpisanie umowy franczyzowej. Umowa franczyzowa zawierana jest na czas nieokreślony z trzymiesięcznym terminem wypowiedzenia.
  • Projektant wskazany przez sieć wykonuje projekt technologiczny. Projekt jest zatwierdzony przez rzeczoznawcę i zgodny z obowiązującymi normami Sanepidu. Franczyzobiorca ma również możliwość wykonania projektu we własnym zakresie. Niektóre lokale posiadają gotowy projekt, w takim przypadku nie ma konieczności wykonywania nowego projektu.
  • Dysponując już gotowym projektem franczyzobiorca powinien zgłosić się do miejscowego Sanepidu w celu akceptacji projektu.
  • Dysponując projektem można przystąpić do wykonania remontu lokalu. Remont może wykonać firma polecona przez sieć lub można go wykonać we własnym zakresie. Aranżacja wnętrz musi zostać wykonana zgodnie z wymaganiami sieci określonymi w umowie franczyzowej. Lokale sieci Western Chicken stylistyką nawiązują do dzikiego zachodu.
  • W trakcie wykonywania remontu do lokalu przyjeżdża całe niezbędne wyposażenie dostarczane przez sieć, na które firma udziela gwarancję oraz zapewnia serwis pogwarancyjny. Po remoncie i wyposażeniu lokalu należy dokonać odbioru lokalu w miejscowym Sanepidzie.
  • Przed otwarciem lokalu franczyzobiorca oraz jego personel przechodzą szkolenie. Wszystkie szkolenia są darmowe przez cały okres trwania umowy.
  • Czas potrzebny od podpisania umowy do otwarcia lokalu to około miesiąca.

Korzyści

  • Własny biznes pod znaną marką, co znacznie zwiększa obroty oraz zyski lokalu i to od pierwszych tygodni jego istnienia.
  • Franczyzobiorca nie musi martwić się o zaopatrzenie lokalu, gdyż wszystkie produkty dostarczane są przez franczyzodawcę.
  • Hurtownia dostarcza tylko towary najwyższej jakości, renomowanych producentów.
  • Powtarzalność menu i ścisłe wytyczne dotyczące sporządzania dań zapewniają równie wspaniały smak we wszystkich restauracjach w całej Polsce.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Meron

Franczyza Meron

Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.

Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.

Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.

meron

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętności interpersonalne
  • stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
  • chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
  • środki finansowe

Korzyści

  • wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
  • pomoc w aranżacji wnętrza
  • kosztorys
  • kompleksowe doradztwo
  • wyposażenie kuchni
  • system szkoleń
  • księga znaku
  • regularne audyty
  • podręcznik operacyjny
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Japanos

Franczyza Japanos

Japanos to renomowana marka gastronomiczna, która kuchnię japońską łączy z praktykowaniem zdrowego odżywiania oraz serwowaniem zbilansowanych posiłków. Lokale należące do sieci charakteryzują się oryginalnym i nowoczesnym wystrojem nawiązującym do japońskiej kultury, przyjazną atmosferą oraz rozbudowanym menu. Obecnie w Rumunii, gdzie powstał koncept biznesowy, funkcjonuje 6 lokali.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Erbil Doner Kebab

Franczyza Erbil Doner Kebab

Erbil Doner Kebab to koncept gastronomiczny oparty na kuchni Bliskiego Wschodu oraz daniach street foodowych. Zaletą punktów gastronomicznych należących do marki jest smaczne jedzenie, świeże składniki, szybkość serwowania posiłków oraz miła obsługa. Obecnie w sieci funkcjonują 4 jednostki własne i około 5 placówek franczyzowych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Easy Wine

Franczyza Easy Wine

Easy Wine to wyjątkowy koncept biznesowy, który łączy najlepszej jakości wino i pyszne dania z nowoczesną technologią. W lokalach oznaczonych szyldem marki, można próbować win, nalewanych ze specjalnego automatu. Wystarczy włożyć kartę do maszyny, wybrać wino i jego ilość, a potem podstawić kieliszek. Na miejscu można także spróbować pysznych przekąsek oraz dań kuchni hiszpańskiej czy śródziemnomorskiej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Donuterie

Franczyza Donuterie

Donuterie to marka związana z branżą cukierniczą od 2014 roku, kiedy to pierwsza placówka powstała w rumuńskim mieście Targu Mures. Intensywna, wielomiesięczna praca nad recepturami, składnikami oraz słodkimi dekoracjami opłaciła się i już rok później powstała kolejna pączkarnia, która podbiła serca klientów. W przeciągu kolejnych kilku lat udało się zaplanować powstanie około 15 kawiarni Donuterie w całej Rumunii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Piramid Pizza

Franczyza Piramid Pizza

Piramid Pizza to marka, która jest jednym z wielu konceptów franczyzowych firmy Wojtex, znanej chociażby z uruchomienia sieci pizzerii Biesiadowo. W przeciwieństwie do Biesiadowa, słynącego ze staropolskiego klimatu, Piramid Pizza nawiązuje do starożytnego Egiptu. Marka wystartowała w 2010 roku i od tamtej pory z sukcesem funkcjonują pod nią około 4 placówki franczyzowe.

W menu Piramid Pizza można znaleźć włoskie potrawy oraz przede wszystkim pizzę opartą o różnego rodzaju kompozycje składników. Zainteresować klientów ma zarówno wysoka jakość serwowanych dań, jak i oryginalny wystrój.

Do współpracy franczyzowej zachęcać ma szerokie doświadczenie firmy Wojtex w zakresie tworzenia odnoszących sukcesy modeli biznesowych oraz przewidywany szybki zwrot inwestycji. Wojtex posiada także własną specjalistyczną hurtownię, dzięki której zaopatruje lokale Piramid Pizza w niezbędne artykuły do wyrobu pizzy.

pp

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii
  • wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy
  • kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych

Jak zacząć?

  • Podpisujesz umowę,
  • Dostajesz szczegółowy instruktaż prowadzenia placówki,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt aranżacji lokalu,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt technologiczny,
  • Dostajesz wszystkie potrzebne materiały i receptury.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *