Wólczanka to marka odzieżowa z długoletnią tradycją, która już od roku 1948 specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości koszul. Wieloletnie doświadczenie w dziedzinie krawiectwa i projektowania przyczyniły się do dynamicznego rozwoju firmy, która dziś może pochwalić się około 130 salonami w prestiżowych lokalizacjach.

W ofercie Wólczanki znaleźć można przede wszystkim koszule, spodnie, miękkie swetry oraz akcesoria do ubrań. Kolekcje odzieżowe marki przeznaczone są zarówno dla pań, jak i dla panów. Na szczególną uwagę, spośród asortymentu dostępnego w sklepach marki, zasługują prestiżowe koszule Lambert, których forma i wzór odwołują się do krawieckich tradycji. W ich produkcji wykorzystywane są tylko najlepsze tkaniny.

Wólczanka to marka otwarta na współpracę franczyzową. Do sieci dołączyć można w każdym mieście liczącym powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Na chętnych inwestorów czekają wysokie prowizje.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

wólczanka

Wymagania

  • Lokal  w mieście poniżej 100 tyś. mieszkańców.
  • Przewidywana suma inwestycji: max 3900 zł/m2 – kwota zależna od stanu otwieranego lokalu.
  • Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 25-35 m2.
  • Wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem butiku Wólczanka ponosi Franczyzobiorca.

Zobacz również franczyzę Wolford.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w znalezieniu lokalizacji
  • gotowy projekt aranżacji wnętrza
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie
  • koszty logistyki
  • optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami
  • opieka Visual Merchandisera
  • wsparcie marketingowe
  • system szkoleń
  • atrakcyjny system lojalnościowy
  • przynależność do prestiżowej sieci marek odzieżowych
  • profesjonalne wspracie marketingowe
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi sprzedażowych
  • profesjonalne wsparcie centrali, w tym Regionalnego Managera Sprzedaży.
Share.

Zostaw komentarz