Yasumi to sieć partnerska ekskluzywnych i profesjonalnych gabinetów kosmetycznych w Polsce. Placówki cechuje innowacyjność, wysoki poziom świadczonych usług, optymizm i sukces. Firma bazuje na sprawdzonych i własnych koncepcjach oraz przy odpowiednim doborze usług i sprzętu.
W programie tym sieć oferuje rozbudowane moduły m.in: pielęgnacja ciała i twarzy, zabiegi day spa, masaże, wyszczuplanie, depilacja laserowa. Oferta skonstruowana w oparciu o najskuteczniejsze urządzenia i najnowocześniejsze technologie z równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych.
Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody to 8 jednostek własnych i 95 jednostek franczyzowych. Program skierowany do inwestorów szukających biznesu, który przyniesie im dochód, pracujących w korporacji, ale chcą mieć własną działalność. Ale także do doświadczonych przedsiębiorców, którzy chcą się przebranżowić lub osób, którzy chcą zainwestować w biznes dla bliskiej osoby. Przewidywana suma inwestycji dla franczyzobiorcy to ok. 200 tys. zł wejście do programu oraz koszty adaptacyjne lokalu.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
- możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
- dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
- przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia YASUMI,
- bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
- udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
- wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
- stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u Partnera,
- pomoc w rekrutacji personelu.
Zobacz również franczyzę Usługi dla biznesu.
Wymagania:
- wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
- lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100m2 ,
- tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
- pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
- przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
- praca wyłącznie na kosmetykach YASUMI,
- zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.