Sieć sklepów Żabka powstała z myślą o zapewnieniu lokalnym społecznościom wygody i możliwości dokonania szybkich drobnych zakupów. Historia marki sięga roku 1998, kiedy to powstało 7 pierwszych sklepów w Poznaniu oraz Swarzędzu. Miały one stanowić alternatywę dla super i hipermarketów, które wówczas zaczynały powstawać na polskim rynku. Dwa lata później sieć liczyła już około 400 sklepów i do życia powołane zostaje pierwsze Centrum Logistyczne Żabki. 

W 2012 roku Żabka wciąż intensywnie się rozwija, tworzy nowe Centrum logistyczne na Śląsku i rozpoczyna realizację konceptu Żabka Cafe, dzięki czemu do asortymentu dołącza min. świeża kawa i ciepłe hot dogi. Wprowadzony zostaje także szereg udogodnień dla klientów min. „Żappka Pay” – aplikację mobilną, czy możliwość zamówienia towarów i odebrania w sklepie.

Obecnie sieć posiada w całej Polsce ponad 6500 placówek, a współpracę z marką podjęło ponad 5000 franczyzobiorców, a w planach jest otwieranie kolejnych sklepów.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

żabka

Z Żabką zyskujesz

  •  Rozpoznawalny szyld – markę Żabka zna 97% dorosłych Polaków!
  •  Umeblowany i w pełni wyposażony sklep – dzięki temu będziesz gotowy do przyjęcia pierwszych klientów
  •  Dostawę bezpośrednio do sklepów – o profesjonalną logistykę dba 5 Centrów Logistycznych działających na terenie całego kraju
  •  Konkurencyjny system rozliczeń – gwarantujący solidną podstawę i dający możliwość rozwoju w zależności od Twojego zaangażowania i realizowanych obrotów
  •  Wsparcie marketingowe – ogólnopolskie kampanie reklamowe i pakiet działań promocyjnych, na które niezrzeszony przedsiębiorca nie może sobie pozwolić
  •  Konkurencyjną ofertę przyciągającą klientów – promocje i usługi dostępne tylko w Żabce
  •  Indywidualne szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia sklepu
  •  Partnerskie wsparcie w prowadzeniu biznesu – będzie Ci pomagać od samego startu.

Żabka wymaga

  •  Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
  •  Przedsiębiorczości – to cecha niezbędna w handlu
  •  Umiejętności kierowania zespołem –  będziesz liderem dla swoich pracowników
  •  Pozytywnego nastawienia do Klienta
  •  Zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy
  •  Znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office)
  •  Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów w pierwszym miesiącu prowadzenia działalności (m.in. opłacenia pracowników) oraz pokrycie wstępnych kosztów zatowarowania sklepu w produkty regionalne.

Sprawdź także franczyzę Nieruchomości.

Koszty

Każdy Franczyzobiorca otrzymuje umeblowany i wyposażony sklep pod znanym milionom Polaków szyldem Żabki. Spółka Żabka Polska Sp. z o.o. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem sklepu – adaptację lokalu i dostawy towarów do sklepu. W celu otwarcia sklepu Franczyzobiorca ponosi opłatę za przystąpienie do sieci w wysokości 1 000 zł netto, ponosi koszt zakupu kasy fiskalnej, zobowiązany jest dokonać opłaty za wydanie koncesji na sprzedaż napojów alkoholowych oraz pokryć koszt zaopatrzenia sklepu w towary regionalne (m.in. warzywa, owoce, pieczywo). W sumie koszty zamykają się w kwocie ok. 5 000 zł.

Share.

Zostaw komentarz