Franczyza Zdrowa Krowa

Franczyza Zdrowa Krowa

Zdrowa Krowa to sieć restauracji, których specjalnością są świeże składniki wysokiej jakości, a w szczególności wołowina od lokalnych dostawców. Mile widziane w lokalach należących do marki są nie tylko rodziny z dziećmi, ale także właściciele czworonogów wraz ze swoimi zwierzakami. Sieć rozwija się głównie dzięki systemowi franczyzowemu.

W menu Zdrowa Krowa znajdą coś dla siebie zarówno smakosze mięsa, jak i weganie oraz wegetarianie. Niektóre pozycje z jadłospisu zostały też przewidziane dla osób, które starają się utrzymać dietę. W większości lokali serwowane są rozmaite burgery, jednak można także zamówić sałatkę, frytki i kilka innych przystawek.

Sieć franczyzowa Zdrowa Krowa rozwija się od 2013 roku i funkcjonuje obecnie w około 8 miastach, zarówno w formie restauracji, jak i punktów sezonowych. W planach na kolejny rok jest zwiększenie tej liczby lokali z 12 do co najmniej 20.

zk

Korzyści

  • Najwyższej jakości surowce – Świeże, najwyższej jakości produkty pochodzące z codziennych dostaw od lokalnych dostawców, codziennie wypiekane bułki u lokalnego piekarza, najwyższej jakości wołowina.
  • Nie korzystanie z gotowców – Codziennie kucharze własnoręcznie przygotowują na miejscu autorskie sosy i dressingi, ręcznie formują i doprawiają mięso, nie używają gotowych półproduktów.
  • Najlepszej jakości wołowina – Pochodząca z polskiej hodowli wołowina bez antybiotyków, od sprawdzonego, lokalnego dostawcy.
  • Elastyczność tworzenia lokalizacji – Wspólne tworzenie restauracji franczyzobiorcy, zarówno pod względem lokalizacji, aranżacji, a nawet menu po to by franczyzobiorca dobrze czuł się w swojej restauracji.
  • Strategia marketingowa – Dział marketingu przygotowuje dedykowaną strategię marketingową restauracji mając na uwadze lokalizacje oraz przewidywany target gości.
  • Stale rozwijający się brand – Zdrowa Krowa to stale rozwijająca się marka, tworząca nowe innowacyjne projekty i działania, dopasowuje się do rynku i odpowiada na jego zmiany nie zmieniając przy tym swoich wartości.

Przewidywana suma inwestycji

  • Opłata licencyjna 23 000 zł netto – Na opłatę licencyjną składa się know-how, szukanie lokalizacji, negocjacja warunków umowy najmu, rekrutacja, szkolenia, wynegocjowane warunki z dostawcami, strategia marketingowa, pełna opieka dedykowanego managera i szefa kuchni na etapie otwierania restauracji.
  • Koszty inwestycji 250 000 – 300 000 zł netto – O całkowitym koszcie inwestycji decyduje przede wszystkim dostosowanie lokalu pod prowadzenie gastronomii, lokalizacja, miejsce.
  • Opłata stała 6% od obrotu brutto na miesiąc – Nawet po otwarciu restauracji franczyzobiorca może liczyć na stałe wsparcie i opiekę naszych działów centralnych.
  • Opłata marketingowa 1000 zł netto na miesiąc – Indywidualne wsparcie, stworzenie i realizacja strategii marketingowej dedykowanej pod target gości w danej lokalizacji.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Meron

Franczyza Meron

Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.

Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.

Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.

meron

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętności interpersonalne
  • stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
  • chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
  • środki finansowe

Korzyści

  • wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
  • pomoc w aranżacji wnętrza
  • kosztorys
  • kompleksowe doradztwo
  • wyposażenie kuchni
  • system szkoleń
  • księga znaku
  • regularne audyty
  • podręcznik operacyjny
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Japanos

Franczyza Japanos

Japanos to renomowana marka gastronomiczna, która kuchnię japońską łączy z praktykowaniem zdrowego odżywiania oraz serwowaniem zbilansowanych posiłków. Lokale należące do sieci charakteryzują się oryginalnym i nowoczesnym wystrojem nawiązującym do japońskiej kultury, przyjazną atmosferą oraz rozbudowanym menu. Obecnie w Rumunii, gdzie powstał koncept biznesowy, funkcjonuje 6 lokali.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Erbil Doner Kebab

Franczyza Erbil Doner Kebab

Erbil Doner Kebab to koncept gastronomiczny oparty na kuchni Bliskiego Wschodu oraz daniach street foodowych. Zaletą punktów gastronomicznych należących do marki jest smaczne jedzenie, świeże składniki, szybkość serwowania posiłków oraz miła obsługa. Obecnie w sieci funkcjonują 4 jednostki własne i około 5 placówek franczyzowych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Easy Wine

Franczyza Easy Wine

Easy Wine to wyjątkowy koncept biznesowy, który łączy najlepszej jakości wino i pyszne dania z nowoczesną technologią. W lokalach oznaczonych szyldem marki, można próbować win, nalewanych ze specjalnego automatu. Wystarczy włożyć kartę do maszyny, wybrać wino i jego ilość, a potem podstawić kieliszek. Na miejscu można także spróbować pysznych przekąsek oraz dań kuchni hiszpańskiej czy śródziemnomorskiej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Donuterie

Franczyza Donuterie

Donuterie to marka związana z branżą cukierniczą od 2014 roku, kiedy to pierwsza placówka powstała w rumuńskim mieście Targu Mures. Intensywna, wielomiesięczna praca nad recepturami, składnikami oraz słodkimi dekoracjami opłaciła się i już rok później powstała kolejna pączkarnia, która podbiła serca klientów. W przeciągu kolejnych kilku lat udało się zaplanować powstanie około 15 kawiarni Donuterie w całej Rumunii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Piramid Pizza

Franczyza Piramid Pizza

Piramid Pizza to marka, która jest jednym z wielu konceptów franczyzowych firmy Wojtex, znanej chociażby z uruchomienia sieci pizzerii Biesiadowo. W przeciwieństwie do Biesiadowa, słynącego ze staropolskiego klimatu, Piramid Pizza nawiązuje do starożytnego Egiptu. Marka wystartowała w 2010 roku i od tamtej pory z sukcesem funkcjonują pod nią około 4 placówki franczyzowe.

W menu Piramid Pizza można znaleźć włoskie potrawy oraz przede wszystkim pizzę opartą o różnego rodzaju kompozycje składników. Zainteresować klientów ma zarówno wysoka jakość serwowanych dań, jak i oryginalny wystrój.

Do współpracy franczyzowej zachęcać ma szerokie doświadczenie firmy Wojtex w zakresie tworzenia odnoszących sukcesy modeli biznesowych oraz przewidywany szybki zwrot inwestycji. Wojtex posiada także własną specjalistyczną hurtownię, dzięki której zaopatruje lokale Piramid Pizza w niezbędne artykuły do wyrobu pizzy.

pp

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii
  • wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy
  • kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych

Jak zacząć?

  • Podpisujesz umowę,
  • Dostajesz szczegółowy instruktaż prowadzenia placówki,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt aranżacji lokalu,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt technologiczny,
  • Dostajesz wszystkie potrzebne materiały i receptury.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *