Zdrowa Krowa to sieć restauracji, których specjalnością są świeże składniki wysokiej jakości, a w szczególności wołowina od lokalnych dostawców. Mile widziane w lokalach należących do marki są nie tylko rodziny z dziećmi, ale także właściciele czworonogów wraz ze swoimi zwierzakami. Sieć rozwija się głównie dzięki systemowi franczyzowemu.

W menu Zdrowa Krowa znajdą coś dla siebie zarówno smakosze mięsa, jak i weganie oraz wegetarianie. Niektóre pozycje z jadłospisu zostały też przewidziane dla osób, które starają się utrzymać dietę. W większości lokali serwowane są rozmaite burgery, jednak można także zamówić sałatkę, frytki i kilka innych przystawek.

Sieć franczyzowa Zdrowa Krowa rozwija się od 2013 roku i funkcjonuje obecnie w około 8 miastach, zarówno w formie restauracji, jak i punktów sezonowych. W planach na kolejny rok jest zwiększenie tej liczby lokali z 12 do co najmniej 20.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

zk

Korzyści

  • Najwyższej jakości surowce – Świeże, najwyższej jakości produkty pochodzące z codziennych dostaw od lokalnych dostawców, codziennie wypiekane bułki u lokalnego piekarza, najwyższej jakości wołowina.
  • Nie korzystanie z gotowców – Codziennie kucharze własnoręcznie przygotowują na miejscu autorskie sosy i dressingi, ręcznie formują i doprawiają mięso, nie używają gotowych półproduktów.
  • Najlepszej jakości wołowina – Pochodząca z polskiej hodowli wołowina bez antybiotyków, od sprawdzonego, lokalnego dostawcy.
  • Elastyczność tworzenia lokalizacji – Wspólne tworzenie restauracji franczyzobiorcy, zarówno pod względem lokalizacji, aranżacji, a nawet menu po to by franczyzobiorca dobrze czuł się w swojej restauracji.
  • Strategia marketingowa – Dział marketingu przygotowuje dedykowaną strategię marketingową restauracji mając na uwadze lokalizacje oraz przewidywany target gości.
  • Stale rozwijający się brand – Zdrowa Krowa to stale rozwijająca się marka, tworząca nowe innowacyjne projekty i działania, dopasowuje się do rynku i odpowiada na jego zmiany nie zmieniając przy tym swoich wartości.

Sprawdź także franczyzę Stacje paliw i artykułu motoryzacyjne.

Przewidywana suma inwestycji

  • Opłata licencyjna 23 000 zł netto – Na opłatę licencyjną składa się know-how, szukanie lokalizacji, negocjacja warunków umowy najmu, rekrutacja, szkolenia, wynegocjowane warunki z dostawcami, strategia marketingowa, pełna opieka dedykowanego managera i szefa kuchni na etapie otwierania restauracji.
  • Koszty inwestycji 250 000 – 300 000 zł netto – O całkowitym koszcie inwestycji decyduje przede wszystkim dostosowanie lokalu pod prowadzenie gastronomii, lokalizacja, miejsce.
  • Opłata stała 6% od obrotu brutto na miesiąc – Nawet po otwarciu restauracji franczyzobiorca może liczyć na stałe wsparcie i opiekę naszych działów centralnych.
  • Opłata marketingowa 1000 zł netto na miesiąc – Indywidualne wsparcie, stworzenie i realizacja strategii marketingowej dedykowanej pod target gości w danej lokalizacji.
Share.

Zostaw komentarz