Zdrowa Krowa to sieć restauracji, których specjalnością są świeże składniki wysokiej jakości, a w szczególności wołowina od lokalnych dostawców. Mile widziane w lokalach należących do marki są nie tylko rodziny z dziećmi, ale także właściciele czworonogów wraz ze swoimi zwierzakami. Sieć rozwija się głównie dzięki systemowi franczyzowemu.
W menu Zdrowa Krowa znajdą coś dla siebie zarówno smakosze mięsa, jak i weganie oraz wegetarianie. Niektóre pozycje z jadłospisu zostały też przewidziane dla osób, które starają się utrzymać dietę. W większości lokali serwowane są rozmaite burgery, jednak można także zamówić sałatkę, frytki i kilka innych przystawek.
Sieć franczyzowa Zdrowa Krowa rozwija się od 2013 roku i funkcjonuje obecnie w około 8 miastach, zarówno w formie restauracji, jak i punktów sezonowych. W planach na kolejny rok jest zwiększenie tej liczby lokali z 12 do co najmniej 20.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Korzyści
- Najwyższej jakości surowce – Świeże, najwyższej jakości produkty pochodzące z codziennych dostaw od lokalnych dostawców, codziennie wypiekane bułki u lokalnego piekarza, najwyższej jakości wołowina.
- Nie korzystanie z gotowców – Codziennie kucharze własnoręcznie przygotowują na miejscu autorskie sosy i dressingi, ręcznie formują i doprawiają mięso, nie używają gotowych półproduktów.
- Najlepszej jakości wołowina – Pochodząca z polskiej hodowli wołowina bez antybiotyków, od sprawdzonego, lokalnego dostawcy.
- Elastyczność tworzenia lokalizacji – Wspólne tworzenie restauracji franczyzobiorcy, zarówno pod względem lokalizacji, aranżacji, a nawet menu po to by franczyzobiorca dobrze czuł się w swojej restauracji.
- Strategia marketingowa – Dział marketingu przygotowuje dedykowaną strategię marketingową restauracji mając na uwadze lokalizacje oraz przewidywany target gości.
- Stale rozwijający się brand – Zdrowa Krowa to stale rozwijająca się marka, tworząca nowe innowacyjne projekty i działania, dopasowuje się do rynku i odpowiada na jego zmiany nie zmieniając przy tym swoich wartości.
Sprawdź także franczyzę Stacje paliw i artykułu motoryzacyjne.
Przewidywana suma inwestycji
- Opłata licencyjna 23 000 zł netto – Na opłatę licencyjną składa się know-how, szukanie lokalizacji, negocjacja warunków umowy najmu, rekrutacja, szkolenia, wynegocjowane warunki z dostawcami, strategia marketingowa, pełna opieka dedykowanego managera i szefa kuchni na etapie otwierania restauracji.
- Koszty inwestycji 250 000 – 300 000 zł netto – O całkowitym koszcie inwestycji decyduje przede wszystkim dostosowanie lokalu pod prowadzenie gastronomii, lokalizacja, miejsce.
- Opłata stała 6% od obrotu brutto na miesiąc – Nawet po otwarciu restauracji franczyzobiorca może liczyć na stałe wsparcie i opiekę naszych działów centralnych.
- Opłata marketingowa 1000 zł netto na miesiąc – Indywidualne wsparcie, stworzenie i realizacja strategii marketingowej dedykowanej pod target gości w danej lokalizacji.