Ziebart to firma specjalizująca się w auto detailingu, która swoją działalność w branży motoryzacyjnej rozpoczęła już w roku 1959 w Stanach Zjednoczonych. W Polsce z usług przedsiębiorstwa korzystać można od roku 2011 w autoryzowanych salonach lub u wybranych dealerów w punktach Ziebart Express. Placówki znajdują się w Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Krakowie.

W salonach Ziebart można liczyć na profesjonalne usługi związane z auto detailingiem, takie jak zmiana koloru samochodu, ochrona lakieru lub wnętrza pojazdu, pranie tapicerki czy zabezpieczenie felg. Można także skorzystać z opcji umieszczenia swojej reklamy na pojeździe.

Do sieci franczyzowej Ziebart ma możliwość dołączyć zarówno inwestor zaczynający od zera z autoryzowanym salonem, jak i posiadający już własny warsztat. Po rozpoczęciu współpracy można liczyć na wsparcie w przygotowaniu biznesplanu oraz rekrutacji pracowników.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

ziebart

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc w przygotowaniu biznesplanu
  • Pomoc w rekrutacji
  • Pomoc w ocenie potencjału lokalizacji
  • Szkolenia techniczne (technicy) oraz biznesowe (właściciel/kierownik/sprzedawca) prowadzone w salonie w Poznaniu. Szkolenia bezpłatne, akomodacja we własnym zakresie.
  • Aktywna asysta podczas całego procesu współpracy
  • Aktywny marketing i PR na rynku dealerów i warsztatów mający na celu pozyskanie partnerów do współpracy dla Franczyzobiorcy w modelu Ziebart Express; dodatkowo Ziebart może zainwestować w taką placówkę jeśli dysponuje ona odpowiednim potencjałem
  • Opracowany wspólny branding – meble, wystrój wnętrza
  • Materiały marketingowe i wspólne kampanie, strona www – generator zapytań
  • Dedykowane systemy informatyczne wspierające marketing, sprzedaż i rozliczenia z dealerami

Zobacz również franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.

Warunki współpracy

  • Licencja odnawialna co 5 lat
  • Ilość salonów danym regionie adekwatna do wielkości rynku i wyników
    istniejących salonów
  • Minimalna wielkość placówki – ok. 100m²; wystrój i oznakowanie lokalu
    zgodne z wytycznymi
  • Marka Ziebart musi być optycznie odseparowana od innej działalności jeśli
    taka istnieje
  • Odseparowana działalność dedykowana dla marki Ziebart
  • Materiały oraz wyposażenie salonu/warsztatu dostarcza/sugeruje Ziebart (lub
  • Ziebart wyraża zgodę na użycie istniejących składników wyposażenia)
Share.

Zostaw komentarz