Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Zygmunt Solorz i Grupa Polsat przeznaczyli w sumie kwotę ponad 30 mln złotych na wsparcie społeczeństwa i służby zdrowia podczas dotychczasowej walki z pandemią koronawirusa. Pomoc była skierowana między innymi do szpitali, lekarzy, pielęgniarek, pracowników służb medycznych, jak również np. do dzieci z domów dziecka.

Pomagają od początku

Zygmunt Solorz i Grupa Polsat od początku trwania pandemii odpowiedzialnie angażują się w działania pomocowe dla wielu grup społecznych. Było to zarówno wsparcie finansowe i rzeczowe dla szpitali oraz pracowników służby zdrowia, jak i np. dla dzieci z domów dziecka. Między innymi zakupy sprzętu ochronnego, środków dezynfekcyjnych, blok reklamowy w Polsacie, akcje SMS-owe czy zakup sprzętu elektronicznego do nauki dla dzieci z rodzin zastępczych i domów dziecka.

– Jesteśmy polską firmą i to naturalne, że postanowiliśmy działać. Grupa Polsat i Fundacja Polsat już niemal 30 lat angażują się w działania pomocowe, podczas których na wsparcie dla społeczeństwa przekazaliśmy już kilkaset milionów złotych. W czasie epidemii zaangażowanie było szczególnie potrzebne, na działania w różnych obszarach przeznaczyliśmy ponad 30 mln złotych – powiedział Zygmunt Solorz.

Ostatni inicjatywy polskiej firmy to przekazanie respiratorów szpitalom zakaźnym oraz koncert dla Śląska, przygotowany i wyemitowany przez Telewizję Polsat. 20 nowoczesnych respiratorów o wartości niemal 3 mln złotych to dar od Plusa i Fundacji Polsat. Obecnie są one dostarczane do szpitali w całej Polsce.

– Działaliśmy ramię w ramię z milionami ludzi, którzy poświęcali swój czas i środki na wsparcie dla służby zdrowia. Wypełniamy w ten sposób swoją misję społeczną. Chciałbym też zaapelować do wszystkich, abyśmy pamiętali, że również po pandemii wiele osób, dzieci czy szpitali będzie wymagało wsparcia – dodał.

Wspólnie przeciw wirusowi

Grupa Polsat to nie jedyne przedsiębiorstwo, które wsparło szpitale w walce z pandemią koronawirusa. Wcześniej LPP (właściciel m.in. marki Cropp) przekazał ponad 200 tysięcy złotych trafiło do szpitali specjalistycznych w Krakowie, Gdańsku oraz Gdyni. Zebrana kwota, pochodząca ze sprzedaży kolekcji Eco Aware oraz Joyful tych marek, przeznaczona została na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.

Z kolei dzięki decyzji o przeznaczeniu części wpływów ze sprzedaży kolekcji Eco Aware marki Mohito dla krakowskich placówek medycznych, Oddział Kliniczny Chorób Zakaźnych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie zyskał niezbędny w czasie epidemii system dekontaminacji powietrza.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, PKN Orlen pozostaje liderem wśród koncernów, nie tylko jeśli chodzi o jakość paliwa. Polska spółka wyprzedziła konkurentów również pod względem obsługi, oferty produktowej, a także działalności społecznej i sponsoringowej. Miejsce na podium w tych kategoriach zajęły także Lotos, Shell i BP. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS największym zaufaniem Polaków cieszą się stacje PKN Orlen. Ufa im aż 62 proc. ankietowanych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP, właściciel Reserved, Mohito, House, Sinsay i Cropp, jako pierwsza polska firma przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy, której celem jest globalne ograniczanie negatywnego wpływu branży odzieżowej na środowisko naturalne. Polski producent stał się tzw. Przyjacielem Porozumienia Zero Discharge of Hazardous Chemicals (ZDHC). To kolejne działanie firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju w ramach zapisów strategii „For People For Our Planet”na lata 2020-2025. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Mateusz Pawłowski jest absolwentem Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej. Od kilku lat tworzy bezpłatnie strony internetowe. Jak sam mówi, jest to jego pasja i hobby. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

#rozruszajmyPolskę - akcja BNP Paribas i Opus B skierowana do przedsiębiorców

#rozruszajmyPolskę - akcja BNP Paribas i Opus B skierowana do przedsiębiorców

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowa usługa od Play. Czat RCS zastąpi zwykłe SMS-y

Nowa usługa od Play. Czat RCS zastąpi zwykłe SMS-y

Obsługa długich komunikatów tekstowych, załączanie multimediów czy informacja o dostarczeniu i odczytaniu wiadomości – to tylko niektóre z zalet Czatu RCS (Rich Communication Services). Przez wiele osób usługa jest określana jako następca SMS. Dlatego też PLAY wprowadza Czat RCS w oparciu o własną platformę. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *