Rusza nowy projekt Pana Janusza Palikota.

Projekt zakłada zbudowanie społeczności, którą będą tworzyli właściciele i managerowie. Pan Janusz zakłada dzielenie się swoją bogatą wiedzą, bo jak sam stwierdził  “Za milionową wyceną marek, które stworzyłem, stoi dziś przede wszystkim rozumienie emocji społecznych” Dalej Pan Janusz mówi „Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie, jak zbudowaliśmy takie marki, jak Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci”

Uwaga co ważne, z wybranymi markami, które przystąpią do projektu, Pan Janusz planuje nawiązać współpracę.

Fajna inicjatywa dająca wiele możliwości po obu stronach. Zobacz film 👇🏼👇🏼👇🏼

Share.

Jeden komentarz

  1. To ten facet co reklamuje wódkę wbrew ustawie o wychowaniu w trzeźwości? To ja podziękuje za jego porady marketingowe.

Zostaw komentarz