Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC. Organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Konferencja dla każdego

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employeeadvocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:

  • Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
  • Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
  • Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
  • Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
  • Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
  • Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
  • Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
  • Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
  • Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
  • Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego EmployerBrandingu, Paulinamazur.com
  • Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
  • Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
  • Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl

Za darmo i w sieci

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:

FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.

GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.

Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 – Reakcji pod relacją live.
  • 147 – Udostępnienia transmisji online.*

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

To mózg jest przyszłością sprzedaży. Niemcy już wiedzą, jak do niego trafić [RECENZJA]

To mózg jest przyszłością sprzedaży. Niemcy już wiedzą, jak do niego trafić [RECENZJA]

Ludzkie ciało jest niesamowite. Potrafimy pisać, czytać, widzieć i, co najważniejsze, rozumieć. Mózg to organ, którego nie potrafimy w pełni wykorzystać, a i tak robi genialne rzeczy. Troje niemieckich ekspertów od marketingu przyjrzało się mózgowi bliżej i tak powstała książka „Neuromarketing w Internecie”, która przybliża nam nieoczywiste fakty i sposoby wykorzystania mózgów w sprzedaży. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media zyskały na znaczeniu przez pandemię. Firmy przekonują się do komunikacji w Internecie

Social media zyskały na znaczeniu przez pandemię. Firmy przekonują się do komunikacji w Internecie

Wzrost znaczenia kanału wideo i InstaStories, do którego coraz większą wagę przykładają marki, a także dynamiczny wzrost form audio, głównie podcastów – to efekt pandemii, która bardzo wzmocniła znaczenie mediów społecznościowych w marketingu. Obecność w social mediach stała się koniecznością nawet dla tych marek, które wcześniej podchodziły do nich niechętnie. – Firmy, które w przyspieszonym tempie migrowały do internetu, wygenerowały też duże zapotrzebowanie na usługi takie jak marketing automation czy digital marketing, przez co na rynku powoli daje się we znaki brak rąk do pracy – zauważa prezes iPresso Marketing Automation Michał Wojciechowski. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Media społecznościowe, a w szczególności znane platformy takie jak Facebook czy YouTube, zarabiają duże pieniądze na reklamodawcach, promujących się w Internecie. Okres pandemii szczególnie sprzyja przeniesieniu działań marketingowych do sieci. Jednak zastrzeżenia wielu przedstawicieli znanych marek, budzi sposób, w jaki administratorzy dbają o bezpieczeństwo i pozytywny wizerunek tych firm, dzięki którym mogą czerpać profity z reklamy. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

– Dobry marketer winien mieć wiedzę ekonomiczną, znać podstawowe teorie, koncepcje ze sfery filozofii, socjologii, antropologii, ale także matematyki, logiki – mówi profesor Robert Kozielski, zwracając uwagę, że marketing to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim podejście do klienta. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *