Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC. Organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Konferencja dla każdego

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employeeadvocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:

  • Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
  • Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
  • Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
  • Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
  • Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
  • Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
  • Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
  • Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
  • Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
  • Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego EmployerBrandingu, Paulinamazur.com
  • Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
  • Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
  • Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl

Za darmo i w sieci

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:

FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.

GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.

Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 – Reakcji pod relacją live.
  • 147 – Udostępnienia transmisji online.*

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

– Dobry marketer winien mieć wiedzę ekonomiczną, znać podstawowe teorie, koncepcje ze sfery filozofii, socjologii, antropologii, ale także matematyki, logiki – mówi profesor Robert Kozielski, zwracając uwagę, że marketing to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim podejście do klienta. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Marketing – proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość. Tyle mówi na ten temat guru marketingu Philip Kotler. A co na temat współczesnego marketingu mają do powiedzenia Polacy? By się przekonać, należy sięgnąć po publikację „Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie”. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko e-commerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej – przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do wirtualnej rzeczywistości – zapowiedź 3. edycji Golden Marketing Conference

Powrót do wirtualnej rzeczywistości - zapowiedź 3. edycji Golden Marketing Conference

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której, po wielomiesięcznej przerwie, udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia – Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, PKN Orlen pozostaje liderem wśród koncernów, nie tylko jeśli chodzi o jakość paliwa. Polska spółka wyprzedziła konkurentów również pod względem obsługi, oferty produktowej, a także działalności społecznej i sponsoringowej. Miejsce na podium w tych kategoriach zajęły także Lotos, Shell i BP. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *