Nie da się nie zauważyć, że coraz więcej marek prowadzi swoje działania także w świecie wirtualnym. Tak samo jest w przypadku firmy samochodowej Kia, której amerykański odział na początku tego roku, wybił swoją pierwszą kolekcję NFT. Mimo wielu spornych opinii na temat NFT, w tym wypadku cel był szczytny. Była to bowiem zbiórka funduszy dla organizacji non-profit The Petfinder Foundation działającej na rzecz odciążenia przepełnionych schronisk dla zwierząt.

Tysiące przedmiotów zostało wyprzedanych na aukcjach przeprowadzonych poprzez rynek Sweet NFT. Zawierały one wizerunki szczeniąt-robotów. Dzięki dużemu zainteresowaniu firmie Kia udało się zebrać około 100 000 dolarów jeszcze tego samego dnia. Marka sama od siebie dołożyła także 500 000 dolarów, dzięki czemu udało się pokryć koszty adopcji ponad 22 000 zwierząt przebywających w schroniskach.

Share.

Zostaw komentarz