Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Media społecznościowe, a w szczególności znane platformy takie jak Facebook czy YouTube, zarabiają duże pieniądze na reklamodawcach, promujących się w Internecie. Okres pandemii szczególnie sprzyja przeniesieniu działań marketingowych do sieci. Jednak zastrzeżenia wielu przedstawicieli znanych marek, budzi sposób, w jaki administratorzy dbają o bezpieczeństwo i pozytywny wizerunek tych firm, dzięki którym mogą czerpać profity z reklamy.

​Raport od GARM

Kilka skandali, takich jak umieszczanie przez YouTube treści marketingowych na filmach promujących przemoc wobec dzieci, spowodowały powstanie w 2019 roku organizacji The Global Alliance of Responsible Media. GARM to inicjatywa zapoczątkowana przez Światową Federację Reklamodawców. Jej zadaniem jest walka ze szkodliwymi treściami, które są krzywdzące dla interesów poszczególnych marek i nie tylko. Na temat najnowszego raportu GARM oraz o bezpieczeństwie marki w sieci, wypowiedziały się dwie specjalistki marketingowe, pracujące dla znanych brandów.

​Isabel Massey o swoich oczekiwaniach

Wyniki raportu GARM są do pewnego stopnia zadowalające. Isabel Massey, która jest dyrektorem do spraw mediów globalnych Diageo, producenta napojów wysokoprocentowych, nazwała go „znaczącym kamieniem milowym” jeśli chodzi o branżę marketingową. Zaznacza jednak, że to nie koniec walki o odpowiedzialne media i bezpieczeństwo marki. Chociaż serwisy regularnie usuwają szkodliwe treści to kwestia ich wykrywania i raportowania leży wciąż po stronie administratora platformy. Massey wolałaby, gdyby obecność takich treści była sprawdzana w sposób niezależny od serwisów, które zarabiają na reklamach.


Zapoznaj się z kursem podejmowania dobrych decyzji. Sprawdź tutaj


Stanowisko dyrektor marketingowej Marsa

W podobnym tonie jak Isabel Massey, wypowiedziała się Jane Wakely, która pracuje jako dyrektor marketingowy dla Marsa. Stanowczo stwierdziła ona, że odpowiedzialne media nie są czymś co warto mieć, ale tym co mieć trzeba. Zaapelowała więc do marketingowców poszczególnych brandów, aby kładli szczególny nacisk na tę kwestię, podejmując decyzje inwestycyjne.

Źródło: marketingweek.com
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

– Dobry marketer winien mieć wiedzę ekonomiczną, znać podstawowe teorie, koncepcje ze sfery filozofii, socjologii, antropologii, ale także matematyki, logiki – mówi profesor Robert Kozielski, zwracając uwagę, że marketing to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim podejście do klienta. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Marketing – proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość. Tyle mówi na ten temat guru marketingu Philip Kotler. A co na temat współczesnego marketingu mają do powiedzenia Polacy? By się przekonać, należy sięgnąć po publikację „Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie”. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko e-commerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej – przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC. Organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *