Klienci uwarzą piwo od A do Z. Nietypowa akcja Browaru Jana

Klienci uwarzą piwo od A do Z. Nietypowa akcja Browaru Jana

Rzemieślniczy Browar Jana zainicjował projekt (WY)warzone, w którym to klienci oraz fani browaru wybiorą piwo, które uwarzą piwowarzy. Decydować będą m.in. o stylu w jakim powstanie piwo, zawartości alkoholu lub jego braku, wyborze słodów i chmieli.

Piwo inne niż wszystkie

„Nawarzyłeś sobie piwa to teraz je wypij”, to słynne powiedzenie mogłoby być hasłem przewodnim najnowszego projektu Rzemieślniczego Browaru Jana z Zawiercia. Choć wydźwięk tego powiedzenia oryginalnie jest nieco pejoratywny, to celem Browaru Jana samym w sobie jest szersza interakcja z głównym odbiorcą warzonego w zawierciańskim browarze piwa – klientem indywidualnym.

–  Minęły już bezpowrotnie czasy, w których klient zadowalał się tym, że piwo w pubie czy restauracji było zimne. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta indywidualnego, którego świadomość w obszarze piwnym jest nieporównywalnie wyższa niż jeszcze kilka lat temu jest dla nas priorytetem. Nieważne czy miejscem sprzedaży piwa jest wspominany pub, restauracja, sklepowa półka w małej miejscowości lub wielkim hipermarkecie czy w sklepie specjalistycznym z piwem kraftowym. Każdego dnia staramy się wyjść tym oczekiwaniom naprzeciw – mówi Tomasz Dobrowolski, manager działu sprzedaży w Rzemieślniczym Browarze Jana.

Klient ma głos

Ideą projektu WYwarzone jest stworzenie pierwszego w Polsce piwa, którego recepturę, w całości, od A do Z, wybiorą klienci. Dokonają tego fani Browaru Jana przy pomocy mediów społecznościowych. Nad finalizacją projektu, czyli końcową recepturą i jej adaptacją pod warzelnie browaru oraz samym procesem uwarzenia piwa stworzonego przez fanów czuwać będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie browaru Adam Jakubowski.

– Fani Browaru Jana zdecydują o tym jakie piwo uwarzymy. Moim zadaniem będzie, bazując na ich wyborze, stworzenie adekwatnej receptury dla zachowania najwyższych standardów sztuki piwowarskiej. Podejmuję się tego zadania z wielką przyjemnością. Kreatywność naszych fanów i nie mam tu na myśli tylko tzw. „beergeeków” jest ogromna, a ich kubki smakowe w postępującej w Polsce piwnej rewolucji – coraz bardziej wymagające. Były już w naszym kraju piwa tworzone np. wraz z blogerami czy właścicielami multitapów, ale ten projekt będziewyjątkowy, bo to klient – swoisty piwny suweren, wybierze jakie piwo będzie chciał pić – komentuje Adam Jakubowski, Dyrektor Operacyjny w Browarze Jana.

Zaangażowanie fanów w stworzenie receptury piwa, którego finalnie będą mogli się napić, to główny cel projektu. Co kilka dni za pośrednictwem mediów społecznościowych, dokonywać będą kolejnych decyzji, które przybliżą ich do ostatecznego wyboru. Fani decydować będą m.in. o stylu w jakim powstanie piwo, zawartości alkoholu lub jego braku, wyborze słodów i chmieli, skali goryczki, dodatkach smakowych, rodzaju drożdży i w wielu innych obszarach, by ostatecznie wziąć udział w konkursie na nazwę wybranego przez nich piwa.

Przyjemne z pożytecznym

Poza samym stworzeniem rzemieślniczego piwa projekt ma również swój cel edukacyjny. – Jako Browar Jana chcemy przybliżyć jak najszerszej grupie odbiorców, przystępnie i kreatywnie podaną wiedzę o piwie, browarnictwie, piwnych stylach, właściwościach składników, z których piwo powstaje, czy pokazać, jak tworzy się piwo – dodaje Tomasz Dobrowolski z Browaru Jana.

Aby wziąć udział w współtworzeniu piwa fanów Browar Jana, czyli wWYwarzone – Ty Wybierasz, My Warzymy, należy dokonywać odpowiednich wyborów związanych z nowo kreowanym piwem za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook) Browaru Jana – https://www.facebook.com/browarjana/, gdzie znajduje się więcej informacji o projekcie.

Źródło: inf. prasowa
Fot. pixabay.com
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

W czasie pandemii znacznie zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi online dla przedsiębiorców. Liczba odsłon portalu dla firm Biznes.gov.pl od 2019 roku wzrosła o ponad 60 proc. W ostatnich miesiącach minionego roku przedsiębiorcy znacznie częściej niż do tej pory za pośrednictwem Internetu zmieniali także dane firm w CEIDG. W 2020 r. tą drogą wpłynęło do rejestru prawie 600 tys. wniosków. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Przychody wygenerowane przez polską branżę gier w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW odpowiadają za 1,2 miliarda PLN obrotu. W Polsce produkcją gier zajmuje się blisko 500 firm – to tylko część wniosków z raportu Kondycja Polskiej Branży Gier 2020 opublikowanego przez Krakowski Park Technologiczny. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

O wykorzystaniu technologii wodorowej w transporcie publicznym mówi się coraz częściej, a to za sprawą rozwoju technologii i metod pozyskiwania wodoru oraz unijnych perspektyw. Piła to kolejne miasto na mapie Polski, które stawia na „zieloną rewolucję”, zaś Sescom S.A. wykorzystując swoją wiedzę, doświadczenie i patenty w zakresie technologii wodorowych, ma przybliżyć miasto do zeroemisyjnego transportu publicznego. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Od początku pandemii wiele polskich firm zmodyfikowało produkcję, dostosowując ją do nowych realiów. W tej chwili krajowe zakłady wytwarzają w sumie ok. 200 mln sztuk miesięcznie wysokiej klasy maseczek ochronnych i rozwijają eksport do krajów UE, ponieważ polski rynek stał się dla nich zbyt mały. Mimo że krajowi producenci są już w stanie zaspokoić zapotrzebowanie rodzimego rynku, w Polsce nadal powszechnie dostępne są maseczki importowane z Chin, spośród których wiele nie spełnia jednak norm bezpieczeństwa. Na rynku pojawiły się nawet firmy, które sprowadzają środki ochronne z Państwa Środka i przepakowują je w polskie opakowania, wprowadzając konsumentów w błąd. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branża słodyczy ucierpiała podczas pandemii. E-commerce może pomóc odrobić straty

Branża słodyczy ucierpiała podczas pandemii. E-commerce może pomóc odrobić straty

Branża słodyczy, podobnie jak inne segmenty gospodarki, odczuła skutki trwającej pandemii. Po raz pierwszy od wielu lat zanotowała bowiem spadek przychodów. Na szczęście wzrost sprzedaży internetowej i odmrożenie rynków może pomóc odrobić powstałe straty. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Start-upy odporne na kryzys podczas pandemii. Tylko co trzecia z nich odczuwa negatywne skutki COVID-19

Start-upy odporne na kryzys podczas pandemii. Tylko co trzecia z nich odczuwa negatywne skutki COVID-19

Co czwarty start-up deklaruje, że pandemia koronawirusa nie wpłynęła na jego sposób funkcjonowania i realizację planów przyjętych przed COVID-19. Prawie co trzeci ankietowany podmiot wskazuje, że zachował płynność finansową i utrzymał klientów, podobny odsetek notuje większe przychody niż rok temu – wynika z badania „Polskie start-upy 2020” Fundacji Startup Poland. O stosunkowo dobrej kondycji start-upów w czasie pandemii świadczy także fakt, że część z nich nie odnotowała spadku przychodów, który uprawniał do skorzystania z tarczy finansowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *