Współzałożyciel platformy TakeDrop, która wspiera przedsiębiorców w handlu, dzieli się swoją wiedzą na temat dropshippingu. W wywiadzie Tomasz Niedźwiecki przybliży to pojęcie i opowie o tym, co decyduje o powodzeniu biznesu e-commerce.

Tomasz Niedźwiecki o tym, jak radzić sobie z konkurencją

„Zawsze będzie ci przeszkadzała konkurencja. Zawsze będziesz miał konkurencję. Musisz być coraz lepszy od tej konkurencji, to ci nie będzie przeszkadzała, tylko cię będzie kopiowała. To jest moją receptą na konkurencję. Nie lekceważę jej, ale uważam, że trzeba pracować nad swoim biznesem, tak żeby prześcigał tę konkurencję. I w przypadku sklepu internetowego to właśnie będzie ta prezentacja produktu. Jeżeli inny sklep robi tylko zwykły opis ze zdjęciami, to ty zrób wideo. Jeżeli ktoś inny też robi wideo to ty zrób jakiegoś widevloga, w którym będziesz robił recenzję tego, lepszą niż tamto wideo, które ktoś nagrał.”

Co jeszcze pada w rozmowie?

  • Taniej kupić, drożej sprzedać – w handlu od dzieciństwa.
  • Dropshipping – jak to się zaczęło?
  • Co warto sprzedawać – charakterystyka opłacalnych produktów.
  • Google Trends i analiza konkurencji – dowiedz się, co się sprawdza.
  • Na co wydaje pieniądze człowiek bogaty?
  • Dobry opis to klucz do sprzedaży.
  • Dropshipping – definicja.
  • Historia powstania TakeDrop.
  • Każdy może mieć sklep? Jak rozwinąć biznes?
  • Zalando – ogromna konkurencja dla początkujących handlowców.
  • Zwroty – plaga w e-commerce?
  • Zwodnicze zdjęcia na AllieExpress – jak weryfikować przy dropshippingu?
  • Sprzedaż elektroniki – dlaczego nie warto.
  • Cena a wartość w oczach klienta.
  • Znane marki to dropshipping? Zalando, X-com.
  • 30 tysięcy w 3 miesiące – jak to zrobić?
  • Co uczy szacunku do pieniądza?
  • Co pomaga, a co przeszkadza w biznesie?

Więcej inspirujących wywiadów szukaj na Biznes Misja.

Share.

Zostaw komentarz