Czym jest kurs Google Internetowe Rewolucje dla firm?

Kurs Google Internetowe Rewolucje dla Firm to kurs online skierowany dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem online oraz obecnością w wyszukiwarce.

Spis treści:

  1. Jakie tematy znajdziesz w kursie Google internetowe Rewolucje dla firm?
  2. Czy warto przerobić kurs Google Internetowe Rewolucje?

Kurs jest darmowy, wystarczy zarejestrować się TUTAJ. Po rejestracji otrzymujesz dostęp do materiałów w formie lekcji video, do których dostępne są również transkrypcje.

Dodatkowo zupełnie bezpłatnie zostaje Ci przydzielony doradca od Google, który kontaktuje się z Tobą i umawia na indywidualne spotkanie, podczas którego omawia z Tobą podstawowe zagadnienia związane z marketingiem Twojej firmy w internecie.

Doradca pomaga Ci przeanalizować potrzeby Twojej firmy, podpowiada jak docierać do klientów, a także jak zoptymalizować działania na stronie internetowej tak, żeby zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce.

Taka wspólna praca z doradcą trwa przez 3 miesiące, co w zupełności powinno wystarczyć osobie, która zaczyna działalność w sieci.


Zobacz również 52 pomysły na rozwój działalności. Sprawdź tutaj


Jakie tematy znajdziesz w kursie Google internetowe Rewolucje dla firm?

W kursie online Internetowe Rewolucje znajdziesz zagadnienia związane z pozycjonowaniem Twojej strony, oczywiście na bardzo podstawowym poziomie.

89 lekcji, a w nich takie tematy jak:

  • SEO,
  • SEM,
  • marketing lokalny, 
  • marketing video,
  • email marketing,
  • analityka internetowa,
  • a nawet marketing w mediach społecznościowych.

Czy warto przerobić kurs Google Internetowe Rewolucje?

Jeśli dopiero zaczynasz i nie masz bladego pojęcia o tym, jak działają wyszukiwarki i jak ugryźć całe to pozycjonowanie – ten kurs na pewno Ci się przyda. Kurs oraz kontakt z doradcą są zupełnie darmowe, więc niczego nie ryzykujesz, a z pewnością dowiesz się czegoś nowego.

To zdecydowanie jest kurs przeznaczony dla osób zupełnie początkujących, jednak wiedza w nim zawarta pochodzi „z pierwszej ręki”, bo od samej firmy Google. Osoby, które temat znają raczej nie znajdą w tym kursie nic nowego dla siebie.

Jeśli ukończysz kurs, możesz wykonać test i otrzymać certyfikat, który co prawda w niczym Ci nie zaszkodzi, jednak jego przydatność na rynku pracy nie będzie powalająca. 

Samo ukończenie tego kursu może nie zapewni Ci umiejętności pozycjonera, jednak na pewno rozjaśni pewne sprawy, przez co łatwiej Ci też będzie zlecić pozycjonowanie Twojej strony firmie zewnętrznej. Dobrze wiedzieć co nieco na ten temat, ponieważ są firmy, które wykorzystują naiwność i niewiedzę klientów w tym zakresie.

Jeśli nie masz ochoty testować i sprawdzać firm zajmujących się pozycjonowaniem – polecam Ci firmę TheFirst, w której dodatkowo wynegocjowałam zniżkę dla czytelników bloga na wszystkie usługi (na hasło: „Szczęśliwa w biznesie”).

Share.

Jeden komentarz

Zostaw komentarz