Mobile Trends Conference po raz pierwszy w pełni on-line! Specjalna edycja startuje 8 października

Mobile Trends Conference po raz pierwszy w pełni on-line! Specjalna edycja startuje 8 października

Wydawać się może, że pandemia odeszła w zapomnienie. Ludzie beztrosko spotykają się dziś w centrach miast, a w sklepach ponownie przewijają się tłumy. To jednak nic bardziej mylnego. Wirus wpłynął na przedsiębiorców i wiele firm. Dotknął też  branżę konferencyjną. Z tego powodu organizatorzy muszą dostosowywać się do nowych realiów. Coraz więcej konferencji jest organizowanych online. W takiej też formule już 8 – 9 października odbędzie się najbliższa, specjalna edycja wydarzenia Mobile Trends, które doskonale jest znane w branży mobile, IT, commerce czy bankowości.

Rewolucje branży commerce?

Pandemia wymusiła zmiany w wielu sektorach, najbardziej jednak widoczne były w commerce oraz w bankowości. Obostrzenia wprowadzone przez rząd zmusiły firmy do szybkiej reakcji i natychmiastowej zmiany strategii poprzez przeniesienie całkowicie na czas lockdownu sprzedaży do internetu i kanału mobile.

Również sektor finansowy nie mógł pozwolić sobie na przestój i musiał szybko zareagować, dostosowując swoje aplikacje i strony do nowej rzeczywistości. Dzięki temu powstało i zostało wdrożone wiele nowoczesnych rozwiązań, funkcjonalności i udogodnień, o których wcześniej firmy często nawet nie myślały. To między innymi o tym opowiadać będą prelegenci na najbliższej edycji konferencji MTC.

Podczas #zostańwdomu miliony Polaków z łatwością robiło zakupy online. Z dnia na dzień okazało się, że sprzedaż internetowa jest dostępna, możliwa do wdrożenia i co najważniejsze, zrozumiała nawet dla początkujących. O tym, dlaczego okazało się to możliwe, opowie Robert Paszkiewicz z OVH.

Doskonale do panującej sytuacji wpasowała się firma InPost, która kilka miesięcy wcześniej wprowadziła w swojej aplikacji możliwość zdalnego otwierania paczkomatu bez konieczności dotykania panelu. Wojciech Kułaga i Maciej Wojtowicz z firmy InPost opowiedzą właśnie o tworzeniu tej kultowej już aplikacji z perspektywy developmentu i promowania. Zdradzą przepis, jak udało się im pozyskać ponad 4 miliony użytkowników.

Podczas Dnia Commerce nie zabraknie oczywiście wystąpienia Złotego Sponsora całego wydarzenia. Artur Stankiewicz z Orange opowie między innymi o nowej rzeczywistości post-COVID i dlaczego włączenie aplikacji mobilnych w strategię sprzedaży w  obecnych czasach jest przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.

Podczas pierwszego dnia konferencji, który dedykowany jest branży commerce, będą poruszane nie tylko tematy związane z pandemią, ale także i trendami na przyszłość. Jakub Chmielniak z Lethe przedstawi najskuteczniejsze działania w e-commerce na 2021 rok oraz pokaże, co firmy muszą zrobić, żeby dogonić globalnych graczy.

W jaki sposób lepiej angażować i monetyzować użytkowników zaprezentuje Emil Waszkowski z FutureMind w swojej prelekcji pod tytułem ”Przyszłość aplikacji mobilnych retail”. O najnowszych trendach będzie mówił także Michał Szklarski z e-point. Pokaże on jakie możliwości daje nam najnowszy marketplace z aplikacjami mobilnymi HuaweiAppGallery.

Marcin Rudzik z Brand Active zaprezentuje jak wdrożyć mCommerce na podstawie rozwiązania SaaS, natomiast Marek Bober z IdoSell pokaże możliwości mobile shopping experience.

Nie zabraknie również tematów związanych z marketingiem. Marcin Pyć z Grupy  LTTM pokaże jak wykorzystać influencer marketing w czasie pandemii, zaś Albert Stęclik z firmy Dziadek do orzechów opowie o marketingu poznawczo behawioralnym. Wszystko oczywiście w nawiązaniu do branży commerce i retail.

Fot. mat. prasowe

Bankowość mobilna w dobie lockdownu

Drugi dzień konferencji zostanie poświęcony w całości branży finansowej i bankowej. Rozpocznie go Krzysztof Wojewodzic  z Escola, który opowie jak nie popełniać błędów podczas tworzenia aplikacji mobilnej np. banku. Równie ciekawie zapowiada się prelekcja Artura Józefowskigooraz Jakuba Wyparło z SGB-Banku.

Słyszeliście o aplikacji bankowej dla 192 banków, w pełni wykorzystującej mechanizmy PSD2, której aktywacja jest całkowicie zdalna? Podczas prelekcji dowiemy się, jak została zbudowana aplikacja SGB Mobile od podstaw, w iście startup’owym tempie. Również Magdalena Serafin z ING Bank Śląski opowie o doświadczeniach budowania aplikacji, oczekiwaniach i satysfakcji Klientów na przykładzie Moje ING mobile.

Piotr Kozłowski oraz Joanna Konopińska  z Symetria UX pokażą jak przenieść “trudną” usługę offline do świata cyfrowego a Agnieszka Księżyk z firmy EDISONDA udowodni, że bankowość biznesowa może być równie użyteczna, jak bankowość indywidualna. O tym, jak pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je, niemal całkowicie do mobile, opowie Piotr Kardasz  z TMS Brokers w swojej prelekcji pod intrygującym tytułem “Wilk nie wyje z Wall Street.”

Również drugiego dnia nie zabraknie tematów związanych z marketingiem. Jak spopularyzować aplikację mobilną banku przy udziale micro influencerów, opowie Robert Sosnowski  z Reach a Bloggerzaś Tomasz Pasko z NotBoring.agency zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz przekona, dlaczego trzeba się reklamować na Snapchacie i TikToku.

W dniu Banking na monitorach uczestników również zawitają przedstawiciele Orange. Maciej Żulewski i MariyaOllin opowiedzą jaką metodę płatności wybrać, aby realizować cele biznesowe, zapewniając jak najlepszy userexperience w usługach subskrypcyjnych. Na koniec Piotr Korzeniowski  z Piwik PRO opowie jak zgodnie z prawem monitorować pełną drogę klienta banku, w tym jego działania w strefach po zalogowaniu.

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest bardzo różnorodny i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Po opisach prelekcji, które możemy przeczytać na stronie wydarzenia, widać, że każdy będzie mógł wysłuchać interesujących go tematów. Wszystko to w całości on-line już 8 i 9 października! Szczegółowy program wydarzenia oraz więcej informacji o prelegentach znajdują się na stronie wydarzenia: www.2020.mobiletrends.pl/program

Konferencja online!

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja MobieTrends Conference  będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie! . Do wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji.

Mobile Trends Conference to wydarzenie, podczas którego poznasz najnowsze trendy branży commerce oraz dowiesz się, dokąd zmierza bankowość mobilna. Obejrzyj wystąpienia wyjątkowych ludzi i zainspiruj się ich działaniami!

Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie: www.2020.mobiletrends.pl

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mobilne kasy samoobsługowe – jak wynalazek Polaków zwiększył bezpieczeństwo podczas zakupów?

Mobilne kasy samoobsługowe – jak wynalazek Polaków zwiększył bezpieczeństwo podczas zakupów?

Sztuczna inteligencja i inteligentne algorytmy zmieniają branżę spożywczą. Technologie pomagają zapobiegać marnotrawieniu żywności i podpowiadają ilość zamawianych towarów. Inteligentne kamery rozpoznają emocje klienta, sugerują produkty, które powinny trafić do koszyka, jeszcze inne zapobiegają kradzieżom. Przy zakupach nie są też już potrzebni kasjerzy. Opracowane przez Polaków mobilne kasy samoobsługowe SmartCart skanują produkty trafiające do koszyka, a płatność jest automatycznie pobierana z konta. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

200 tysięcy złotych dla startupów. Ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu AccelUp

200 tysięcy złotych dla startupów. Ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu AccelUp

Jeszcze tylko do końca listopada można składać aplikacje do czwartej, ostatniej rundy programu akceleracyjnego AccelUp. Program współorganizują Santander Bank Polska i akcelerator Accelpoint. Na uczestników czeka bezzwrotne dofinansowanie w wysokości do 200 tys. PLN, mentoring i wsparcie ekspertów. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowatorski sposób tworzenia piwa. Browar Jana uwarzył piwo wraz z fanami

Nowatorski sposób tworzenia piwa. Browar Jana uwarzył piwo wraz z fanami

Fani Rzemieślniczego Browaru Jana zaprojektowali własne piwo. W ciągu ostatnich tygodni na profilu społecznościowym browaru obserwujący decydowali o kolejnych szczegółach piwa. Finalny wybór pozytywnie zaskakuje w obliczu panujących piwnych trendów.

Uwarzone w pięciu krokach

Przez ostatnie kilka tygodni Rzemieślniczy Browar Jana z Zawiercia zorganizował pilotażowy, 5-etapowy projekt o nazwie (WY)Warzone, czyli (TY)Decydujesz, a (MY)Warzymy. Fani browaru zrzeszeni w mediach społecznościowych projektowali piwo, które z każdym kolejnym etapem nabierało finalnego kształtu.

Duże zainteresowanie uwarzeniem własnego piwa przez fanów nie przeszło bez medialnego echa. W pierwszym etapie fani piwnego rzemiosła wybierali pomiędzy barwą piwa, którą w uproszczeniu pomysłodawcy projektu podzielili na „Piwo Jasne” oraz „Piwo Ciemne”. Zaskakujący był finalny wybór, który zaprzecza obecnie panującym trendom na piwa w stylu DDH IPA czy Pastry Sour. Ostatecznie z dużą przewagą wirtualnych głosów zwyciężyło „Piwo Ciemne”.

Kolejny etap polegał na zdefiniowaniu przez piwoszy czy piwo powinno być „Bezalkoholowe” (do 0.5% obj.) czy piwo „z zawartością alkoholu”. Tutaj zdecydowaną większością głosów zwyciężyło piwo z zawartością alkoholu. Do trzeciego etapu weszło zatem ciemne piwo z zawartością alkoholu, a fani Browaru Jana wybierali kolejno zawartość goryczki w piwie. Piwo łagodne również zdecydowanie uległo piwu z wyraźnie zaznaczoną goryczką. Wybór cieszy, choć był o tyle zaskakujący, gdyż obecnie na rynku piw rzemieślniczych panuje moda na piwa raczej skromne w odczuwalności goryczki.

Czwarty etap definiował jego finalne nachmielenie. Uczestniczący w projektowaniu własnego piwa fani wybierali pomiędzy tzw. Single Hop, czyli piwie, do którego uwarzenia zostanie użyty jeden rodzaj chmielu, a dużą ilością chmieli (mieszanką). Ostateczny wybór padł na zapewniającą większą fuzję smaków i piwnych aromatów, chmielową mieszankę.

Finalny wybór, który mocno definiował w dużym stopniu jakie piwo finalnie powstanie był wybór pomiędzy „Palonością” oraz „Czekoladowością” w piwie. Paloność to w dużym uproszczeniu odczuwalność w smaku kawy espresso, a czekoladowość to smaki kojarzące się z gorzką czekoladą. Fani wybrali to drugie.

– Cieszy nas ogromne zainteresowanie fanów, którzy jak widać po głosowaniu w projekcie (WY)Warzone, czyli (TY)Decydujesz, a (MY)Warzymy, są spragnieni i ciekawi nowych piwnychsmaków. W najbliższych tygodniach będziemy nasze piwo kolejno warzyć, rozlewać w butelki i dostarczać naszym fanom za pośrednictwem najlepszych sklepów z selekcją piwa rzemieślniczego oraz do pubów i restauracji. Żałujemy tylko, że finał naszego projektu zbiega się w czasie z lockdownem gastronomii. Piwo zaprojektowane i uwarzone całkowicie przez fanów naszego browaru byłoby doskonałe do tzw. foodpairingu (łączenia jedzenia z piwem) w restauracjach czy pubach. Nie mniej liczymy, że piwo trafi tak do osób, które na nie czekają jak i zaciekawi swoją historią powstania również osoby, które poszukują nowych smaków. – komentuje Adam Jakubowski, Dyrektor Operacyjny w Rzemieślniczym Browarze Jana.

Co ostatecznie powstało?

Na podstawie dokonanych wyborów, stylem piwnym, który według piwowara Browaru Jana, Kacpra Jasicy, który osobiście odpowiada za uwarzenie piwa fanów w projekcie (WY)Warzone będzie Tropical Foreign Extra Stout (Tropical FES).

– Tropical Foreign Extra Stout to mocniejsza wersja klasycznego brytyjskiego Stouta z wariacją na temat nowofalowych chmieli o profilu aromatycznym zbliżonym do tropikalnych klimatów. FES jako styl charakteryzuje się znaczącą pełnią i podbudową słodową. Czekoladowe i palone nuty są dla tego piwa wyznacznikiem szczególnym, a przy mocniejszych wersjach pojawia się delikatne alkoholowe rozgrzewanie. Sam styl nie jest dla mnie dużym wyzwaniem, ale chęć sprostania wymaganiom i oczekiwaniom kubków smakowych naszych fanów już bardziej. Zachowanie odpowiedniego balansu między poszczególnymi cechami tego piwa wymaga odpowiedniego przygotowania i kilku prób na mniejszych warkach, tak by odpowiednio dobrać chmiele. Piwo następnie zostanie uwarzone już w naszym browarze i rozlane do butelek i kegów. Liczymy, że projektowanie piwa we współpracy z jego najważniejszymi odbiorcami, czyli naszymi fanami na stałe zagości w Browarze Jana. – dodaje Kacper Jasica.

Przebieg całego projektu, etap po etapie można prześledzić na Facebooku Rzemieślniczego Browaru Jana – https://www.facebook.com/browarjana.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branże ograniczyły rekrutacje z powodu pandemii. Jak pracownicy odnajdują się w nowej normalności?

Branże ograniczyły rekrutacje z powodu pandemii. Jak pracownicy odnajdują się w nowej normalności?

Pandemia COVID-19 przyczyniła się nie tylko do zmiany modelu pracy, lecz także do osłabienia rynku pracownika. W warunkach niepewności i zmniejszonej liczby ofert są oni dzisiaj mniej skłonni do szukania nowego zatrudnienia. – Nieprzewidywalność sytuacji i zaburzone poczucie bezpieczeństwa powodują, że docenianie pracy ma dziś inny wymiar – twierdzi Grzegorz Rippel, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej. Z kolei firmy częściej szukają wśród kandydatów kompetencji cyfrowych i umiejętności przydatnych w nowych realiach. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przedsiębiorcy cenią sobie wideokonferencje. Ich popularność będzie tylko rosnąć

Przedsiębiorcy cenią sobie wideokonferencje. Ich popularność będzie tylko rosnąć

Wielu przedsiębiorców dostrzegło zalety w prowadzeniu rozmów biznesowych bez konieczności osobistych spotkań. Oszczędzają dzięki temu czas oraz pieniądze wydawane na podróże i związaną z nimi logistykę. To oznacza, że nawet po opanowaniu pandemii firmy będą chciały utrzymać zdalne negocjacje. Spotkania twarzą w twarz jednak całkowicie nie znikną. – Część z nich wymaga osobistego podejścia i szczególnej poufności – mówi adwokat Piotr Walczak. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *