Oprogramowanie CRM w pracy zdalnej

Oprogramowanie CRM w pracy zdalnej

Obecnie znacząca większość czynności związanych z obsługą klienta przenosi się do Internetu. Tradycyjne sposoby na kontakt z naszymi usługobiorcami coraz częściej zostają uzupełnione o innowacyjne technologie sieciowe. Jeżeli zależy nam, aby w rzeczywistości wirtualnej docierać do klienta równie skutecznie, system informatyczny naszej firmy powinien zawierać w swojej infrastrukturze oprogramowanie CRM.

Czym są systemy CRM?

System CRM, będący skrótem od customer relationship management, w najprostszym rozumieniu stanowi narzędzie umożliwiające zarządzanie kontaktami z aktualnymi i przyszłymi klientami. Obejmuje szereg procedur i poleceń potrzebnych do nawiązania i utrzymania relacji z danym klientem.

Rozwiązania CRM koncentrują się na założeniu, aby kontakt z klientem odbywający się w Internecie był prosty, szybki i efektywny. Program, bazując na odpowiednich funkcjach i algorytmach, archiwizuje oraz porządkuje doświadczenie naszej firmy w styczności z poszczególnymi odbiorcami i pozwala na dokonanie właściwych analiz, wykorzystywanych później na poczet wtórnych działań marketingowych i akcji podnoszących końcowe zadowolenie klienta.

Co więcej, archiwizacja danych i dokumentów za pomocą systemu CRM jest procesem wyposażonych w odpowiednie zabezpieczenia. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnione osoby (i w dodatku w określonych stopniu), dzięki czemu dane klientów nie są z jakiejkolwiek strony zagrożone.

System CRM w praktyce

Innowacyjne wdrożenia systemu CRM obejmują nie tylko działania skoncentrowane na zarządzaniu kontaktami z klientem, lecz również w nowatorski sposób integrują poszczególne obszary funkcjonowania firmy. Oferowany produkt zyskuje więc także na walorze uniwersalnego, efektywnego użytku. Jeden z najpopularniejszych polskich systemów CRM, o którym więcej informacji znajdzie czytelnik pod linkiem https://itcube.pl/crm pozwala na integrację z aktywnymi programami handlowymi, stroną internetową firmy i obsługą contact center. ITCube CRM jest usługą dostępną w kilku językach z możliwością instalacji poza granicami Polski.

CRM a pracownik

System CRM o którym mowa powyżej spełnia wiele istotnych funkcji, które dotychczas mogły być realizowane przez szereg pojedynczych programów i aplikacji. Rozbudowany, a zarazem prosty w obsłudze interfejs pozwala na analizy rynku i pozyskiwanie potencjalnych klientów, ułatwia ustalenie strategii utrzymywania klientów już posiadanych, lecz również umożliwia zarządzanie z jednego miejsca pracą naszych pracowników m.in. poprzez takie ulepszenia, jak komendy głosowe. Struktura ITCube CRM obejmuje przy tym mailing, usługi SMS i CC, porządkowanie powtarzalnych działań i procedur projektami, jak i generuje raporty z określonych działań.

Korzyści z wdrożenia CRM w pracy zdalnej

Współcześnie technologia związania z systemami CRM znajduje zastosowanie zarówno w obrębie infrastruktury danej firmy, jak i sprawdza się w przypadku coraz popularniejszej pracy online. Dzięki innowacyjnemu wdrożeniu profesjonalnego CRM jesteśmy w stanie kierować swoim przedsiębiorstwem z każdego miejsca, w jakim się znajdujemy. Mobilny CRM zawiera w sobie te same podstawowe funkcje i udogodnienia, jakie spotkamy w wersji stacjonarnej. Zarówno program do instalacji, jak i aplikacja na urządzenie mobilne pozwala śledzić postęp każdego realizowanego przy pomocy oprogramowania przedsięwzięcia, generować analizy jego wdrożenia, jak i w końcowym etapie tworzyć kompleksowe raporty dotyczące takich kwestii, jak zyski ogólne i te z określonego projektu, czas trwania pracy naszych pracowników i ich efektywności.

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branding – co to jest i od czego zacząć budowanie marki?

Branding - co to jest i od czego zacząć budowanie marki?

Na sukces w biznesie składa się wiele czynników, w tym umiejętność nawiązania trwałej i wartościowej relacji z klientami. Mocny brand to jedna z największych przewag konkurencyjnych. To właśnie dlatego niektóre markowe produkty uchodzą wręcz za kultowe. Czym jest branding? Od czego zacząć budowanie marki? Jak wykorzystać w tym procesie gadżety z nadrukiem? Zobacz!

Co to jest branding?

Odpowiedź na pytanie, co to jest branding, zacznijmy od zdefiniowania marki. To znacznie więcej niż charakterystyczne logo. To określona filozofia, konkretny przekaz, który wyróżnia ją na tle konkurencji. Z kolei brand marketing to proces kreowania wizerunku marki. Celem jest tutaj nie tyle sama rozpoznawalność, ile wywołanie u grupy docelowej pewnych skojarzeń i odczuć. To właśnie emocjonalne przywiązanie klienta do marki bezpośrednio przekłada się na mierzalne zyski firmy. Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za produkt godny zaufania, związany z określonym statusem lub stylem życia.

Od czego zacząć budowanie marki?

Kluczowe dla marki są m.in. jej nazwa, logo i slogan. Ponieważ to one występują w każdym komunikacie czy też na gadżetach z nadrukiem, najmocniej zapadają w pamięć. Równie ważne są strona internetowa oraz system identyfikacji audiowizualnej. Wszystkie te elementy powinny tworzyć spójną całość.

Budowanie marki warto więc zacząć od odpowiedzi na kilka pytań dotyczących firmy, m.in.:

  1. Co sobą komunikuje?
  2. Z czym się kojarzy?
  3. Jak jest postrzegana przez klientów?
  4. Czym wyróżnia się na tle konkurencji?

To punkt wyjścia do dalszej analizy – rynku, grupy docelowej i konkurencji.

Analiza rynku – dlaczego jest taka ważna?

Tym, co najbardziej liczy się w biznesie, są relacje z klientami. Aby stworzyć mocny brand, potrzebujesz dokładnie określić potrzeby i oczekiwania swojej grupy docelowej. Tylko wtedy będziesz w stanie przekonać odbiorców, że właśnie Twój produkt jest dla nich najlepszym wyborem. Dokładna analiza rynku jest więc niezbędna dla powodzenia każdego projektu biznesowego. Warto poświęcić na nią więcej czasu, bo błędy na typ etapie często trudno jest później naprawić. Źle zdefiniowana grupa docelowa lub jej potrzeby to jeden z najczęstszych powodów, dla których biznes nie wypala.

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki?

Rozpoznawalność marki da się budować na wiele sposobów. Jednym z narzędzi, jakie możesz wykorzystać w marketingu, są gadżety reklamowe z nadrukiem. Są to akcesoria z logo i nazwą brandu, które wręczasz w ramach upominków biznesowych – klientom, kontrahentom, ale też pracownikom firmy. Stawiaj na praktyczne, estetyczne gadżety. Idealnie, jeśli są związane z profilem/specyfiką Twojego biznesu. Plecaki, kubki termiczne, artykuły ekologiczne, turystyczne czy rowerowe, eleganckie planery i przybory do pisania – tego szukaj. Im częściej taki prezent będzie w użyciu, tym więcej osób dowie się o istnieniu marki. O to właśnie chodzi. Designerskie gadżety z nadrukiem, które możesz wykorzystać w brandingu swojej firmy, znajdziesz np. na stronie: https://gratisownia.pl/

Jak może wyglądać branding?

Wszystko zależy od konkretnego przypadku. Firmy wchodzące na rynek z nowym brandem zazwyczaj stawiają na kompleksowy brand marketing od podstaw. Z kolei, jeśli marka już jest obecna w świadomości konsumentów, można doprecyzować istniejące brandy, a nawet zdecydować się na tzw. rebranding, czyli zmianę wizerunku marki.

Branding to w rzeczywistości budowanie zaufania klientów. Jest to proces długotrwały, który wymaga cierpliwego i konsekwentnego działania. Pamiętaj też, że zaufanie łatwo jest stracić. Czasami wystarczy jeden niepochlebny artykuł, by stracić pozycję wypracowaną przez lata. Zadbaj więc o spójny przekaz, ale i dobrą reputację, w tym o to, jak komentują Cię w mediach społecznościowych czy na forach internetowych.

Opowiedz światu o swojej marce!

Mocny brand może stać się Twoją przewagą konkurencyjną, jeśli swoimi działaniami sprawisz, że klienci za Twój produkt będą chcieli zapłacić więcej. Czy jednak będzie to trwała przewaga, zależy już od Ciebie. Postaw na klarowny, autentyczny, spójny przekaz. Stwórz opowieść o tym, czym jest Twoja marka i dlaczego to właśnie ona idealnie spełnia potrzeby klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat budowy wizerunku firmy przeczytaj także: https://inwestycje.pl/biznes/budowa-wizerunku-firmy-od-a-do-z/

undefined

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zakładanie działalności gospodarczej przez internet – najważniejsze informacje

Zakładanie działalności gospodarczej przez internet – najważniejsze informacje

Chcesz założyć działalność gospodarczą? Już nie musisz odwiedzać kilku urzędów, wypełniać na miejscu pliku wniosków i czekać w długich kolejkach do różnych okienek. Obecnie wszystkich formalności możesz dokonać przez internet. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł i poznaj warunki, które musisz spełnić. Dowiedz się, jakie dokumenty będą Ci potrzebne oraz jak, krok po kroku, założyć firmę drogą online! (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czy content marketing może rozwinąć Twój biznes?

Czy content marketing może rozwinąć Twój biznes?

Im więcej reklam pojawia się w sieci, tym trudniej trafić do potencjalnych odbiorców. Rosnąca stale na rynku konkurencja sprawia, że wiele tradycyjnych metod stało się nieadekwatnych i nie przynosi spodziewanego efektu – czyli nie zwiększa sprzedaży, nie rozwija marki, nie generuje dochodu. I dlatego właśnie coraz częściej strategię marketingową buduje się wykorzystując content marketing. Choć wymaga on wiele pracy i nie daje natychmiastowych efektów, to przynosi długofalowe korzyści, a tym samym pozwala generować duże przychody. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Gdy trudno zdecydować — o kryteriach wyboru agencji PR

Gdy trudno zdecydować — o kryteriach wyboru agencji PR

Na polskim rynku nie brakuje agencji PR, których głównym zadaniem jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki i budowanie zaufania klientów. Pomoc specjalistów doceniają zarówno mniejsze, jak i większe firmy szukające sposobów na wzbudzenie zainteresowania u odbiorców i klientów oraz zachęcenie do skorzystania z oferty. Jak wybrać najlepszą agencję? Jakimi kryteriami kierować się, by wyniki współpracy były satysfakcjonujące? (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Własny biznes bez dużej inwestycji: maszyna do waty cukrowej

Własny biznes bez dużej inwestycji: maszyna do waty cukrowej

Maszyna do produkcji waty cukrowej to świetny wybór do celów prywatnych, ale także jako sposób na dodatkowe zarobki podczas imprez dla dzieci, festynach, czy nawet weselach. Przygotowanie waty cukrowej to również doskonały sposób na wywołanie uśmiechu na twarzach naszych dzieci i bliskich nam osób. Zanim jednak kupisz konkretny typ maszyny, skorzystaj z poniższych wskazówek, aby wybrać odpowiedni model.

 

  • Czy zakup maszyny do waty cukrowej ma sens?
  • Zarabianie na produkcji waty cukrowej
  • Sprzęt do domowej produkcji waty cukrowej

 

O ile prosta maszyna sprawdzi się w domu i pozwoli przygotować niewielkie porcje waty cukrowej, to jeżeli chcesz zarabiać, produkując watę cukrową, powinieneś zwrócić uwagę na łatwość czyszczenia, materiał wykorzystany do produkcji oraz wydajność. Dzięki temu sprzęt poradzi sobie z produkcją nawet większych ilości waty, co zazwyczaj jest niezbędne przy obsługiwaniu imprez okolicznościowych.

Czy zakup maszyny do waty cukrowej ma sens?

Pobór energii przez maszynę do produkcji waty nie ma większego znaczenia, jeżeli będziesz z niej korzystał raz na jakiś czas w domu. Wówczas kluczowym parametrem powinno być to, aby miała kompaktowy rozmiar i nie zajmowała wiele miejsca. Najlepiej kupić taką, która pozwoli przygotować watę w prosty sposób, aby nie trzeba było tracić czasu i wciskać wielu różnych przycisków. Z reguły produkty tego typu nie są skomplikowane w obsłudze, zwłaszcza jeżeli wybierze się któryś z modeli reklamowanych w nowych ogłoszeniach. Przy okazji zakupu maszyny (zarówno na potrzeby biznesowe, jak i prywatne) nie można zapominać o dodatkowych akcesoriach typu patyczki. To właśnie one sprawiają, że wata cukrowa jest taka prosta w przygotowaniu, a jednocześnie można ją wygodnie spożywać. Jeszcze większy sens ma zakup maszyny w momencie, gdy chce się wykorzystywać ją w działalności biznesowej. Oferowane usługi tego typu mogą przyciągnąć wielu dodatkowych klientów. Co najważniejsze, maszynę można kupić po to, aby rozszerzyć zakres oferty, jak i skupić działalność wyłącznie na jej przygotowywaniu. Wyniki wyszukiwania maszyn dostępnych na sprzedaż w popularnym serwisie oferują profesjonalne sprzęty oraz takie, które sprawdzą się do domowych zastosowań.

Zarabianie na produkcji waty cukrowej

Jeżeli chcesz zająć się produkcja waty w celach zarobkowych, zadbaj o to, aby zakupiona maszyna była nie tylko wydajna i produkowała dobrą watę cukrową, ale też miała odpowiedni wygląd. W tym przypadku sprawdza się zasada, że klienci często kupują „oczami”. Jeżeli więc maszyna będzie miała przyjazny wygląd (kolorowy lub nawiązujący do postaci z bajek), może zwiększyć sprzedaż. Taką maszynę najprościej jest zamówić na Allegro. Znajdziesz tam wszelkiego rodzaju maszyny do waty cukrowej. Zanim zamówisz sprzęt, możesz sprawdzić, ile dokładnie cukru zmieści się do pojemnika. Rozwiązania polecanych producentów zachwycają designem, a jednocześnie nie zużywają dużych ilości prądu. Dobre maszyny dają pewność, że bez problemu przygotujesz watę niezależnie od tego, czy będziesz z nich korzystać na blacie, czy też wybierzesz model z wózkiem, który zapewnia większą mobilność, ale jednocześnie zabiera więcej miejsca. Dzieci uwielbiają watę cukrową, więc warto szukać zleceń związanych z organizacją imprez dziecięcych (urodziny, zakończenie roku szkolnego, święto). Dzięki temu w pełni wykorzystasz urządzenie i przez cały czas będziesz mógł na nim zarabiać. Usługi osoby, która będzie przygotowywała watę podczas festynów lub innych uroczystości często wybierane są przez pracowników firm, którzy mają za zadanie zorganizować imprezę integracyjną. Dostęp do takiego urządzenia da wszystkim możliwość przypomnienia sobie smaku z dzieciństwa. Chociaż cukier często postrzegany jest jako składnik, którego należy unikać, raz na jakiś czas można sobie pozwolić na lekkie szaleństwo.

Sprzęt do domowej produkcji waty cukrowej

Podobnie jak w przypadku innych sprzętów, rozwiązania dedykowane domowej produkcji waty są tańsze i mniej skomplikowane niż urządzenia przemysłowe. Zalety takiej maszyny, którą można zmieścić w każdej kuchni to między innymi to, że można na nich zrobić watę wtedy, kiedy chcesz. Nie musisz też pamiętać o tym, aby odwiedzić sklep przed rozpoczęciem przygotowywania waty, bo tak naprawdę wszystkie składni ma się zazwyczaj w kuchni. Z pewnością ułatwi ci to przygotowanie przekąski dla bliskich. Wybór urządzeń, które sprawdzą się w kuchni, również jest ogromny. W zależności od tego, czy chcesz kupić najtańsze urządzenia, czy też bardziej rozbudowany model, cena będzie niższa lub wyższa. Dzięki temu każdy może dobrać urządzenia do waty cukrowej do swoich preferencji. Nie trzeba też przepłacać, jeżeli z urządzeń zamierzasz korzystać sporadycznie. Wówczas wystarczy niewielka misa i tańsza maszyna do waty.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *