Play przejął 100% udziałów w Virgin Mobile. „Planujemy dalej rozwijać tę markę”

Play przejął 100% udziałów w Virgin Mobile. „Planujemy dalej rozwijać tę markę”

Biuro prasowe sieci komórkowej Play poinformowało, że w czwartek firma sfinalizowała transakcję nabycia udziałów Virgin Mobile Polska. Cena nabycia 100% udziałów w Virgin Mobile Polska została ustalona już w kwietniu i wyniosła 13,4 mln EUR (59 mln PLN).

UOKIK wydał zgodę

Spółka P4, operator sieci Play i spółka zależna od Play Communications S.A., zawarła w dniu 6 sierpnia 2020 r. Przyrzeczoną Umowę Nabycia Udziałów dotyczącą nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. od jej wspólników i głównych inwestorów, w tym Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II L.P. oraz Dirlango Trading & Investments Limited. Było to możliwe po spełnieniu wszystkich warunków zawieszających z umowy przedwstępnej, w tym uzyskaniu zgody antymonopolowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Zapłata za udziały VMP, a także przeniesienie ich własności nastąpiły w Dniu Zamknięcia Transakcji. Cena nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska została ustalona na 13,4 mln EUR (59 mln PLN). Transakcja została sfinansowana ze środków własnych oraz w oparciu o dostępne dla Play finansowanie zewnętrzne.

Virgin Mobile nie zniknie

Virgin Mobile Polska, marka obecna na rynku od 2012 roku i, jak zapewnia CEO Play, będzie kontynuowała swoją działalność w ramach grupy Play Communications S.A. Jest to druga rozpoznawalna międzynarodowa marka, po Red Bull MOBILE, w portfolio Play. Marka jest ceniona wśród klientów za innowacyjne i konkurencyjne oferty, wzorową obsługę klienta i wyróżniającą komunikację.

– Virgin Mobile jest ofertą komplementarną do oferty Play, widzimy wiele synergii które wzmocnią obie marki na poziomie ofertowym, komunikacyjnym i dystrybucyjnym. Planujemy dalej rozwijać tę markę i zwiększać jej udziały rynkowe zarówno w segmencie na kartę, jak i na abonament – powiedział Jean Marc Harion, CEO Play.

Źródło: allebiznes.pl/inf.prasowa
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *