Zbiórki crowdfundingowe na przestrzeni ostatnich lat ogromnie zyskały na popularności. Bez nich, wiele przedsiębiorstw nie byłoby w stanie rozwijać się w tak szybkim tempie. Dzięki pomocy osób wpłacających, firmy są w stanie zatrudniać nowych pracowników, wychodzić na rynek zagraniczny oraz poszerzać swoją ofertę. Nie zapominajmy również o zbiórkach w ramach akcji charytatywnych. W naszym kraju, to właśnie one należą do tych największych. Według raportu portalu Zrzutka.pl jest to aż 42,3%. Oznacza to, że spośród 240mln uzbieranych w ciągu roku, aż 100mln zostało wpłacone właśnie na cele charytatywne.

Poza tym, popularne są również zbiórki na tak zwane „codzienne potrzeby”. Mowa tu o osobach, które zdecydowały się na założenie zbiórki w momencie prywatnego kryzysu, przez który nie są w stanie opłacić czynszu bądź remontu zdewastowanego mieszkania.

Na trzecim miejscu znalazły się zbiórki na „projekty”, a zaraz za nimi te, których zadaniem było wsparcie zwierząt.

Od kilku lat zauważa się, że najwięcej wpłat społeczeństwo dokonuje w okresie jesienno-zimowym. Nie inaczej było w roku 2021. Co równie ciekawe, największa aktywność zauważalna była w godzinach od 19 do 22.

źródło: zrzutka.pl

Share.

Zostaw komentarz