Polska firma aQuality wystartowała ze sprzedażą akcji. Celem jest międzynarodowy rozwój

Polska firma aQuality wystartowała ze sprzedażą akcji. Celem jest międzynarodowy rozwój

W czwartek oficjalnie rozpoczęła się emisja akcji aQuality – polskiego producenta opatentowanych urządzeń umożliwiających produkcję napojów i wód mineralnych w jakości premium. Właściciele firmy poszerzają grono akcjonariuszy o inwestorów społecznościowych, aby jak najszybciej uruchomić masową produkcję swoich urządzeń. Do długiej kolejki oczekujących klientów w szybkim tempie dołączają kolejni – zarówno z Polski jak i zza granicy.

Wielkie plany polskiej firmy

Dzisiaj crowfunding, za rok międzynarodowa sieć sprzedaży – taka wizja przyświeca właścicielom aQuality. Na specjalnie uruchomionej platformie trwa właśnie emisja akcji o wartości 1 mln euro. To kwota niezbędna do rozpoczęcia seryjnej produkcji maszyn w fabryce zlokalizowanej koło Poznania.

W zamian firma oferuje inwestorom 12% akcji. Międzynarodowe zainteresowanie rynku polskim produktem zaskoczyło samych właścicieli. Deweloperzy, siłownie i sieci klubów fitness w Polsce, a także sieci sklepów spożywczych i największe porty jachtowe na Malcie – to przyszli klienci firmy, którzy już teraz czekają w kolejce na zamówione urządzenia.

– Zainteresowanie rynku przerosło zarówno nasze oczekiwania, jak również aktualne możliwości produkcyjne. Zgłaszają się do nas podmioty z branży deweloperskiej, fitness czy sieci conveniencestore – nie tylko z rynku polskiego, ale też z zagranicy. Posiadamy opatentowaną i przetestowaną technologię, która pozwala w urządzeniach wielkości maszyn vendingowych produkować wody mineralne i napoje. To, czego potrzebujemy w tej chwili to seryjna produkcja urządzeń. Możemy ją uruchomić właśnie dzięki współpracy z inwestorami społecznościowymi – mówi Andrzej Prus, akcjonariusz i prezes firmy aQuality.


Warto również zobaczyć 52 pomysły na rozwój działalności. Sprawdź tutaj


aQuality chce wejść na giełdę

3,5 miliona złotych, które właściciele firmy zamierzają pozyskać z rynku, zostanie wykorzystane przede wszystkim na uruchomienie seryjnej produkcji aQuality. Do tego dochodzą koszty wdrożenia panelu bezdotykowego oraz rozbudowa sieci sprzedaży na rynku maltańskim, hiszpańskim i polskim – w sumie 650 tysięcy złotych. aQuality mając na uwadze długoterminowy rozwój chce także w niedalekiej przyszłości wprowadzić na rynek nowy produkt – pomniejszoną wersję urządzenia, przeznaczoną dla zakładów pracy. Koszty jej opracowania są szacowane na 350 tysięcy złotych.

– Tworzymy i udoskonalamy aQuality już od 4 lat. Naszym celem jest obecnie crowdfunding udziałowy, który jest naturalnym krokiem przed wejściem na giełdę. Na listę osób zainteresowanych nabyciem akcji wpisało się na ten moment już ponad 200 osób. Dzięki wsparciu kolejnych, będziemy mieć możliwość szybszej produkcji podzespołów do tej pory zamawianych u podwykonawców, a także zwiększenia zatrudnienia. Przełoży się to na większą skalowalność biznesu, a tym samym wzrost wartości akcji – zwraca uwagę Monika Prus-Zielińska, wiceprezes firmy.

aQuality planuje debiut giełdowy w okresie 3 lat od pozyskania kapitału. W ocenie właścicieli firmy inwestycja zacznie przynosić pierwsze zyski już niecały rok od uruchomienia seryjnej produkcji. Sieć sprzedaży urządzeń aQuality opiera się na współpracy B2B z klubami fitness, SPA, siłowniami, hotelami, biurowcami, właścicielami i zarządcami nieruchomości oraz deweloperami. Więcej o inwestycji i planach na dalszy rozwój można dowiedzieć się odwiedzając strefę inwestora.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Czy w 2021 roku możemy otworzyć nowy, nieznany nikomu biznes? Jak najbardziej. Co więcej, biznes ten jest z góry skazany na sukces, o czym przekonuje Rafał Kościuk. Twórca sieci i systemu Fit Cake, czyli niecukierni tłumaczy dlaczego franczyza FitCkake to najlepszy pomysł na biznes. Czym więc jest niecukiernia i jak wycisnąć z FitCake maksimum zysku? O tym w poniższym wywiadzie. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polski start-up ułatwi znalezienie prawnika. Aplikacja mobilna Lexly pokaże adwokatów w okolicy

Polski start-up ułatwi znalezienie prawnika. Aplikacja mobilna Lexly pokaże adwokatów w okolicy

Polski start-up stworzył aplikację łączącą poszukujących pomocy prawnej ze specjalistami w danej dziedzinie prawa. Dzięki aplikacji mobilnej Lexly będziemy mogli połączyć się z radcą prawnym lub adwokatem w czasie rzeczywistym. Jest to przełomowa aplikacja ułatwiająca znalezienie odpowiedniego specjalisty w sytuacji wymagającej porady prawnej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branża sportowa apeluje o zwiększenie limitu uczestników imprez sportowych

Branża sportowa apeluje o zwiększenie limitu uczestników imprez sportowych

Pandemia przewróciła świat sportu do góry nogami. O ile sport na poziomie zawodowym funkcjonuje w reżimie sanitarnym, o tyle amatorski w dużym stopniu zanikł. Przyczyniły się do tego m.in. zamknięte od miesięcy siłownie i kluby fitness oraz prawie 15-miesięczny zakaz organizacji imprez masowych na świeżym powietrzu. – W sensie zdrowotnym to może być bomba z opóźnionym zapłonem – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Od 15 maja, zgodnie z wytycznymi rządowymi, kibice mogą wrócić na trybuny, a w imprezach poza obiektami sportowymi będzie mogło uczestniczyć do 150 osób. Branża jednak apeluje o szybsze zwiększanie tego limitu. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

FPP i ZPPHiU o czynszach w galeriach handlowych

FPP i ZPPHiU o czynszach w galeriach handlowych

Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wyrażają pozytywną opinię o propozycji rządu dotyczącej zapłaty 20% czynszów przez najemców galerii handlowych. Jest to wsparcie dla właścicieli galerii handlowych, jednak najemcy są skłonni je ponosić w imię solidarności biznesowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *