Robert Lewandowski świetnie radzi sobie nie tylko na boisku, ale również poza nim. Piłkarz Bayernu Monachium poważnie przygotowuje się do piłkarskiej emerytury i szuka innych źródeł zarobku. Napastnik właśnie zainwestował w aplikację LESS_, która służy do sprzedawania i kupowania używanej odzieży.

Spis treści:

  1. 12 mln na start
  2. „Lewy” inwestor

12 mln na start

Aplikacja LESS_ to nowość na polskim rynku. Działa dopiero od 10 miesięcy, jednak już udało jej się zyskać prawie 0,5 mln użytkowników. Co więcej, wszyscy inwestorzy przeznaczyli ponad 12 milionów złotych na rozwój technologiczny oraz budowę świadomości marki.

W jej rozwój zaangażowało się kilka znanych osób. Najbardziej rozpoznawalnym z inwestorów jest oczywiście Robert Lewandowski. Gwiazdor Bayernu Monachium stoi w jednym szeregu z m.in. prezesem Maspeksu Krzysztofem Pawińskim, założycielem portalu Siepomaga.pl Patrykiem Urbanem czy Erykiem Stankunowiczem, byłym redaktorem „Forbesa”.

Nie wiadomo, ile pieniędzy na LESS_ przeznaczył każdy z inwestorów.

„Lewy” inwestor

LESS_ to dziecko Mateusza Oleksiuka oraz Dawida Urbana. Ten drugi, do spółki z Lewandowskim, jest również właścicielem Samurai Labs.

– Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z LESS_ markę globalną – mówi Urban.

Medialna rozpoznawalność i pieniądze piłkarza z pewnością pomogą firmie w rozwoju. Do 2023 roku LESS_ planuje zostać jedną z największych na świecie aplikacji działających w oparciu o model sharing economy.

Źródło: businessinsider.com.pl
Fot. Wikimedia/Sven Mandel
Share.

Zostaw komentarz