Robert Lewandowski nie tylko cały czas rozwija swoje umiejętności piłkarskie, ale także biznesowe. Napastnik Bayernu właśnie został udziałowcem w spółce zajmującej się produkcją gier o tematyce sportowej. – Widzę ogromny potencjał w tym segmencie – powiedział Lewandowski.

Spis treści:

  1. Lewandowski i gry
  2. Jeszcze większy realizm
  3. Lewandowski – marka sama w sobie

Lewandowski i gry

Movie Games to producent i wydawca gier komputerowych notowany na warszawskiej giełdzie, który podpisał notowany na warszawskiej giełdzie. Na jej mocy, znany piłkarz stanie się udziałowcem nowo powoływanej spółki zajmującej się produkcją gier o tematyce sportowej.

We wspólnej inicjatywie z Movie Games, Lewandowski będzie nie tylko wsparciem inwestycyjnym, ale też wizerunkowym i częściowo merytorycznym, dostarczając niezbędnej wiedzy, aby produkowane w niej gry sportowe były wierne rzeczywistości.

– Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi – powiedział Robert Lewandowski.

Jeszcze większy realizm

Filip Szklarzewski, współzałożyciel oraz prezes nowopowstałej spółki zapowiada, że produkt powstały w kooperacji z Lewandowskim będzie zupełnie inny niż wszystkie.

– Najpopularniejsze gry piłkarskie skupiają się na tych kluczowych 90 minutach, my chcemy przedstawić pozostałe 22 i pół godziny oczekiwania na to wydarzenie. Takich gier, luźno inspirowanych formą popularnych seriali dokumentalnych o zespołach piłkarskich i nie tylko pokazujących historie zza kulis jeszcze nikt nie robił, co stawia nas w bardzo uprzywilejowanej pozycji – zauważa Szklarzewski.

To pierwszy kontakt Movie Games z grami sportowymi. W tym wydawałoby się zdominowanym przez wydawców AAA sektorze branży gier wideo, zdaniem współzałożycieli, jest jeszcze miejsce na podmiot dostarczający mniejsze, ale nie mniej ciekawe gry m. in. o futbolowej tematyce. Wciąż niewyczerpane możliwości i stały rozwój tego segmentu przyciągają zainteresowanie – obok Roberta Lewandowskiego wielu innych sportowców. W gry inwestują także Gerard Pique, Shaquille O’Neal czy Michael Jordan.

– Ostatnio ogromnym zainteresowaniem cieszył się serial The Last Dance, który przybliżył sukces Michaela Jordana i Chicago Bulls, gdzie wydarzenia na parkiecie były tylko tłem całej historii. Jesteśmy przekonani, że tak jak produkcje filmowe o tej tematyce, tak i nasze gry jako nowy pośrednik przekazywania emocji, zainteresują szerokie grono odbiorców – dodaje Filip Szklarzewski,

Lewandowski – marka sama w sobie

Według magazynu Forbes, Robert Lewandowski jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie. Brytyjski „The Guardian” zaliczył go natomiast do wąskiego grona pięciu najlepszych zawodników piłki nożnej na świecie. Przekłada się to na niebywałą, międzynarodową popularność sportowca wśród fanów piłki nożnej i nie tylko. Robert Lewandowski ma Facebooku, Twitterze, Instagramie i TikToku ponad 30 mln obserwujących.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością nawiązania tej współpracy. Piłkarskie doświadczenie Roberta będzie bezcenne przy produkcji gier sportowych. Jako niezaprzeczalnie jeden z najbardziej znanych piłkarzy na świecie, pomoże nam nie tylko w realny sposób przedstawić świat sportu, ale także odwzorować prawdziwe emocje panujące za kurtyną samej rozgrywki – mówi Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

Źródło: inf. prasowa
Fot. Wikimedia/Rufus46/CC 3.0
Share.

Zostaw komentarz