SkyCash rozpoczyna emisję akcji i docenia aktywnych użytkowników

SkyCash rozpoczyna emisję akcji i docenia aktywnych użytkowników

SkyCash Poland S.A. wystartował z emisją akcji w formie crowdfundingu udziałowego, dzięki czemu użytkownicy popularnej aplikacji mogą stać się jej współwłaścicielami oraz wesprzeć plany rozwojowe firmy. Celem emisji jest pozyskanie dodatkowych środków finansowych na rozwój platformy, zaproponowanie użytkownikom zupełnie nowych funkcjonalności oraz rozszerzenie aktywności spółki w obszarze smart city.

Spółka SkyCash Poland S.A. rozpoczęła 18 stycznia 2021 roku emisję akcji w formie crowdfundingu udziałowego. Spółka chce pozyskać do 4,2 mln złotych na stworzenie nowej platformy, rozwój portfela usług, w tym na rynkach zagranicznych oraz projekty w obszarze smart city. W ręce inwestorów trafi nawet 2.100.000 nowych akcji. Zapisywać się na akcje można do 29 marca 2021 r. lub do osiągnięcia celu emisji. Emisja prowadzona jest wyłącznie w aplikacji SkyCash, w systemie przygotowanym przez spółkę.

Fintech z apetytem na rozwój

Spółka chce zaoferować użytkownikom najlepsze i najbardziej przydatne funkcje tak, aby korzystanie ze SkyCash było łatwiejsze, szybsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Kolejnym celem jest rozwój usług. SkyCash już teraz jest największą platformą płatności mobilnych w Polsce. Oferuje najwięcej funkcjonalności wśród aplikacji mobilnych w Polsce. W obszarze transportu, rozrywki i płatności jest jeszcze wiele możliwości do korzystania ze SkyCash, nawet bez wyciągania telefonu z kieszeni.

– Chcemy zaoferować użytkownikom aplikacji SkyCash, których zarejestrowanych jest ponad 3 miliony, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz dodać nowe usługi. Z szybszego rozwoju skorzystają także nasi partnerzy, w tym miasta, otrzymując nowe narzędzia pozwalające taniej i szybciej dostarczać usługi dla mieszkańców – wyjaśnia Jarosław Mazek, prezes zarządu SkyCash Poland S.A.

Od płatności P2P do Smart City

SkyCash to fintech, który powstał w 2008 roku. Firma początkowo zasłynęła z wprowadzenia możliwości transferów pieniędzy z telefonu na telefon w czasie rzeczywistym, a następnie z kolejnych innowacyjnych rozwiązań związanych z płatnościami mobilnymi. SkyCash jest pionierem wielu usług mobilnych na polskim rynku.

SkyCash jest wieloletnim liderem w branży płatności mobilnych z ponad 80% udziałem w rynku płatności za parkingi za pomocą smartfonu i ponad 50% udziałem w rynku płatności za bilety miejskie. Partnerami spółki są m.in. MasterCard, VISA, PKP IC, PLL LOT czy Euronet Polska. Właścicielami firmy od momentu jej założenia są polskie fundusze inwestycyjne. SkyCash jako krajowa instytucja płatnicza pozostaje pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego (zezwolenie numer IP41/17).

Spółka SkyCash Poland S.A. stworzyła ekosystem pozwalający na integrację transportu miejskiego (autobusy, tramwaje, metro, taksówki, kolej podmiejska) oraz międzymiastowego transportu kolejowego i autobusowego. SkyCash współpracuje ze wszystkimi przewoźnikami kolejowymi, w tym m.in.: PKP Intercity, PolRegio czy Kolejami Mazowieckimi oraz operatorami transportu autobusowego. Z usług SkyCash korzystają największe polskie miasta, wśród nich znajdują się: Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Łódź, Poznań, czy Szczecin. Aplikacja posiada dziś ponad 3 mln zarejestrowanych użytkowników.

– Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie oraz nowe technologie, które projektujemy, do wejścia na rynki zagraniczne – zaznacza Jarosław Mazek.

Oprócz płatności za parking oraz bilety komunikacji miejskiej i transportu międzymiastowego, SkyCash wdrożył również płatności automatyczne na Autostradzie A1 Gdańsk–Toruń oraz na odcinku A4 Katowice–Kraków, działające w oparciu o system videotollingu. Spółka rozwija także usługi, dzięki którym z dowolnego miejsca można np. wykupić ubezpieczenie OC/AC, osobiste lub nieruchomości, opłacić rachunki czy też kupić bilet do Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Taniej dla aktywnych użytkowników

Cena akcji wynosi 2,50 zł. Dla aktywnych użytkowników aplikacji SkyCash przewidziane są natomiast specjalne ceny, wynoszące 2,25 zł lub nawet 2,00 zł – w zależności od aktywności użytkownika w aplikacji. Dedykowana cena zostanie automatycznie naliczona po wyborze liczby akcji, które użytkownik chce kupić.

Gdzie i jak kupić akcje?

Wszyscy zainteresowani zakupem akcji, mogą to zrobić bezpośrednio w aplikacji SkyCash. Akcje mogą kupić obecni oraz nowi użytkownicy aplikacji. W przypadku braku konta – należy pobrać aplikację z zaufanego sklepu oraz zarejestrować się w kilku prostych krokach. Dla osób chcących zainwestować środki w spółkę, powstała także dedykowana strona akcje.skycash.com, na której znajdują się wszystkie wymagane dokumenty i informacje dotyczące emisji.

Aby kupić akcje, wystarczy:

  • wejść w kafel „Zainwestuj w SkyCash” w aplikacji,
  • podać liczbę akcji lub wybrać przygotowany przez nas pakiet,
  • uzupełnić wymagane dane, dbając o ich poprawność,
  • opłacić, podpisać i odesłać formularz zapisu na akcje,
  • akcje po rejestracji emisji zostaną zapisane w Rejestrze akcjonariuszy.

Crowdfunding

SkyCash dołącza do grona firm, które korzystają z crowdfundingu udziałowego w pozyskaniu środków na rozwój. Spółka zbudowała w tym celu system, który w całości obsługuje proces zapisywania się na akcje, ich opłacanie oraz podpisywanie dokumentów z wykorzystaniem ePUAP.

– Crowdfunding jest atrakcyjnym źródłem pozyskiwania kapitału na rozwój. Z jednej strony można relatywnie szybko zdobyć środki, bez nadmiernej biurokracji, z drugiej strony pozwala docenić społeczność użytkowników – dodaje prezes SkyCash.

Źródło: inf. prasowa
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pieniądze leżą w Internecie, czyli jak wykorzystać potencjał programu partnerskiego

Pieniądze leżą w Internecie, czyli jak wykorzystać potencjał programu partnerskiego

Mówi się, że pieniądze leżą na ulicy i wystarczy się po nie tylko schylić. Inaczej uważa Katarzyna Birgiel, według której pieniądze leżą w Internecie, a dokładniej w programach partnerskich. Czym one są? Jak z nich korzystać i, co najważniejsze, ile można zarobić? (więcej…)

Skomentuj

2 Komentarze

  1. Ciekawa opcja. Jeżeli dobrze rozumiem, to w jednym miejscu zgromadzone są różne programy na których można zarabiać. Cenna właściwość, jeżeli ktoś szanuje swój czas. Muszę się przyglądnąć bliżej temu leadstarowi 🙂

    1. Dzień dobry Panie Grzegorzu,

      dokładnie tak – w jednym miejscu dostępnych jest (aktualnie) ponad 300 kampanii. Można więc wybierać pomiędzy kampaniami finansowymi oraz tymi związanymi z innymi branżami (np. moda, motoryzacja, telekomunikacja, dom itd).

      Zapraszam do sprawdzenia i przetestowania!

      Pozdrawiam,
      Kasia Birgiel

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy coraz chętniej wybierają płatności elektroniczne. To wyzwanie dla firm MŚP

Polacy coraz chętniej wybierają płatności elektroniczne. To wyzwanie dla firm MŚP

Pandemia COVID-19 napędziła rozwój e-commerce, lecz także wzrost konkurencji w tym kanale zakupowym. Wymagania klientów ciągle rosną i dotyczą już nie tylko niskich cen, ale również coraz wygodniejszych rozwiązań z zakresu dostawy, jakości obsługi czy metod płatności. Wdrożenie wygodnych, elektronicznych rozwiązań w tym zakresie jest warunkiem sukcesu zwłaszcza dla nowo powstających e-sklepów, bo zakres oferowanych kanałów płatności może zadecydować o tym, czy klient dokona zakupu, czy jednak z niego zrezygnuje i skieruje się do konkurencji. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dni Architektury i Budownictwa już za nami. Przyszłość i pandemia zdominowały dyskusję

Dni Architektury i Budownictwa już za nami. Przyszłość i pandemia zdominowały dyskusję

Uczestnicy tegorocznej edycji Dni Architektury i Budownictwa bardzo dobrze ocenili poziom merytoryczny oraz przebieg wszystkich wydarzeń, które po raz pierwszy w historii, odbyły się w formule online. Forum Gospodarcze Budownictwa Build4Future, Forum Designu i Architektury D&A oraz Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy to trzy wydarzenia, na które w dniach 1-4 lutego 2021 roku zaprosiła Grupa MTP wraz z partnerami. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trwa nabór do kolejnej edycji Programu Firma Roku. Zgłoś swoją firmę już teraz

Trwa nabór do kolejnej edycji Programu Firma Roku. Zgłoś swoją firmę już teraz

Ideą Programu jest nominacja, weryfikacja i finalnie wybór najlepszych podmiotów, produktów i usług w Polsce. Podmioty te cieszą się dobrą renomą wśród kontrahentów, jak również uznaniem wśród klientów w Polsce i nie tylko. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Fitjob – mobilna platforma rekrutacyjna połączy studentów i pracodawców

Fitjob - mobilna platforma rekrutacyjna połączy studentów i pracodawców

Warszawa to drugi największy ośrodek uniwersytecki w Europie, gdzie aktywnie studiuje niemal 230 tys. osób. Badania wskazują, że nawet 80 proc. studentów ma już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, najchętniej wybierając posady barmanów, hostess czy pracowników recepcji. Sam proces rekrutacji często jest jednak wyjątkowo czasochłonny i skomplikowany dla obu stron. Stąd pomysł na aplikację mobilną Fitjob, która maksymalnie upraszcza kontakt między studentami i pracodawcami, pozwalając na zautomatyzowane zatrudnienie nowego personelu już w 24 godziny. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy wystraszyli się skutków pandemii. Blisko 70% nie chce założyć własnej firmy

Polacy wystraszyli się skutków pandemii. Blisko 70% nie chce założyć własnej firmy

Pandemia wyraźnie zniechęca do prowadzenia działalności gospodarczej. Niemal siedmiu na dziesięciu Polaków nie planuje w najbliższym czasie założenia własnej firmy. Wolą oni bezpiecznie pracować na etacie. Z kolei osoby, które zamierzają otworzyć biznes, wskazują głównie na niezależność i perspektywę wyższych dochodów. Takie wnioski płyną z badania UCE RESEARCH i SYNO Poland, wykonanego dla IndustryLab. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *