Marka Steeped specjalizująca się w produkcji wyjątkowej formy zaparzania kawy, z pomocą kampanii crowdfundingowej, w niecałe dwa dni zebrała 5 milionów dolarów. Ponad 4500 inwestorów wparło firmę, która opracowała proces parzenia kawy przy użyciu w pełni kompostowalnych oraz jednorazowych torebek, podobnych do tych herbacianych. Steeped wykorzystuje etycznie pozyskiwane ziarna, które są prażone, a następnie zamykane w małych torebkach, aby jak najdłużej zachować świeżość.

Josh Wilbur, założyciel i dyrektor generalny marki, przedstawił koncepcję, mającą na celu zapewnienie wygodnej alternatywy dla pojedynczych procesów zaparzania, które wymagają zwykle dużych, kosztownych urządzeń lub plastikowych kapsułek. Koncepcja marki została pokochana przez ludzi na całym świecie, dzięki czemu kampania crowdfundingowa zakończyła się szybkim sukcesem.

Share.

Zostaw komentarz