TVN będzie wspierał startup AdEmotion. „Wierzymy, że nasz projekt przyniesie obopólne korzyści”

TVN będzie wspierał startup AdEmotion. „Wierzymy, że nasz projekt przyniesie obopólne korzyści”

TVN wybrał startup, którego rozwój będzie wspierać jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE. AdEmotion specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci. W ramach partnerstwa startup zostanie objęty mentoringiem ekspertów TVN oraz będzie uczestniczył w pięciotygodniowych warsztatach prowadzonych przez MIT Enterprise Forum CEE.

TVN wchodzi w startupy

Fundacja Przedsiębiorczości Technologicznej od pięciu lat prowadzi program akceleracji startupów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wchodzi w skład globalnej sieci MIT Enterprise Forum, afiliowanej przy najlepszej na świecie uczelni technologicznej – Massachusetts Institute of Technology.

W marcu tego roku TVN, będący częścią Grupy Discovery, dołączył do grona partnerów organizacji. Pośród członków akceleratora szukał innowacyjnych rozwiązań w dziedzinach związanych z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz rozwojem produktów online na rynku mediów.

– Partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE to dla nas powód do dumy, a także nasz mały udział w rewolucji technologicznej, której jesteśmy świadkami. Świat mediów zmienia się z każdym dniem, kolejne pojawiające się rozwiązania na rynku wymagają nowych, jeszcze bardziej innowacyjnych pomysłów. Współpracując z Fundacją i wspierając młode, kreatywne firmy z branży, aktywnie uczestniczymy w rozwoju cyfryzacji – komentuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.

Kooperacja z AdEmotion

Spośród ponad 200 aplikacji zgłoszonych do obecnej edycji konkursu TVN zdecydował się na współpracę ze spółką AdEmotion, która łączy big data z badaniami naukowymi.

– Przy milionach osób, które codziennie mają kontakt z naszymi treściami online, dane są podstawą zindywidualizowanego podejścia oraz zrozumienia ich potrzeb i preferencji. Współpraca z AdEmotion pozwoli nam rozszerzyć obecną demograficzną i behawioralną perspektywę o wymiar psychograficzny, czyli możliwość brania pod uwagę osobowości, wartości, czy preferencji wizualnych naszych Użytkowników – mówi Marcin Choiński, Head of Data & AI w TVN Discovery Polska.

Na podstawie różnych śladów cyfrowych AdEmotion przewiduje osobowość, wartości oraz preferencje estetyczne odbiorcy. Dzięki temu zwiększa potencjał marek, projektując doświadczenia konsumenckie i wdrażając rozwiązania poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Doświadczenia te buduje na każdym styku marki z klientem. W efekcie dwucyfrowo zwiększa konwersje kampanii marketingowych.

– Współpraca w ramach programu akceleracyjnego MIT EF CEE z partnerem TVN Discovery jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą, ale i zobowiązaniem. TVN Discovery jest najbardziej innowacyjną i zdigitalizowaną grupą medialną w Polsce, dlatego wierzymy, że nasz projekt zostanie zrealizowany zgodnie z założeniami i przyniesie oczekiwane, obopólne korzyści. Już na etapie eliminacji do akceleratora czuliśmy chemię pomiędzy naszymi zespołami, dlatego jesteśmy przekonani, że ta synergia wiedzy naszych naukowców i doświadczenia ekspertów z TVN oraz Discovery przełożą się na sukces projektu – mówi Aleksander Reiff, Founder&CEO AdEmotion.

W ramach partnerstwa startup AdEmotion zostanie objęty półrocznym mentoringiem ekspertów TVN, a także weźmie udział w pięciotygodniowym cyklu warsztatów organizowanym przez MIT Enterprise Forum CEE.

Obecnie startupy mogą się zgłaszać do 4. edycji programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE, którego partnerem również będzie TVN. Zgłoszenia można wysyłać do 28 czerwca za pośrednictwem formularza mitefcee.org.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe TVN
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

W czasie pandemii znacznie zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi online dla przedsiębiorców. Liczba odsłon portalu dla firm Biznes.gov.pl od 2019 roku wzrosła o ponad 60 proc. W ostatnich miesiącach minionego roku przedsiębiorcy znacznie częściej niż do tej pory za pośrednictwem Internetu zmieniali także dane firm w CEIDG. W 2020 r. tą drogą wpłynęło do rejestru prawie 600 tys. wniosków. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Przychody wygenerowane przez polską branżę gier w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW odpowiadają za 1,2 miliarda PLN obrotu. W Polsce produkcją gier zajmuje się blisko 500 firm – to tylko część wniosków z raportu Kondycja Polskiej Branży Gier 2020 opublikowanego przez Krakowski Park Technologiczny. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

O wykorzystaniu technologii wodorowej w transporcie publicznym mówi się coraz częściej, a to za sprawą rozwoju technologii i metod pozyskiwania wodoru oraz unijnych perspektyw. Piła to kolejne miasto na mapie Polski, które stawia na „zieloną rewolucję”, zaś Sescom S.A. wykorzystując swoją wiedzę, doświadczenie i patenty w zakresie technologii wodorowych, ma przybliżyć miasto do zeroemisyjnego transportu publicznego. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Od początku pandemii wiele polskich firm zmodyfikowało produkcję, dostosowując ją do nowych realiów. W tej chwili krajowe zakłady wytwarzają w sumie ok. 200 mln sztuk miesięcznie wysokiej klasy maseczek ochronnych i rozwijają eksport do krajów UE, ponieważ polski rynek stał się dla nich zbyt mały. Mimo że krajowi producenci są już w stanie zaspokoić zapotrzebowanie rodzimego rynku, w Polsce nadal powszechnie dostępne są maseczki importowane z Chin, spośród których wiele nie spełnia jednak norm bezpieczeństwa. Na rynku pojawiły się nawet firmy, które sprowadzają środki ochronne z Państwa Środka i przepakowują je w polskie opakowania, wprowadzając konsumentów w błąd. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branża słodyczy ucierpiała podczas pandemii. E-commerce może pomóc odrobić straty

Branża słodyczy ucierpiała podczas pandemii. E-commerce może pomóc odrobić straty

Branża słodyczy, podobnie jak inne segmenty gospodarki, odczuła skutki trwającej pandemii. Po raz pierwszy od wielu lat zanotowała bowiem spadek przychodów. Na szczęście wzrost sprzedaży internetowej i odmrożenie rynków może pomóc odrobić powstałe straty. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Start-upy odporne na kryzys podczas pandemii. Tylko co trzecia z nich odczuwa negatywne skutki COVID-19

Start-upy odporne na kryzys podczas pandemii. Tylko co trzecia z nich odczuwa negatywne skutki COVID-19

Co czwarty start-up deklaruje, że pandemia koronawirusa nie wpłynęła na jego sposób funkcjonowania i realizację planów przyjętych przed COVID-19. Prawie co trzeci ankietowany podmiot wskazuje, że zachował płynność finansową i utrzymał klientów, podobny odsetek notuje większe przychody niż rok temu – wynika z badania „Polskie start-upy 2020” Fundacji Startup Poland. O stosunkowo dobrej kondycji start-upów w czasie pandemii świadczy także fakt, że część z nich nie odnotowała spadku przychodów, który uprawniał do skorzystania z tarczy finansowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *