TVN wybrał startup, którego rozwój będzie wspierać jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE. AdEmotion specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci. W ramach partnerstwa startup zostanie objęty mentoringiem ekspertów TVN oraz będzie uczestniczył w pięciotygodniowych warsztatach prowadzonych przez MIT Enterprise Forum CEE.
Spis treści:

  1. TVN wchodzi w startupy
  2. Kooperacja z AdEmotion

TVN wchodzi w startupy

Fundacja Przedsiębiorczości Technologicznej od pięciu lat prowadzi program akceleracji startupów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wchodzi w skład globalnej sieci MIT Enterprise Forum, afiliowanej przy najlepszej na świecie uczelni technologicznej – Massachusetts Institute of Technology.

W marcu tego roku TVN, będący częścią Grupy Discovery, dołączył do grona partnerów organizacji. Pośród członków akceleratora szukał innowacyjnych rozwiązań w dziedzinach związanych z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz rozwojem produktów online na rynku mediów.

– Partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE to dla nas powód do dumy, a także nasz mały udział w rewolucji technologicznej, której jesteśmy świadkami. Świat mediów zmienia się z każdym dniem, kolejne pojawiające się rozwiązania na rynku wymagają nowych, jeszcze bardziej innowacyjnych pomysłów. Współpracując z Fundacją i wspierając młode, kreatywne firmy z branży, aktywnie uczestniczymy w rozwoju cyfryzacji – komentuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.

Kooperacja z AdEmotion

Spośród ponad 200 aplikacji zgłoszonych do obecnej edycji konkursu TVN zdecydował się na współpracę ze spółką AdEmotion, która łączy big data z badaniami naukowymi.

– Przy milionach osób, które codziennie mają kontakt z naszymi treściami online, dane są podstawą zindywidualizowanego podejścia oraz zrozumienia ich potrzeb i preferencji. Współpraca z AdEmotion pozwoli nam rozszerzyć obecną demograficzną i behawioralną perspektywę o wymiar psychograficzny, czyli możliwość brania pod uwagę osobowości, wartości, czy preferencji wizualnych naszych Użytkowników – mówi Marcin Choiński, Head of Data & AI w TVN Discovery Polska.

Na podstawie różnych śladów cyfrowych AdEmotion przewiduje osobowość, wartości oraz preferencje estetyczne odbiorcy. Dzięki temu zwiększa potencjał marek, projektując doświadczenia konsumenckie i wdrażając rozwiązania poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Doświadczenia te buduje na każdym styku marki z klientem. W efekcie dwucyfrowo zwiększa konwersje kampanii marketingowych.

– Współpraca w ramach programu akceleracyjnego MIT EF CEE z partnerem TVN Discovery jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą, ale i zobowiązaniem. TVN Discovery jest najbardziej innowacyjną i zdigitalizowaną grupą medialną w Polsce, dlatego wierzymy, że nasz projekt zostanie zrealizowany zgodnie z założeniami i przyniesie oczekiwane, obopólne korzyści. Już na etapie eliminacji do akceleratora czuliśmy chemię pomiędzy naszymi zespołami, dlatego jesteśmy przekonani, że ta synergia wiedzy naszych naukowców i doświadczenia ekspertów z TVN oraz Discovery przełożą się na sukces projektu – mówi Aleksander Reiff, Founder&CEO AdEmotion.

W ramach partnerstwa startup AdEmotion zostanie objęty półrocznym mentoringiem ekspertów TVN, a także weźmie udział w pięciotygodniowym cyklu warsztatów organizowanym przez MIT Enterprise Forum CEE.

Obecnie startupy mogą się zgłaszać do 4. edycji programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE, którego partnerem również będzie TVN. Zgłoszenia można wysyłać do 28 czerwca za pośrednictwem formularza mitefcee.org.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe TVN
Share.

Zostaw komentarz