Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej konkurencji. Oferuje na swojej platformie możliwość sprzedaży butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w firmach borykających się z problemami spowodowanymi kryzysem gospodarczym.Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele dotychczas spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony wielu marek m.in. L37, Robert Kupisz czy Balagan.
Spis treści:

  1. Ponad podziałami
  2. E-commerce przyszłością

Ponad podziałami

Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, obecny kryzys nie dotknęło go w tak dużej mierze.

Nie chce jednak wykorzystywać tej przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem na platformie z innymi. Swą pomoc oferuje szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji, przez co borykają się z problemami finansowymi. Często wiąże się to z koniecznością zwolnień personelu.

– Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu negatywnie przełożył się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów. Tymczasem handel tradycyjny zamiera, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy po ruchu na naszej stronie, że Polacy wciąż kupują w sieci – mówi Arkadiusz Młynarczyk, Bussines Development Manager z Moliera2.com.

E-commerce przyszłością

Młynarczyk słusznie zauważa, że nie każda firma i sklep odpowiednio przygotowały się na rewolucję zakupową i przeniesienie handlu do sieci.

– Miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, posiadamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej stronie dajemy szanse na sprzedaż towarów online. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodaje Młynarczyk,

Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 80 marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 80 butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – podsumowuje Arkadiusz Młynarczyk.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Share.

Zostaw komentarz