Życzenia urodzinowe od słynnych gwiazd? Funwisher chce wprowadzić jeszcze więcej możliwości!

Życzenia urodzinowe od słynnych gwiazd? Funwisher chce wprowadzić jeszcze więcej możliwości!

 

Funwisher to założona przez Jarosława Kuźniara platforma, pozwalająca na wykupienie spersonalizowanych życzeń urodzinowych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Wśród gwiazd, które podjęły się współpracy możemy wyróżnić Roberta Lewandowskiego, który na filmiku odbije piłkę tyle razy ile lat kończy jubilat, Kubę Wojewódzkiego czy Borysa Szyca, który chętnie użyje dosadnych słów aby nas skomplementować.

 

 

Jakiś czas temu, Kuźniar postanowił poszerzyć swoją ofertę za pomocą zbiórki crowdfundingowej, która ma wystartować jeszcze w tym roku. Jej głównym celem, będzie urozmaicenie portalu o postacie z dziecięcych bajek, takich jak Tomek i przyjaciele, Psi Patrol czy Strażak Sam. Tym samym pragnie zdobyć udziały na światowym rynku personalizowanych filmów dla najmłodszych.

 

 

Warto również wspomnieć o współpracy portalu Funwisher z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W 2020 roku, dzięki możliwości wykupienia życzeń urodzinowych od Jurka Owsiaka, strona zebrała aż 54 706,98zł, które zostały przelane na konto organizacji. Współpraca oczywiście będzie kontynuowana, a my nie możemy doczekać się nowego rekordu!

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Crowdfunding akcji FAME MMA. Czy ma rację bytu?

Crowdfunding akcji FAME MMA. Czy ma rację bytu?

FAME MMA, to organizowana od 2018 roku gala freak-fightowa w której udział biorą głównie influencerzy oraz osoby związane z portalem YouTube. Początkowo organizowana głównie dla rozrywki, w przeciągu zaledwie trzech lat, zdobyła popularność na całym świecie. Zmienił się także poziom umiejętności reprezentowany przez uczestników. Aktualnie, osoby występujące na Gali FAME MMA, przygotowują się do niej miesiącami, aby finalnie zaprezentować się z jak najlepsze strony. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zonifero pozyskuje aż 94% celu zbiórki crowdfundingowej

Zonifero pozyskuje aż 94% celu zbiórki crowdfundingowej

Zbiórka crowdfundingowa startupu Zonifero, o której pisaliśmy w jednym z naszych artykułów oficjalnie się zakończyła. Aż 109 inwestorów poparło projekt, wpłacając w sumie 2 350 450 zł. Jest to kwota, która zostanie przeznaczona na ulepszenie istniejącej już aplikacji, wdrożenie nowych rozwiązań oraz wprowadzenie Zonifero na międzynarodowy rynek New Connect. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Squid Fame – turniej inspirowany popularnym serialem w Polsce. Zbiórka trwa

Squid Fame – turniej inspirowany popularnym serialem w Polsce. Zbiórka trwa

Squid Game to południowokoreański serial, który bije rekordy popularności na platformie Netflix. Bohaterowie biorą udział w grach dla dzieci. Nagrodą są duże pieniądze, które pozwolą im spłacić zaciągnięte długi, jednak przegranych czeka śmierć. Na fali szerokiego zainteresowania produkcją, powstała inicjatywa turnieju Squid Fame, który ma odbyć się w Polsce. Projekt ma być finansowany z crowdfundingu.

Na platformie crowdfundingowej Zrzutka.pl wystartowała zbiórka, której celem ma być organizacja turnieju inspirowanego serialem Squid Game. Kwota, którą należy zebrać, aby kampania zakończyła się sukcesem to około 333 tysiące złotych z czego 100 tysięcy ma zostać przeznaczone na nagrodę główną dla zwycięzcy. Organizatorzy zapowiadają, że dla uczestników turnieju Squid Fame przygotowali zagadki, konkurencje sportowe oraz wyzwania zręcznościowe. Całość ma jednak być pozbawiona przemocy, charakterystycznej dla serialu. 

zrzutka
źródło: zrzutka.pl

W wydarzeniu ważną rolę odgrywać będą internauci, którzy przy pomocy specjalnej aplikacji, wyłonią uczestników spośród nadesłanych zgłoszeń. Przebieg Squid Fame ma być emitowany w sieci w systemie Pay Per View. Transmisja planowana jest na 30 kwietnia 2022 roku. 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zbiórka crowdfundingowa na podniebną ochronę. REAKTO postanawia przyspieszyć rozwój!

Zbiórka crowdfundingowa na podniebną ochronę. REAKTO postanawia przyspieszyć rozwój!

Nie da się ukryć, że rynek dronów zwiększa swoje zasięgi każdego dnia. Analitycy przewidują, że w przeciągu następnych kilku lat, jego wartość może wzrosnąć nawet dwukrotnie. Świetnie pokazuje to poniższy wykres, na którym możemy zobaczyć ile pieniędzy rocznie inwestuje się właśnie w drony. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *