Yasumi to sieć partnerska ekskluzywnych i profesjonalnych gabinetów kosmetycznych w Polsce. Placówki cechuje innowacyjność, wysoki poziom świadczonych usług, optymizm i sukces. Firma bazuje na sprawdzonych i własnych koncepcjach oraz przy odpowiednim doborze usług i sprzętu.

W programie tym sieć oferuje rozbudowane moduły m.in: pielęgnacja ciała i twarzy, zabiegi day spa, masaże, wyszczuplanie, depilacja laserowa. Oferta skonstruowana w oparciu o najskuteczniejsze urządzenia i najnowocześniejsze technologie z równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych.

Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody to 8 jednostek własnych i 95 jednostek franczyzowych. Program skierowany do inwestorów szukających biznesu, który przyniesie im dochód, pracujących w korporacji, ale chcą mieć własną działalność. Ale także do doświadczonych przedsiębiorców, którzy chcą się przebranżowić lub osób, którzy chcą zainwestować w biznes dla bliskiej osoby. Przewidywana suma inwestycji dla franczyzobiorcy to ok. 200 tys. zł wejście do programu oraz koszty adaptacyjne lokalu.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
  • możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
  • dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
  • przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia YASUMI,
  • bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
  • udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
  • wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
  • stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u Partnera,
  • pomoc w rekrutacji personelu.

Zobacz również franczyzę Usługi dla biznesu.

Wymagania:

  • wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
  • lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100m2 ,
  • tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
  • pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
  • przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
  • praca wyłącznie na kosmetykach YASUMI,
  • zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.
Share.

Zostaw komentarz