BLU to sieć salonów łazienek, należąca do firmy BR Konsorcjum, która swoją działalność w sprzedaży detalicznej rozpoczęła 6 grudnia 2005 roku, za cel przyjmując sobie tworzenie łazienek na każdą kieszeń, dopasowanych do potrzeb i gustów klientów. Od czasu powstania, sieci udało się rozszerzyć na wiele polskich miast, takich jak Białystok, Olsztyn, Bydgoszcz, Łódź, Lublin, Łomża czy Poznań.

Zgodnie z polityką wewnętrzną firmy, współpracuje ona głównie z czołowymi krajowymi producentami, choć można w asortymencie znaleźć także produkty włoskich i hiszpańskich marek. Oferta salonów zawiera więc najwyższej jakości płytki ceramiczne, baterie, ceramikę łazienkową, zlewy kuchenne oraz łazienkowe akcesoria.

Dla partnerów biznesowych, którzy chcieliby otworzyć własny salon łazienek pod szyldem BLU, franczyzodawca przygotował pakiet praktycznych pomocy. W tym pomoc w projektowaniu salonu czy regionalnego asystenta.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

blu

Firma oferuje

  • działalność pod znaną marką w już istniejącym punkcie
  • bezpośredni dostęp do oferty czołowych producentów branży sanitarnej
  • wsparcie techniczne, marketingowe i logistyczne

Sprawdź także franczyzę Bricomarche.

Firma oczekuje

  • prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia
  • efektywnego zarządzania własnym zespołem pracowników
  • prowadzenia sprzedaży zgodnie ze standardami sieci
Share.

Zostaw komentarz