Bricomarche jest marką, która należy do tej samej Grupy Muszkieterów, do której przynależy chociażby Intermarche. Grupa ta powstała po odłączeniu się od grupy Leclerc w roku 1969, choć swoją nazwę przybrała dopiero cztery lata po uzyskaniu autonomii. Obecnie grupa działa z dużym powodzeniem w państwach takich jak Francja, Belgia, Portugalia i Polska i zrzesza około 4 tysiące punków sprzedaży należących do niej marek.
Bricomarche, w przeciwieństwie do zorientowanego na produkty spożywcze Intermarche, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą produktów do domu i ogrodu. Łącznie w całej Polsce można znaleźć około 300 supermarketów współpracujących z Grupą Muszkieterowie.
Franczyzobiorcy, którzy są chętni by dołączyć do odnoszącej sukcesy grupy przedsiębiorców i otworzyć własny supermarket typu dom i ogród pod nazwą Bricomarche, mogą liczyć na duże zyski oraz zapoznanie się z unikalnym know how.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wymagania
- Wymagany jest wkład na poziomie 20% wartości inwestycji, co najczęściej wynosi 400 tysięcy zł. Pozostałe 80% inwestycji finansowane jest z kredytu, który właściciel zaciąga na spółkę w jednym z banków współpracujących z Grupą Muszkieterów. Gwarantem zobowiązania jest Grupa.
- Doświadczenie w branży nie jest wymagane. Firma szuka przede wszystkim ludzi z pasją, którzy interesują się handlem i znają realia zarządzania.
- Ukończenie szkoleń.
- Podpisanie umowy gwarancyjnej.
- Działalność zgodna ze standardami firmy.
Zobacz również franczyzę Concept Energy.
Korzyści
- Własna spółka.
- Sprawdzone know how.
- Premie handlowe i wizerunkowe.
- Średnie obroty 16 mln złotych.