The House of Cheese jest siecią sklepów lub jak określają to sami właściciele, butików smaków, w których klienci znaleźć mogą ponad 200 gatunków sera oraz wiele wyjątkowych produktów wysokiej jakości, nawiązujące do kultury jedzenia z różnych zakątków świata.

Pierwsza placówka powstała w Konstancinie-Jeziornej w 2012 roku, po czym sieć rozszerzyła działalność na Warszawę. W sieci funkcjonuje także sklep internetowy. Jak przystało na pierwszą sieć franczyzową w branży serów, działającą w Polsce, asortyment serowy sklepów jest niezwykle bogaty. Obejmuje między innymi sery krowie, kozie, owcze, francuskie sery pleśniowe, sery włoskie dojrzewające czy norweski ser karmelowy. Oprócz tego w ofercie można znaleźć także wędliny, makarony, oliwy i wina.

The House of Cheese wychodzi do przedsiębiorców z propozycją otwarcia placówki franczyzowej pod szyldem firmy. The House of Cheese jest wyłącznym dystrybutorem ogromnej większości dostępnych w placówkach produktów (90%), co daje franczyzobiorcy dostęp do szerokiej gamy unikalnych towarów.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

the house

Oczekiwania wobec franczyzobiorcy

  • Lokal o powierzchni 50-100m2
  • Lokalizacja na głównych ulicach handlowych, w centrach handlowych

Koszty

  • opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia)
  • min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowalnych)
  • opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto

Zobacz również franczyzę Gastronomia.

Korzyści dla partnerów

  • Gotowy model biznesowy
  • Projekt aranżacji i wizualizacji wnętrza
  • Specjalistyczne szkolenia dla właściciela i personelu
  • Wsparcie marketingowe
  • Niski koszt inwestycji wsparty ofertą finansowania
  • Szybki zwrot z inwestycji
Share.

Zostaw komentarz