Toy Planet to rozpoznawalny w całej Polsce szyld sieci sklepów z szerokim asortymentem zabawek dziecięcych. Pierwsza placówka pod szyldem firmy powstała w 2006 roku. Już wtedy jej założyciele mieli za sobą lata doświadczeń w branży zabawkarskiej, zdobytych w prowadzeniu salonów francuskiego producenta Berchet. Zdobyta dzięki temu wiedza przyczyniła się do dynamicznego rozwoju przedsięwzięcia na polskim rynku.
Od 2015 roku Toy Planet uznana została za największą w Polsce sieć salonów zabawkarskich. Obecnie w całej Polsce funkcjonuje około 40 placówek franczyzowych.
Toy Planet – oferta
Zabawki, które znajdują się w ofercie sklepów Toy Planet, zostały wyselekcjonowane ze względu na bezpieczeństwo dziecka i posiadają odpowiednie atesty. Przede wszystkim jednak są to produkty edukacyjne i kreatywne, które pozytywnie wpływają na rozwój maluchów. Firmę cechuje też nacisk na wysoką jakość obsługi klienta.
Franczyza Toy Planet – od czego zacząć?
Chcąc otworzyć własną działalność pod szyldem marki, musimy skontaktować się z jej przedstawicielem, co możemy zrobić telefonicznie lub mailowo. To właśnie on przekaże nam wszystkie najważniejsze informacje oraz wyjaśni przebieg współpracy. Cechy pożądane, które powinny mieć osoby chcące wstąpić do sieci franczyzowej, to pracowitość, dokładność i komunikatywność.
Franczyza Toy Planet – ile kosztuje?
Firma Toy Planet, na otwarcie sklepu, oczekuje od swoich franczyzobiorców gotowości zainwestowania minimum 120 000 złotych.
Dowiedz się również czym są franczyzy.
Korzyści współpracy z firmą Toy Planet?
- sprawdzona koncepcja przyjaznych sklepów dla najmłodszych
- lokalizacje w najlepszych centrach handlowych
- wyłączność terytorialna
- kompleksowa pomoc w otwarciu sklepu
- poradnik operacyjny
- stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe
- stosunkowo niski koszt inwestycji
- wysokie marże
- szybki zwrot inwestycji
- duża swoboda działania
Zobacz również franczyzę 5.10.15..
Czego oczekuje franczyzodawca?
- chęci do otwarcia i prowadzenia własnego sklepu TOY Planet
- nastawienia na sukces
- pełnego zaangażowania oraz motywacji do pracy
- orientacji na wyniki
- przestrzegania standardów zawartych w „Poradniku Operacyjnym”
- lojalności we współpracy
- umiejętności zarządzania personelem
- wysokiej kultury osobistej
- gotowości zainwestowania min. 120 000 zł