Wólczanka to marka odzieżowa z długoletnią tradycją, która już od roku 1948 specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości koszul. Wieloletnie doświadczenie w dziedzinie krawiectwa i projektowania przyczyniły się do dynamicznego rozwoju firmy, która dziś może pochwalić się około 130 salonami w prestiżowych lokalizacjach.
W ofercie Wólczanki znaleźć można przede wszystkim koszule, spodnie, miękkie swetry oraz akcesoria do ubrań. Kolekcje odzieżowe marki przeznaczone są zarówno dla pań, jak i dla panów. Na szczególną uwagę, spośród asortymentu dostępnego w sklepach marki, zasługują prestiżowe koszule Lambert, których forma i wzór odwołują się do krawieckich tradycji. W ich produkcji wykorzystywane są tylko najlepsze tkaniny.
Wólczanka to marka otwarta na współpracę franczyzową. Do sieci dołączyć można w każdym mieście liczącym powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Na chętnych inwestorów czekają wysokie prowizje.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wymagania
- Lokal w mieście poniżej 100 tyś. mieszkańców.
- Przewidywana suma inwestycji: max 3900 zł/m2 – kwota zależna od stanu otwieranego lokalu.
- Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 25-35 m2.
- Wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem butiku Wólczanka ponosi Franczyzobiorca.
Zobacz również franczyzę Wolford.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- pomoc w znalezieniu lokalizacji
- gotowy projekt aranżacji wnętrza
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie
- koszty logistyki
- optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami
- opieka Visual Merchandisera
- wsparcie marketingowe
- system szkoleń
- atrakcyjny system lojalnościowy
- przynależność do prestiżowej sieci marek odzieżowych
- profesjonalne wspracie marketingowe
- dostęp do profesjonalnych narzędzi sprzedażowych
- profesjonalne wsparcie centrali, w tym Regionalnego Managera Sprzedaży.