Bogusław Linda. W co inwestuje? Jakie poniósł porażki. Kulisy sławy.

Bogusław Linda. W co inwestuje? Jakie poniósł porażki. Kulisy sławy.

Bogusław Linda to gwiazda wielu kultowych filmów i niesamowita osobowość telewizyjna. Tym razem w wywiadzie opowie nie tylko o swojej filmografii, ale także o trudnych doświadczeniach oraz podejściu do biznesu i inwestycji.

Więcej inspirujących wywiadów szukaj na Biznes Misja.

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Michał Leszek Kruger&Matz – część 1 w Business Misja – Inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu

Michał Leszek Kruger&Matz - część 1 w Business Misja - Inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu

Inspirująca rozmowa z Michałem Leszkiem, twórcą marki Kruger&Matz, trenerem motywacyjnym i analitykiem finansowym, który współpracował z wieloma znaczącymi przedsiębiorstwami. Biznesmen opowiada między innymi o genezie nazwy swojego brandu oraz wartościach, które za nim stoją. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Anna Szubert PERSONAL BRANDING POLSKA w Business Misja – Inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu

Anna Szubert PERSONAL BRANDING POLSKA w Business Misja - Inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu

Anna Szubert jest strategiem Personal Brandingu, doradcą, wykładowcą, a także publicystką. Zajmuje się szeroko rozumianym budowaniem własnej marki zarówno w życiu osobisty, jak i zawodowym. W tym wywiadzie odpowiada na pytania: jak wygląda budowanie własnej marki, jakie są podstawy tego procesu i kiedy jest dobry moment na jego wdrożenie. Mówi także o tym, co stara się przekazać swoim studentom podczas wykładów. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZNANY ARCHITEKT: Inwestowanie w nieruchomości, budowa domu, projektowanie a ekologia

ZNANY ARCHITEKT: Inwestowanie w nieruchomości, budowa domu, projektowanie a ekologia

Szymon Wojciechowski to architekt mogący pochwalić się ponad 30letnim doświadczeniem, licznymi publikacjami, a także znakomicie prosperującą firmą architektoniczną APA Wojciechowski Architekci. Zatrudnia obecnie około 120 architektów, a ich projekty realizowane są nie tylko w Polsce, ale również Rosji, Ukrainie i Litwie. W wywiadzie opowiada o biurokracji związanej z budownictwem, a także o wykorzystywanych materiałach i inwestycjach. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Czy w 2021 roku możemy otworzyć nowy, nieznany nikomu biznes? Jak najbardziej. Co więcej, biznes ten jest z góry skazany na sukces, o czym przekonuje Rafał Kościuk. Twórca sieci i systemu Fit Cake, czyli niecukierni tłumaczy dlaczego franczyza FitCkake to najlepszy pomysł na biznes. Czym więc jest niecukiernia i jak wycisnąć z FitCake maksimum zysku? O tym w poniższym wywiadzie. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pieniądze leżą w Internecie, czyli jak wykorzystać potencjał programu partnerskiego

Pieniądze leżą w Internecie, czyli jak wykorzystać potencjał programu partnerskiego

Mówi się, że pieniądze leżą na ulicy i wystarczy się po nie tylko schylić. Inaczej uważa Katarzyna Birgiel, według której pieniądze leżą w Internecie, a dokładniej w programach partnerskich. Czym one są? Jak z nich korzystać i, co najważniejsze, ile można zarobić? (więcej…)

Skomentuj

2 Komentarze

  1. Ciekawa opcja. Jeżeli dobrze rozumiem, to w jednym miejscu zgromadzone są różne programy na których można zarabiać. Cenna właściwość, jeżeli ktoś szanuje swój czas. Muszę się przyglądnąć bliżej temu leadstarowi 🙂

    1. Dzień dobry Panie Grzegorzu,

      dokładnie tak – w jednym miejscu dostępnych jest (aktualnie) ponad 300 kampanii. Można więc wybierać pomiędzy kampaniami finansowymi oraz tymi związanymi z innymi branżami (np. moda, motoryzacja, telekomunikacja, dom itd).

      Zapraszam do sprawdzenia i przetestowania!

      Pozdrawiam,
      Kasia Birgiel

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *