Effie Awards 2020: znamy tegorocznych laureatów!

Effie Awards 2020: znamy tegorocznych laureatów!

Po raz dwudziesty pierwszy rozdano nagrody Effie Awards. Tegoroczna edycja wyłoniła 54 laureatów. Wśród nich znalazły się takie marki jak Żabka, McDonald’s, czy OLX.

Effie Awards – jak wyłoniono zwycięzców?

Tegoroczna edycja gali Effie Awards, w związku z pandemią koronawirusa, została przeniesiona do internetu. Transmisję z wydarzenia można było śledzić na platformie przygotowanej przez organizatora wydarzenia – Stowarzyszenie Komunikacji Międzynarodowej SAR. Gala ta docenia przede wszystkim te kampanie, które realizują efektywne działania przekładające się na wysokie wyniki biznesowe. W tegorocznej edycji jury złożone ze 150 ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji było podzielone na dziewięć grup. Połączone obrady stacjonarne i online pozwoliły wyłonić 54 laureatów. Wśród nich wręczono 5 złotych statuetek, 20 srebrnych oraz 29 brązowych.

Kto otrzymał złotą statuetkę?

Najcenniejsza nagroda trafiła do twórców platformy komunikacyjnej „Żabka – Mały Wielki Sklep”. Otrzymała ona Grand Prix oraz złotą statuetkę. Ta druga nagroda powędrowała także dla kampanii „EKO Petycje” (ING Bank Śląski), „Przejdźmy na TY” (Tyskie), „Mak? Mnie to pasuje!” (McDonald’s) oraz „To, co ważne” (Huawei). Najbardziej efektywną agencją mediową została Wavemaker, a agencją reklamową – DDB Warszawa. Najbardziej efektywnym klientem uznano zaś McDonald’s.

Do kogo trafiły srebrne i brązowe statuetki Effie Awards?

Wśród laureatów Srebrnych Effie znalazły się kampanie realizowane dla takich klientów jak McDonald’s, Philips, mBank, czy Provident. Nagrody przyznano 20 projektom w 12 kategoriach. Brązowe Effie trafiły natomiast do twórców 29 kampanii w 15 kategoriach. Laureatem obu statuetek została m.in. kampania OLX „A co gdyby” wykonana przez 180heartbeats + Jung v Matt. Na liście nagrodzonych Brązowym Effie znajdziemy także reklamy Skody, IKEA, McDonald’s, czy Fundacji Rak’n’Roll. Effie Awards przyznawana jest obecnie w 52 krajach na świecie. Pierwsza polska edycja nagród miała miejsce w 2000 roku.

Źródło: wirtualnemedia.pl
Fot.: unsplash.com
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, PKN Orlen pozostaje liderem wśród koncernów, nie tylko jeśli chodzi o jakość paliwa. Polska spółka wyprzedziła konkurentów również pod względem obsługi, oferty produktowej, a także działalności społecznej i sponsoringowej. Miejsce na podium w tych kategoriach zajęły także Lotos, Shell i BP. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS największym zaufaniem Polaków cieszą się stacje PKN Orlen. Ufa im aż 62 proc. ankietowanych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP, właściciel Reserved, Mohito, House, Sinsay i Cropp, jako pierwsza polska firma przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy, której celem jest globalne ograniczanie negatywnego wpływu branży odzieżowej na środowisko naturalne. Polski producent stał się tzw. Przyjacielem Porozumienia Zero Discharge of Hazardous Chemicals (ZDHC). To kolejne działanie firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju w ramach zapisów strategii „For People For Our Planet”na lata 2020-2025. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Mateusz Pawłowski jest absolwentem Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej. Od kilku lat tworzy bezpłatnie strony internetowe. Jak sam mówi, jest to jego pasja i hobby. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Zygmunt Solorz i Grupa Polsat przeznaczyli w sumie kwotę ponad 30 mln złotych na wsparcie społeczeństwa i służby zdrowia podczas dotychczasowej walki z pandemią koronawirusa. Pomoc była skierowana między innymi do szpitali, lekarzy, pielęgniarek, pracowników służb medycznych, jak również np. do dzieci z domów dziecka. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

#rozruszajmyPolskę - akcja BNP Paribas i Opus B skierowana do przedsiębiorców

#rozruszajmyPolskę - akcja BNP Paribas i Opus B skierowana do przedsiębiorców

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *