Effie Awards 2020: znamy tegorocznych laureatów!

Effie Awards 2020: znamy tegorocznych laureatów!

Po raz dwudziesty pierwszy rozdano nagrody Effie Awards. Tegoroczna edycja wyłoniła 54 laureatów. Wśród nich znalazły się takie marki jak Żabka, McDonald’s, czy OLX.

Effie Awards – jak wyłoniono zwycięzców?

Tegoroczna edycja gali Effie Awards, w związku z pandemią koronawirusa, została przeniesiona do internetu. Transmisję z wydarzenia można było śledzić na platformie przygotowanej przez organizatora wydarzenia – Stowarzyszenie Komunikacji Międzynarodowej SAR. Gala ta docenia przede wszystkim te kampanie, które realizują efektywne działania przekładające się na wysokie wyniki biznesowe. W tegorocznej edycji jury złożone ze 150 ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji było podzielone na dziewięć grup. Połączone obrady stacjonarne i online pozwoliły wyłonić 54 laureatów. Wśród nich wręczono 5 złotych statuetek, 20 srebrnych oraz 29 brązowych.

Kto otrzymał złotą statuetkę?

Najcenniejsza nagroda trafiła do twórców platformy komunikacyjnej „Żabka – Mały Wielki Sklep”. Otrzymała ona Grand Prix oraz złotą statuetkę. Ta druga nagroda powędrowała także dla kampanii „EKO Petycje” (ING Bank Śląski), „Przejdźmy na TY” (Tyskie), „Mak? Mnie to pasuje!” (McDonald’s) oraz „To, co ważne” (Huawei). Najbardziej efektywną agencją mediową została Wavemaker, a agencją reklamową – DDB Warszawa. Najbardziej efektywnym klientem uznano zaś McDonald’s.

Do kogo trafiły srebrne i brązowe statuetki Effie Awards?

Wśród laureatów Srebrnych Effie znalazły się kampanie realizowane dla takich klientów jak McDonald’s, Philips, mBank, czy Provident. Nagrody przyznano 20 projektom w 12 kategoriach. Brązowe Effie trafiły natomiast do twórców 29 kampanii w 15 kategoriach. Laureatem obu statuetek została m.in. kampania OLX „A co gdyby” wykonana przez 180heartbeats + Jung v Matt. Na liście nagrodzonych Brązowym Effie znajdziemy także reklamy Skody, IKEA, McDonald’s, czy Fundacji Rak’n’Roll. Effie Awards przyznawana jest obecnie w 52 krajach na świecie. Pierwsza polska edycja nagród miała miejsce w 2000 roku.

Źródło: wirtualnemedia.pl
Fot.: unsplash.com
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Marketing – proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość. Tyle mówi na ten temat guru marketingu Philip Kotler. A co na temat współczesnego marketingu mają do powiedzenia Polacy? By się przekonać, należy sięgnąć po publikację „Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie”. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko e-commerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej – przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Już w czwartek GMC Live! vol.3! Sprawdź, co organizatorzy przygotowali dla jego uczestników

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC. Organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do wirtualnej rzeczywistości – zapowiedź 3. edycji Golden Marketing Conference

Powrót do wirtualnej rzeczywistości - zapowiedź 3. edycji Golden Marketing Conference

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której, po wielomiesięcznej przerwie, udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia – Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, PKN Orlen pozostaje liderem wśród koncernów, nie tylko jeśli chodzi o jakość paliwa. Polska spółka wyprzedziła konkurentów również pod względem obsługi, oferty produktowej, a także działalności społecznej i sponsoringowej. Miejsce na podium w tych kategoriach zajęły także Lotos, Shell i BP. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS największym zaufaniem Polaków cieszą się stacje PKN Orlen. Ufa im aż 62 proc. ankietowanych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *