Daisy to sieć sklepów zoologicznych, która swoją działalność w branży rozpoczęła w 2014 roku. Celem firmy jest stworzenie sieci wyspecjalizowanych sklepów o jednolitych standardach zapewniających klientom komfortowe zakupy i atrakcyjną ofertę produktową. Wiedza, doświadczenie i szeroka paleta produktów to podstawa funkcjonowania firmy.

Sklepy Daisy posiadają bogaty asortyment akcesoriów, kosmetyków i pokarmów zwierzęcych, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie i swojego zwierzaka. Profesjonalny, przeszkolony personel doradza i pomaga w wyborze odpowiednich produktów. Co więcej, sklepy są przyjazne czworonogom i można bez problemu pojawić się w nich ze swoim psem lub kotem.

Daisy oferuje przedsiębiorcom możliwość przystąpienia do systemu Franczyzy Depozytowej, pod szyldem marki, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu założycieli oraz bogatemu asortymentowi sklepowemu, cieszy się zaufaniem i dobrą opinią klientów.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

daisy

Co zyskujesz z Daisy

  1. Pełne zatowarowanie sklepu od A do Z
  2. Sprzęt fiskalny wraz z terminalem płatniczym
  3. Całościowe obrandowanie lokalu, zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz
  4. Regały magazynowe wraz z szafą ubraniową i sejfem
  5. Umeblowanie lokalu w ladę i profesjonalne regały stalowe
  6. Komputer POS wraz z pełnym oprogramowaniem fiskalnym
  7. Wszelkiego rodzaju pojemniki do ekspozycji i przechowywania towaru
  8. System monitoringu obiektu

Podstawowe obowiązki franczyzodawcy

  1. Indywidualne zarządzanie każdą placówką franczyzową
  2. Dbanie o właściwe i bieżące zaopatrzenie sklepu
  3. Prowadzenie kampanii wizerunkowej marki
  4. Szkolenia i przekazywanie know-how
  5. Rozwój sieci sklepów na terenie Polski
  6. Terminowe rozliczanie faktur z franczyzobiorcą

Zobacz również franczyzę Delikatesy Centrum.

Podstawowe obowiązki franczyzobiorcy

  1. Prowadzenie własnego sklepu według uzgodnionych reguł
  2. Pozyskiwanie nowych klientów
  3. Zarządzanie pracownikami
  4. Sprzedaż produktów poprzez sprawną obsługę
  5. Rozliczanie placówki według wytycznych z umowy
  6. Utrzymanie porządku w sklepie
  7. Zarządzanie lokalem
  8. Terminowa ekspozycja towarów wysyłanych do sklepu
  9. Terminowe rozliczenia z dostawcami energii elektrycznej, Internetu itd.

 

Share.

Zostaw komentarz