Daisy to sieć sklepów zoologicznych, która swoją działalność w branży rozpoczęła w 2014 roku. Celem firmy jest stworzenie sieci wyspecjalizowanych sklepów o jednolitych standardach zapewniających klientom komfortowe zakupy i atrakcyjną ofertę produktową. Wiedza, doświadczenie i szeroka paleta produktów to podstawa funkcjonowania firmy.
Sklepy Daisy posiadają bogaty asortyment akcesoriów, kosmetyków i pokarmów zwierzęcych, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie i swojego zwierzaka. Profesjonalny, przeszkolony personel doradza i pomaga w wyborze odpowiednich produktów. Co więcej, sklepy są przyjazne czworonogom i można bez problemu pojawić się w nich ze swoim psem lub kotem.
Daisy oferuje przedsiębiorcom możliwość przystąpienia do systemu Franczyzy Depozytowej, pod szyldem marki, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu założycieli oraz bogatemu asortymentowi sklepowemu, cieszy się zaufaniem i dobrą opinią klientów.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Co zyskujesz z Daisy
- Pełne zatowarowanie sklepu od A do Z
- Sprzęt fiskalny wraz z terminalem płatniczym
- Całościowe obrandowanie lokalu, zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz
- Regały magazynowe wraz z szafą ubraniową i sejfem
- Umeblowanie lokalu w ladę i profesjonalne regały stalowe
- Komputer POS wraz z pełnym oprogramowaniem fiskalnym
- Wszelkiego rodzaju pojemniki do ekspozycji i przechowywania towaru
- System monitoringu obiektu
Podstawowe obowiązki franczyzodawcy
- Indywidualne zarządzanie każdą placówką franczyzową
- Dbanie o właściwe i bieżące zaopatrzenie sklepu
- Prowadzenie kampanii wizerunkowej marki
- Szkolenia i przekazywanie know-how
- Rozwój sieci sklepów na terenie Polski
- Terminowe rozliczanie faktur z franczyzobiorcą
Zobacz również franczyzę Delikatesy Centrum.
Podstawowe obowiązki franczyzobiorcy
- Prowadzenie własnego sklepu według uzgodnionych reguł
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Zarządzanie pracownikami
- Sprzedaż produktów poprzez sprawną obsługę
- Rozliczanie placówki według wytycznych z umowy
- Utrzymanie porządku w sklepie
- Zarządzanie lokalem
- Terminowa ekspozycja towarów wysyłanych do sklepu
- Terminowe rozliczenia z dostawcami energii elektrycznej, Internetu itd.