Firma rozpoczęła swoją działalność już w 1990 roku. Wtedy właśnie w Starowej Górze koło Łodzi powstała masarnia Grot. 9 lat później z niewielkiego przedsiębiorstwa liczącego sobie 5 pracowników, firma przekształca się, zostaje uruchomiony Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grot i powstaje 6 sklepów firmowych. Dziś firma po licznych modernizacjach wciąż rozbudowuje sieć sklepów firmowych, które wyprowadza poza Łódź i okolicę, a do oferty dołączają nowe pozycje, w tym tzw. produkty wygodne.

Asortyment obejmuje wszelkiego rodzaju wędliny, mięsa i kiełbasy wędzone lub podduszane, a także parówki i pasztety. Oprócz tego, w delikatesach grot można zaopatrzyć się w liczne dania gotowe, surówki i smalce kulinarne.

Przedsiębiorstwo prężnie się rozwija i dzięki swoje biznesowej strategii oraz polityce zakładowej, od 10 lat cieszy się Certyfikatem Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Istnieje także możliwość, aby dołączyć do firmy w ramach placówki franczyzowej. Placówki partnerskie można znaleźć dziś na terenie Łodzi, Warszawy, Opola, Częstochowy, Sieradza, Zduńskiej Woli oraz Zgierza.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

grot

Wymagania

  • Konieczność podpisania umowy, regulującej zasady wzajemnej współpracy
  • Realizacja obowiązujących standardów w zakresie obsługi klienta
  • Umiejętność obsługi systemu IT dedykowanego do obsługi sprzedaży w firmie Grot
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności handlowej w branży spożywczej (szczególnie mięsnej)

Zobacz również franczyzę Euro Sklep.

Franczyza Grot oferuje:

  • Sprawdzony koncept biznesowy oraz szeroką wiedzę Know How
  • Przekazanie partnerom handlowym obecnie już funkcjonujących sklepów na terenie Łodzi, Bełchatowa, Zgierza i Aleksandrowa jak i planowanych do uruchomienia w nowych lokalizacjach (Łódź, województwo łódzkie, Warszawa, województwo mazowieckie)
  • Brak opłat licencyjnych i manipulacyjnych oraz pozostawienie 100% wypracowanego zysku w rękach franczyzobiorcy
  • Poziom marży handlowej dostosowany do specyfiki rynku, umożliwiający osiągnięcie przez franczyzobiorcę zysku, w zależności od obrotu, na poziomie nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie (po odjęciu wszystkich kosztów działalności)
  • Przewidywalna suma nakładów finansowych franczyzobiorcy
  • Pełne wyposażenie sklepu w lady, meble, urządzenia chłodnicze oraz system informatyczny z modułem elektronicznego zamawiania towaru i analizą sprzedaży
  • Wykonanie aranżacji lokalu oraz jego obrandowanie
  • Szkolenia w zakresie zarządzania sklepem, standardów obsługi klienta, sprzedaży, obsługi systemu informatycznego, prowadzenia księgowości
  • Gwarancję dostaw szerokiej gamy świeżych produktów mięsnych, wędliniarskich, garmażeryjnych, kulinariów oraz towarów handlowych
  • Udział w promocjach sprzedażowych na zasadach identycznych jak w sklepach firmowych
  • Pomoc w zakresie realizacji obowiązków wynikających z przepisów sanitarnych, prawa pracy, ochrony danych osobowych oraz bhp
Share.

Zostaw komentarz