Groszek działa na rynku już od 2000 roku i tworzy sieć sklepów ogólnospożywczych, rozsianych po całej Polsce. Łącznie, placówek różnej wielkości, funkcjonujących pod szyldem Groszka jest na terenie naszego kraju już ponad 1900. Wszystkie sklepy łączą jednakowo wysokie standardy w zakresie jakości oferowanych towarów oraz obsługi klienta.

Większość placówek zrzeszonych przez Groszek to niewielkie rodzinne firmy. Zgadza się to z ideą sieci partnerskiej, która pragnie wspierać polskich przedsiębiorców, zajmujących się handlem detalicznym. Marka Groszek może również pochwalić się licznymi nagrodami, takimi jak statuetka Hermesa w kategorii sieci sklepów franczyzowych czy wyróżnieniem „Dobra Firma” przyznawanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Firma jest otwarta na współpracę z kreatywnymi i przedsiębiorczymi osobami, które byłyby gotowe przystąpić do programu sieci partnerskiej i otworzyć własny punkt franczyzowy, oznakowany logiem Groszka.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

groszek

Dołącz do sieci Groszek jeśli

  • jesteś otwarty na rozwój swojego biznesu w ramach sprawdzonego konceptu
  • oczekujesz długofalowej i owocnej współpracy
  • jesteś przedsiębiorczy, kreatywny i aktywny zawodowo
  • posiadasz środki finansowe na pokrycie kosztów związanych z podjęciem działalności w ramach sieci
  • dysponujesz lokalem o powierzchni handlowej min. 80 m² w atrakcyjnej lokalizacji gwarantującej odpowiedni potencjał sprzedaży

Zobacz również franczyzę Husse.

Groszek zapewnia

  • projekt aranżacji, właściwe rozplanowanie stoisk i optymalizację powierzchni sprzedażowej
  • dostęp do dostawców wyposażenia i urządzeń sklepowych
  • optymalizację kosztów przedsiębiorcy poprzez preferencyjne warunki zakupu wyposażenia oraz innych usług związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. ubezpieczenia grupowe, energia elektryczna, usługi gsm, radio Groszek itp.).
  • rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych (m.in. regularne gazetki promocyjne, konkursy, kampanie reklamowe w środkach masowego przekazu, promocje z okazji otwarcia nowych placówek, lokalne akcje sponsorskie, loterie konsumenckie czy indywidualne programy lojalnościowe)
  • profesjonalne szkolenia personelu
  • opiekę doświadczonych Doradców Klienta

 

Share.

Zostaw komentarz